User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
69 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: palio sporting ''turbo''???

  1. #1
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    palio sporting ''turbo''???

    merhaba arkadaşlar...

    benim 2003 model palio sporting 100 bin km de aracım var

    ilk aşamada piston vs olmadan..

    düşük basınclı bi sistem istiyorum
    nasıl bir turbo benim araba uygun olur ve ona uygun bi intercooler vs
    ve ileride daha da güc alınabilecek bi turbo olmasını istioyurm..
    bu turbo,intercooler,borular,manifold dirseklerini,,
    nerden,ne kadara ve nasıl temin edebilirim...

    maddi açıdan yavaş yavaş yapmak zorundayım..
    ilk aşama tamamlandıkdan sonra
    piston,enjektörler,ana ünite vs hepsini almak istiyorum tabi zamanla..

    şimdiden teşekkürler zaman ayırıp baktınığınız için

  2. #2
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiat motorlarını seviyorum. istediğin sisteme en kısa zamanda ulaşmanı dilerim.

    Maslak sanayide istediğin fmic ve pipe ları yaptırabileceğin yerler olduğunu biliyorum.

    Diğer aksamlar içinde burda turbo ugulaması yapan arkadaşlarımız var. Yardımcı olurlarsa bir turbo araç daha katılacaktır aramıza.

    Yüreğir in stock piston üzerine Type r yüklediğini herkes bilir. Onun bilgisinede danışabilirsin. Bi arkadaşıda Bravo yüklemişti galiba.

  3. #3
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle Turbo i$i uzaktan ho$ i$in içine girildiğinde hem can sıkıcı hemde sabır isteyen bir i$tir.


    Daha önce Cem arkada$ımız aracı için bir konu açmı$tı oraya yazdığım postun hala arkasındayım.

    bkz :
    http://www.techturkey.com/forum/show...3&postcount=41

  4. #4
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O işin kolayına kaçmak olur be görkemcim o dediğini herkes yapar

    Turbo projesi olursa çok güzel olur tam sleeper olur..

  5. #5
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O işin kolayına kaçmak olur be görkemcim o dediğini herkes yapar

    Turbo projesi olursa çok güzel olur tam sleeper olur..
    Araç belli , maddiyat sınırlı denildiği için fikrimi savundum

  6. #6
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hadi bakalım nos gitti turbo gelsin bari inşallah yaparsın güzel olurbence ....

  7. #7
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç belli , maddiyat sınırlı denildiği için fikrimi savundum
    Madidiyat açısından yavaş yavaş yapmak istiyorum demiş.Yani bi anda atıyorum 20 milyarı arabaya gömemem demek istiyor..

  8. #8
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Madidiyat açısından yavaş yavaş yapmak istiyorum demiş.Yani bi anda atıyorum 20 milyarı arabaya gömemem demek istiyor..
    +1

    benim maddi açıdan 20.000.00ytl gibi bi rakam ortaya koymam çok zor..
    bu sebeple yavaş yavaş yapmak istiyorum ilk aşamada düşük basınclı bi sistem sonra sonra piston,kol,krank artık ne gerekiyorsa almak..ama yavaş yavaş...

    şimdi sorumu açıklağa kavuşturmanızı diliyorum..

    teşekkürler...

  9. #9
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte demek istediğim parça parça olduğu zaman can sıkıcı bir hal alıyor. Orj. sıkıştırmaya 5psi bassan verdiğin paranın karşılığını alamadığından yakınacaksın. Bu sefer daha çok güç gereksinimi olacak. Orj. piston ve kol ne kadar dayanır bilinmez. Motor kırıldığında da uzun bir süre kol piston beklemekte can sıkıcı oluyor. Bunun yanında masraf üstüne masraf çıkıyor yani kısacası benim ba$ta dediğim gibi ya tam yapılması yada hiç yapılmamasına geliyor olay .. umarım kendimi anlatabilmi$imdir.

  10. #10
    CanAwaR
    Misafir
    bi ara yürümüştük galiba senle e-5 te noslu diince Bugra, senmiydin karıştırıyomuyum, Kaanların motorlarla gazladıkları gece

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alışveriş Listen

    1. turbo - t25 yeterli olacaktır, sahibinden.com da 2 tane 200 sx turbosu var mesela
    2. egzos manifoldu - aracın içn hazır bulamayacağına göre güzel bi eksoz ustası bulup yaptırmak icap eder
    3. downpipe - turbonun eksoz çıkışı ile, eksoz sistemini birbirine bağalayacak boru (2. ile aynı çözüm)
    4. intercooler - piyasadaki dizel minibüslerin yeterli büyüklükte intercoolerları satılıyor, veya çıkma olarak orjinal turbolu araçlarınkini kullanabilirsin, çok büyük bişeye gerek yok kesinlikle
    5. intercooler boruları - eksozcuya yaptırıcaksın
    6. Blow off - piyasadaki mevcut ürünlerden birini satın alıp intercooler botularına monte ettiriceksin
    7. Benzin ve ateşleme ayarlarını yapabileceğin elektronik bir alet piyasada gene mevcut modeller var, apexi safc, greddy emanage, önerim TSi'dır (da-motorsport)
    8. Daha büyük enjektörler, piyasada ki mevcut büyük hacimli motorlardan çıkan enjektörler kullanabilirsin, yada yurtdışından sipariş
    9. Daha büyük kapasiteli bir benzin pompasına ihtiyacın olabilir, piyasada benzin pompasından bol bişey yok

    bu setupla %50 bi güç artışı hedefleyebilirsin, büyük bi problem çıkmaz, bi tek debriyajın kaçıracaktır torktan dolayı, daha büyük artışlar istersen o zaman daha detaylı ve daha masraflı çalışmalar yapmak gerekir ki, bence 1.6 bir arabaya o kadar yatırım yapmaya değmez, ama 4-5 bin ytl ye, tatmin edici bi arabaya sahip olabilirsin (yazdığım listeyle)

  12. #12
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alışveriş Listen

    1. turbo - t25 yeterli olacaktır, sahibinden.com da 2 tane 200 sx turbosu var mesela
    2. egzos manifoldu - aracın içn hazır bulamayacağına göre güzel bi eksoz ustası bulup yaptırmak icap eder
    3. downpipe - turbonun eksoz çıkışı ile, eksoz sistemini birbirine bağalayacak boru (2. ile aynı çözüm)
    4. intercooler - piyasadaki dizel minibüslerin yeterli büyüklükte intercoolerları satılıyor, veya çıkma olarak orjinal turbolu araçlarınkini kullanabilirsin, çok büyük bişeye gerek yok kesinlikle
    5. intercooler boruları - eksozcuya yaptırıcaksın
    6. Blow off - piyasadaki mevcut ürünlerden birini satın alıp intercooler botularına monte ettiriceksin
    7. Benzin ve ateşleme ayarlarını yapabileceğin elektronik bir alet piyasada gene mevcut modeller var, apexi safc, greddy emanage, önerim TSi'dır (da-motorsport)
    8. Daha büyük enjektörler, piyasada ki mevcut büyük hacimli motorlardan çıkan enjektörler kullanabilirsin, yada yurtdışından sipariş
    9. Daha büyük kapasiteli bir benzin pompasına ihtiyacın olabilir, piyasada benzin pompasından bol bişey yok

    bu setupla %50 bi güç artışı hedefleyebilirsin, büyük bi problem çıkmaz, bi tek debriyajın kaçıracaktır torktan dolayı, daha büyük artışlar istersen o zaman daha detaylı ve daha masraflı çalışmalar yapmak gerekir ki, bence 1.6 bir arabaya o kadar yatırım yapmaya değmez, ama 4-5 bin ytl ye, tatmin edici bi arabaya sahip olabilirsin (yazdığım listeyle)
    çok teşekkürler yardım için..
    bir şey daha sorayım
    t 28 turbo var arkdaşım da onu kullansam da olur mu...
    bide buna uygun olarak intercooler için bi lt vs dikkat etmem gereken hususlar nedir..
    yine teşekkürler

  13. #13
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte demek istediğim parça parça olduğu zaman can sıkıcı bir hal alıyor. Orj. sıkıştırmaya 5psi bassan verdiğin paranın karşılığını alamadığından yakınacaksın. Bu sefer daha çok güç gereksinimi olacak. Orj. piston ve kol ne kadar dayanır bilinmez. Motor kırıldığında da uzun bir süre kol piston beklemekte can sıkıcı oluyor. Bunun yanında masraf üstüne masraf çıkıyor yani kısacası benim ba$ta dediğim gibi ya tam yapılması yada hiç yapılmamasına geliyor olay .. umarım kendimi anlatabilmi$imdir.
    bence 5 psida cok gusel gucler alınabilir bi arkadasım saxoya turbo yaptı 5psida cok komik saka gibi gidiyo bence verdii paraya gore cok fazla guc alır

    cok bi paraya mal olcanıda tahmin etmiorum...

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben o saxo nun 5 psi bastığına inanmıyorum açık konuşmak gerekirse

    FRg kardeiş,m t28 makinana büyük geliceği için üst devirlerde dolup altlarını öldürdüğü için bi işine yaramıyıcaktır
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #15
    teoman_rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozgun ben 5 psi bastını gozlerimle goruyorum kac gundur benim lafıma inanıosan 5 psi basıo ama suan 7 psi basıo ve dun gece bi kac deneme yaptık yolda yani cok komik gidio saka gibi gidio yani 7psi a gore tabyki.. ama ben paliocu arkadasın yerinde olsam yapardım 5 psidada cok gusel gucler alınıo tavsiye ederim sana FRG arkadasım

  16. #16
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler ilgi gösterdiğiniz için ama ben hala nasıl bi turbo alacağımı bilmiyorum,
    t3,t4,t25? nasıl bi turbo kullansam verim alırım...

  17. #17
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5psi la bir aracın o kdr yürüyeceğine ben de inanmıyorum .

    T2/T2 yada T2/T3 alman hacim ve düşük basınç adına daha mantıklı olur.

  18. #18
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O saxoda ki turbo ne peki???

  19. #19
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben anklaraya geldiğimde tekrar utkuyla denemelerini isterim 5 PSİ basarken
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •