User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 250cc & turbo ?

  1. #1
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    250cc & turbo ?

    selamlar.

    Turkıye'de 1*2 ornek gordum . lakın hıcbırısı tam verım vermedı ve basarısız sonuclandı.

    nınja vardı en son ızmır'de. olmamıs sokmusler parcaları.

    Sızlerın bıldıgı turbolanan dusuk hacımde motor var mı TR'de?

    bu hacımde bır motorun randumanlı calıstırabılecegı buyuklukte bır turbo var mı,asıl merak ettıgım soru bu?

    olumlu yorumlarınız ıcın tesekkurler

    *cbr 250 tek sılındır. bu yuzden ıscılık-parca yogunlugu vs daha rahat olacagı kanısındayım.yanlıs mı dusunuyorum?

    yurtdısından :

    CBR250 2011 turbocharge sneakpeak - Honda CBR250R Forum : Honda CBR 250 Forums

    Kawasaki Ninja 250r Turbo 58.2hp [With sound] - YouTube


    (sımdıden,o paraya harcayacagına 600-1000 al, uc kac vs mesajları yazmadıgınız ıcın tesekkuler )
    c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
    s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
    600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
    cbr250/tricity/x10/duke390
    meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo

  2. #2
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ufak bir turbo ve dogru duzenekle olur diye dusunuyorum ufak turbo az basinc yolunda olur saniri

  3. #3
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    aprillada rs125 ler vardı galiba turbolu küçük hacim motorda turbo dayanıklı olmaz diye düşünüyorum.. motosiklet motoru araba motoru gibi değil.. kaldıki artık 250cc lerde 30 beygir gibi çok iyi verimler alıyorlar.. biz eskiden 650cc lik africatwinlere 46 beygir vayybe adamlar yapmış derdik artık 250cc den 30 beygir rahat çıkartıyor fabrikalar.
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  4. #4
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İmkansız bişey yok, yeterki dogru parça, doğru işçilik ve işten anlayan birileri olsun.. Zamanında izmirde arda yamaha jog turbolamıştı yanlış hatırlamıyosam...




    kendisinin facebook hesabını atıyorum pm'den, en dogru bilgiyi ondan alabilirsin bence..
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  5. #5
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aprillada rs125 ler vardı galiba turbolu küçük hacim motorda turbo dayanıklı olmaz diye düşünüyorum.. motosiklet motoru araba motoru gibi değil.. kaldıki artık 250cc lerde 30 beygir gibi çok iyi verimler alıyorlar.. biz eskiden 650cc lik africatwinlere 46 beygir vayybe adamlar yapmış derdik artık 250cc den 30 beygir rahat çıkartıyor fabrikalar.
    yok onlardakı degısebılır egzoz sıstemı-exup yani.

    amacım 30-40 bg den cok farklı bısey ortaya cıkarmak ve turbo zevkı

    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ufak bir turbo ve dogru duzenekle olur diye dusunuyorum ufak turbo az basinc yolunda olur saniri
    fabrıka cıkısı en ufak turbo ne kı acaba
    c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
    s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
    600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
    cbr250/tricity/x10/duke390
    meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo

  6. #6
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İmkansız bişey yok, yeterki dogru parça, doğru işçilik ve işten anlayan birileri olsun.. Zamanında izmirde arda yamaha jog turbolamıştı yanlış hatırlamıyosam...




    kendisinin facebook hesabını atıyorum pm'den, en dogru bilgiyi ondan alabilirsin bence..
    cok tesekkurler
    c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
    s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
    600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
    cbr250/tricity/x10/duke390
    meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo

  7. #7
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı wolrath Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamlar.

    Turkıye'de 1*2 ornek gordum . lakın hıcbırısı tam verım vermedı ve basarısız sonuclandı.

    nınja vardı en son ızmır'de. olmamıs sokmusler parcaları.

    Sızlerın bıldıgı turbolanan dusuk hacımde motor var mı TR'de?

    bu hacımde bır motorun randumanlı calıstırabılecegı buyuklukte bır turbo var mı,asıl merak ettıgım soru bu?

    olumlu yorumlarınız ıcın tesekkurler

    *cbr 250 tek sılındır. bu yuzden ıscılık-parca yogunlugu vs daha rahat olacagı kanısındayım.yanlıs mı dusunuyorum?

    yurtdısından :

    CBR250 2011 turbocharge sneakpeak - Honda CBR250R Forum : Honda CBR 250 Forums

    Kawasaki Ninja 250r Turbo 58.2hp [With sound] - YouTube


    (sımdıden,o paraya harcayacagına 600-1000 al, uc kac vs mesajları yazmadıgınız ıcın tesekkuler )
    Gerekli olan doğru montaj ve doğru parçalar.

    CBR 250cc de benzin pompası bulunuyor mu? Turbo olarak fındık turbo diyede bilinen 1.3 Multijet turbosunu kullanabilirsin lag nasıl olur bilmiyorum. Kare şeklinde küçük intercoolerlar bulunmakta onları kullanırsın bulabilidğin en küçüğünü al lag az olsun. Krom veya Aleminyum Emme boruları veya blowoff koymıcaksan esnek borular var hava filtreleri için, isteğe bağlı blow off. (koyman ilgi çekicektir bi motor olduğu için ) Manuel boost kontrol, Boost göstergesi, yada 2. el bi evc işini görür. HKS mantar filtre bunları mecbur parçaların. manifolt konusu sıkıntılı değil sanayide yapılabilecek basittir yüksek sıcaklık olmadığı için,demirden yapıldığı için egzoz borularının. Asıl konu bunu sorunsuz montaj edebilecek bi usta kim var

  8. #8
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende çok araştırmıştım laptopa bayagı bi link kaydetmiştim ama noldu bilmiyorum. Turbo işide ebayda motosiklet, atv için turbolar satılıyor ama ne derece saglam olur iş görür bilemiyorum.
    MOTORCYCLE QUAD RHINO Turbo BIKE SEADOO Small IHI RHB31 | eBay

  9. #9
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı BaTu-Rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende çok araştırmıştım laptopa bayagı bi link kaydetmiştim ama noldu bilmiyorum. Turbo işide ebayda motosiklet, atv için turbolar satılıyor ama ne derece saglam olur iş görür bilemiyorum.
    MOTORCYCLE QUAD RHINO Turbo BIKE SEADOO Small IHI RHB31 | eBay
    Bende merak ettim fiyatını araştırdım hem sana yardımcı olmuş olurum. Parça listesi ve fiyatları.


    Motorsiklet için Turbo 200$ + 134$ Gümrük ve kargo masrafı tahmini.

    GT15 T15 Turbo Charger Motorcycle ATV Bike + Oil Feed Drain Flange Fitting Kit | eBay

    İntercooler 200 TL

    Boost control 100 TL

    Boost göstergesi 200 TL

    Hava Filtresi 100 TL

    Emme boruları 100 TL tahmini.

    Blow off 130 TL.

    Belki intercooler sığmaya bilir. o yüzden gerek kalmayabilir. düşünebilir bi proje bence. yapmanı destekliyorum ama o motorlar enjek. galiba bu yüzden beyine müdale gerekiyor en kötü ihtimal bi beyin yada belki oluyormu bi bilgim yok ama Fic almak zorunda kalıcaksın. Şuanlık İşçilik Hariç 1300-1400lerde çıkıyor fiyat. sen genede bilenlere danış

  10. #10
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler bılgıler ıcın arkadaslar

    benım ıcın onemlı olan maddıyat degılde sorunsuzluk. hayırlısı bakalım
    c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
    s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
    600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
    cbr250/tricity/x10/duke390
    meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wolrath Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamlar.

    Turkıye'de 1*2 ornek gordum . lakın hıcbırısı tam verım vermedı ve basarısız sonuclandı.

    nınja vardı en son ızmır'de. olmamıs sokmusler parcaları.

    Sızlerın bıldıgı turbolanan dusuk hacımde motor var mı TR'de?

    bu hacımde bır motorun randumanlı calıstırabılecegı buyuklukte bır turbo var mı,asıl merak ettıgım soru bu?

    olumlu yorumlarınız ıcın tesekkurler

    *cbr 250 tek sılındır. bu yuzden ıscılık-parca yogunlugu vs daha rahat olacagı kanısındayım.yanlıs mı dusunuyorum?

    yurtdısından :

    CBR250 2011 turbocharge sneakpeak - Honda CBR250R Forum : Honda CBR 250 Forums

    Kawasaki Ninja 250r Turbo 58.2hp [With sound] - YouTube


    (sımdıden,o paraya harcayacagına 600-1000 al, uc kac vs mesajları yazmadıgınız ıcın tesekkuler )
    smart turbosu uygun ...

  12. #12
    fatihob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Turbomu değiştirirsem benimkini direk paket yapıp yolliyim..Hatta intercoolerımıda yollarımda o büyük gelir

  13. #13
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    smart turbosu uygun ...
    Evet 0.7 motor sonuçta gayet iyi olur.

    Alıntı wolrath Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tesekkurler bılgıler ıcın arkadaslar

    benım ıcın onemlı olan maddıyat degılde sorunsuzluk. hayırlısı bakalım
    Karbüratörlü olsa sorunsuz olur derdimde Enj. için birşey söylemiyorum. Sonuçta daha fazla yakıt gerekicek bu yüzden elektro. müdale gerekiyro karbüratörlü olsa memeleri büyüt yoluna bak. genede bu projeni yaparsan güzel olur 200 kmleri rahat görürsün dişli oranları ile oynarsan.


    Alıntı fatihob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbomu değiştirirsem benimkini direk paket yapıp yolliyim..Hatta intercoolerımıda yollarımda o büyük gelir

  14. #14
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mondial 150 zat a 1.3 multijet turbosu taktım 1 defa boost gördüm. Eskiden atmosferik 115 120 giden motor turboyu söküp orjinale dönünce 70 i geçmemeye başladı. açtık makineyi segman eritmiş.
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  15. #15
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    zat zaten normalde 115 gösteriyorsa bilki 90 falandır çin motorlarında acayip kadran yanılması var..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  16. #16
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Yamacıma gelecek misin
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  17. #17
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet 0.7 motor sonuçta gayet iyi olur.

    Karbüratörlü olsa sorunsuz olur derdimde Enj. için birşey söylemiyorum. Sonuçta daha fazla yakıt gerekicek bu yüzden elektro. müdale gerekiyro karbüratörlü olsa memeleri büyüt yoluna bak. genede bu projeni yaparsan güzel olur 200 kmleri rahat görürsün dişli oranları ile oynarsan.

    amacım son suratten cok 200lere ne kadar cabuk gelebıldıgım + ara hızlanmalar. ha bır de turbo ya. motorda cok farklı olacagını dusunuyorum. yurtdısında yapılmısı olsa dakıka dusunmem ama proje ılk olacagı ıcın oldukca arastırmak vs lazım.

    Alıntı fatihob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbomu değiştirirsem benimkini direk paket yapıp yolliyim..Hatta intercoolerımıda yollarımda o büyük gelir
    bana uyar

    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    smart turbosu uygun ...
    evet.ıyı fıkır

    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mondial 150 zat a 1.3 multijet turbosu taktım 1 defa boost gördüm. Eskiden atmosferik 115 120 giden motor turboyu söküp orjinale dönünce 70 i geçmemeye başladı. açtık makineyi segman eritmiş.
    cem sonuc ? yapma mı dıyorsun
    c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
    s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
    600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
    cbr250/tricity/x10/duke390
    meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo

  18. #18
    cXe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Burdur-Kütahya
    Mesaj
    657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    proje çok ilgimi çekti benim 150lik mondiali turboluyasım geldi

    şaka bir yana burdurda arabaya montaj yapamıyorlar, motora montaj hiç olmayacak dua sanırım
    Alıntı mehmet767 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim bence maf sensörü yada westgate.
    Alıntı capri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracta ikiside yok ama

  19. #19
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı cXe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    proje çok ilgimi çekti benim 150lik mondiali turboluyasım geldi
    Aynen Kymco Agility 125i bende mi turbolasam ne orjinal hali ile 120 gidiyo 150cc piston, malossi krank , dereceli eksantrik, malossi kayış bide turboladık mı. 250cc CBR'ler çekilin yoldan ben geliyom

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •