User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2260 vklr vs Atego 1517 ?

  1. #1
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 2260 vklr vs Atego 1517 ?

    Selamlar arkadaşlar baya bir süredir araştırıyorum ama bir türlü karar veremiyorum . Amac en iyi off yakar keser saplar vs olayları degil tamamen amac sağlıklı sorun çıkarmayacak uzun ömürlü bir turbo secimi aracim corsa 1.7 dti belirli bi alt yapıyı yaptm sadece turbo secimi kaldı sizce hangisi yada farkli bir düşüncesi olan varsa lütfen bilgi versin şimdiden ck teşekkür ederim saygılar.

  2. #2
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2260 laglı olacaktır baya.
    2056 ideal bence. yada temin edebilirseniz 2060vklr candır.
    insignia turbosu kullananlar da var fakat ölçülerini bilmiyorum net olarak.
    onun dışında da 1749 civarı iş görür.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  3. #3
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eyvllh krdsm saolasin bilgiler icin bu bahsettigin turbolar hangi aracta mevcut peki bilgin varmi krdsm hala atego yu ck ciddi düşünüyorum ama

  4. #4
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    17 seriler genellikle 1.9tdi vag grubundan çıkıyor, birsürü araçtan daha çıkıyor diye biliyorum araştırmanız lazım.
    22 serisi de yanılmıyorsam q7 den vs çıkıyordu.
    2060vklr mercedes e350cdi da vardı.
    15 serisini bilmiyorum, ama madem değiştireceksiniz 15 serisi kullanmayın derim. alttan gelir günlük kullanım için iyi olabilir fakat üstlerde nefesi kesilecektir diye düşünüyorum.

    17 serisine alternatif olarak tf035-13t de kullanabilirsiniz. iveco 2.8 daily de vardı. eski daily de olanlar vnt sizdi. mitsubishi l200 de de vardı.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  5. #5
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burda izmirde fehmi abinin eski araci bi kardeşimizde eski lun plaka corsa onla konustum abi diyo ck gec geliyor sana olmaz diyo ucsun kacsın işin olmadığı icin takma vs diyo ategoyu gec geliyo diye suanda mercedes sprinter falan bakiyom krdsm acaip kafam karıştı valla saolasin ilgin icin snden başka da yazan olmadı allah razi olsun Snden

  6. #6
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla atego mercedesin bi kamyon modeli
    atego diye bi turbo bilmiyorum ben.
    kodu vs varsa bakarız ölçülerine. ama o turboyu genellikle turbo tofaş yapanlar kullanıyor olması lazım. bence de gereksiz büyük olur eğer bahsi geçen turboysa.

    sprinter da olan turbo nedir?
    If you have no LAG, you have no turbo..

  7. #7
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Krdsm bu iveco daily turbosu hakkında bi kac kişiden de bilgi aldım alt ust canlı olur dediler mitsubishi turbosuymus ztn dedigin gibi kafama baya yattı ama hala acele etmiyorum 1749 falan da söylediler ategodan vazgeçtim ck gec geliyormus geldigi gibi full kesici anlamsız olcak gibi

  8. #8
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben daha Insignia turbosunu kıran duymadım.
    170 hp gibi bir güçle oldukça makul bir şekilde binilir.

  9. #9
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapak polish ve custom enjektorle biraz daha yukarı çıkar gıbı aslında 2.0cdti insignia turbosu aklımda 2056 da iyi fiyat performans sağlık olarak umarım hayırlısı nyse onu alcam krdsm

  10. #10
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E olarak tf035 czt ve ducatoda vardi
    1.6tdi.
    Ecutech.

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    PPP
    Mesaj
    933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insignia turbosu ile en son 2.2 bar da 184 hp alan war dyno dynamics'te..Exclusive Garaj Bilal e sor oem enjektör oem kapak ile

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    PPP
    Mesaj
    933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  13. #13
    syhkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k16lı corsam vardı alt devirler pek tatmin etmiyor ama üst devirlerde tam bir canavar, günlük bindiğimde oluyordu

  14. #14
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tf035 serisi mitsubishi turbosu sanırım czt iveco daily gibi araclarda mevcut bu turboyu kullanan oldumu acaba gelmesi nasıl üstlerde şişme yaparmı yukardaki arkadaş sağolsun oda önerdi kafama yattı klima iptal siz bi proje olcak. Bu hafta oem turbom 1.6 bar basan aracım da 0.9 a dogru ıslık çalmaya basladi wstg hortumu takıp bi şekilde 0.5 6 barlara düşer diye tahmin edip ıslığı kesmek amacım bi süre böyle kullanmacalı hafta sonlari devam şeklinde. Tabiki şans bu umarım turboda karar kılarım da en yakın zamanda baslarim projeme

  15. #15
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar tekrar selamlar. Bu konuyu açtığımda turbo konusunda kararsızdım, ve en sonunda ilk düşündüğüm ve cok istediğim turboyu aldım. Borg warnerin üst sınıf ve truck kamyon tır vs icin ürettiği k16 modeli olan turbosunu aldım. Bir kaç setupımda eksik parça kaldı. Onları da tamamlayıp allahın izniyle bitiricem aracı. Yorum yazan bilgi veren arkadaslara tekrar teşekkür ederim cok saolun




















  16. #16
    taylaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    543
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun Umut abi , tamamla setup ı da bir sesini duymaya geliriz

  17. #17
    Runaway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07/Çakal Deresi
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun güzel seçim yapmışşın

  18. #18
    EmreS13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Umut melek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tf035 serisi mitsubishi turbosu sanırım czt iveco daily gibi araclarda mevcut bu turboyu kullanan oldumu acaba gelmesi nasıl üstlerde şişme yaparmı yukardaki arkadaş sağolsun oda önerdi kafama yattı klima iptal siz bi proje olcak. Bu hafta oem turbom 1.6 bar basan aracım da 0.9 a dogru ıslık çalmaya basladi wstg hortumu takıp bi şekilde 0.5 6 barlara düşer diye tahmin edip ıslığı kesmek amacım bi süre böyle kullanmacalı hafta sonlari devam şeklinde. Tabiki şans bu umarım turboda karar kılarım da en yakın zamanda baslarim projeme
    Yeni gördüm erdem325 abim zaten.
    Bizde 1.7 ye tf035 var. Westgate iptal 1.4 basınçtan fazla basamadık. Araçta filtreye kadar oem borular cooler vs. 60 lık downpipe düz boru var. Arabayı denemek için sıkıştırdığım halde hiç şişme vs yapmadı. Altlar ölü değil ama orta iyi seviyede. 2,5k devirde spool edip 3.0k da tam boost geliyo. Gayet eğlenceli. Halada öyle kullanıyorum yakıtımda düşük.

  19. #19
    CanAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    78
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nereden aldınız bir de fiyatını öğrenebilir miyim?
    KA9583 ==> GCH83 ==> AR3346 ==> AG3079 {A4 1.8T Quattro }

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •