Bazı yazılarda ve makalelerde...
Supercharger'in Turboya göre daha az kırıcı olduğunu stock internaller ile daha tehlikesiz kullanıldığı konusunda kafamı karıncalandıran yazılara rastladım... Hatta bazıları daha sorunsuz olduğunu vs yazmış... Baz aldığım sadece bu forum değil diğer yabancı forumlarda da benzer tartışmalar ve yazılar var...
Biri gaz çıkışının enerjisinden faydalanıyor, diğeri ise motorun çevirme gücünden, buraya kadar sorun yok...
Peki sonrası?... Böyle bir durum var mı? Varsa sebebi nedir?
Başka bir sorum daha var...
Bazı supercharger oldukça büyük ( örnek: MCS, eski vw g60 ve g40 larda kullanılanlar)
Bazıları ise Turbo boyutlarında yani daha compact mesela Vortech'ler falan... Bunların ölçüleri ve yerleşim kolaylıkları dışında belirgin farkları varmıdır?