Low Boost
http://img198.imageshack.us/img198/275/lowboost.jpg
4.000£ :D
Printable View
Low Boost
http://img198.imageshack.us/img198/275/lowboost.jpg
4.000£ :D
http://img198.imageshack.us/img198/2353/highboost1.jpg
total fiyatı toplamadım ama daha fazla
Klima iptal ediceksen orjinal emme kalır yanlız sistem değişir. Şöyleki bu kitte hava kelebekten geçip charger a giriyo sonra motora. Klima sökersen onun yerine charger bağlannca filtreden charger a oradan intercoolera oradan kelebeğe. Yani turbo gibi montajlanıcak. Dahada güzel olur bence.
Kayıp olmazmı ki aceba birde bu SC ile diğer SC ler arasında nasıl fark var yani
Normali nasıl onuda bilmiom
Buradaki fiyatlar € değil £ paund :) yani başka bir değimle sterlin
Bakınız sterlin TCMB Döviz
Yani buradaki High Boost 400hp lik fiyat 16,184.52 kuruş a geliyor
low boost da 10,000 e geliyor :)
Diğer SCler bıçak tipi oluyor. Root type diye geçiyo. Birbine bağlı uzun 2 tane vida gibi düşün. Bıçaklı tipin avantajı en alt devirlerde bile çok yüksek üflemeye başlıyo. Ama üst devirlerde nefesi kesiliyor. Yani turbo gibi devir çevirdikçe güç alaımyorsun. Centrafuge tipi olan ise bildiğin turbonun eksoz kısmının sökülüp V kayışına takılmış hali gibi. Palleri var. Bir kaç markanın centrafuge tipi superchargerları var. Bu chargerın avantajı turbo gibi devir arttıkça üflemeye devam edip güç üretmesi. Dezavantajı ise klasik scler kadar alt devirlerin dolu olmaması. Ama rotrex chargerlarda farklı bir mekanizma var. 2 vites gibi düşün. V kayışının alt devirlerden 1inci vites ile alt devirleri dolduruyor. Sonra 2inci vitese atıp üst devirleri dolruuyor. Sen hiçbişi yapmıyosun. Yani sc ve turbonun avantajlarına sahip. Ama fiyat var işte. İmla hataları için çok özür. Minnacık klavyeden yazıyorum.
low boost yani 250 hp ler için 9500 liramı deniyor. turbolamak çok daha mantıklı gibi hem güç olarak hemde maddi açıdan
yaaa cakın bi 4G63 .. bitsin gitsin..