Aracım 1993 model Mitsubishi galant 2.0 v6 150 ps aracıma önceden bir kaç turbo uygulaması girişimim oldu söyle anlatayım ilk 3 silindirin egsoz çıkısından alıp kp35 turbo kullanıp 0.3 bar basmaya çalıştım ama turbonun bastığı hava motora yetmedi. 2. denemede yine üç silidirden alıp ıhı vt10 Mitsubishi l200cr 136 ps nin turbosunu alıp taktım bu sefer 3 sılındırden çıkan egsoz gazı turboyu çevirmedi. şimdi 6 sılındırden alıp taktım basınc güzel 1.5 barı 4 rpm de dolduruyor. amacım 0.5 bar basmak aracın piston kollları piston yapısı krankı şanzumanı silindir kapağı 6a12tt (240 ps) twin turbo olan modeliyle aynı tek fark ecu ve sıkıstırma oranı twin turbo 9.0 benim aracım 10.0 sıkıstırma oranını dusurmeden 0.5 bar bastıgımda nasıl bir sorunla karsılasırım birde elimde wideband afr safc vs şeyler yok obd den oksıyen sensoru değeriyle yakıt oranını ayarlaya bılırmıyım. illaki afr göstergesi gerekirmi şimdiden herkese teşekkür ederim.