User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Turbolu Araçlarda Rölanti Dalgalanmsı..

  1. #1
    yigithan3561
    Misafir

    Turbolu Araçlarda Rölanti Dalgalanmsı..

    Sonradan turbolanmış araçlarda rolanti dalgalanması normal midir?
    MAF sensörü yada kelebeğe baktırmakta yarar varmıdır?
    Şehir / rakım değişikliği buna sebebiyet verir mi? verir se araç rakıma alışıp bir süre sonra düzelme yapar mı?

    Saygılar..

  2. #2
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbolanmasiyla bi alakasi yok.

    Zaten rolantide turbonun bi etkisi yok.rolanti valfi olabilir,yada biyerde kacak vardir(hortumlar,dump valf,blow off vs. ) kelebek te sorun olabilir.

    Rakim la da bi alakasi yok durumun

  3. #3
    BİLAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    48
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbolanmasiyla bi alakasi yok.

    Zaten rolantide turbonun bi etkisi yok.rolanti valfi olabilir,yada biyerde kacak vardir(hortumlar,dump valf,blow off vs. ) kelebek te sorun olabilir.

    Rakim la da bi alakasi yok durumun
    aynen katılıyorum kelebek ve havafılıtresını sok yenıden tak kacagı bulmaya calış en basıti.

    bendede oldu benım arac turbo deyıl kelebegı temızlemıştım kelebek kapagının etrafında sılıkon cok şeffaf bı contadan oldu.tamırı olmadaı yenısıyle degışti duzeldi.

  4. #4
    yigithan3561
    Misafir
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbolanmasiyla bi alakasi yok.

    Zaten rolantide turbonun bi etkisi yok.rolanti valfi olabilir,yada biyerde kacak vardir(hortumlar,dump valf,blow off vs. ) kelebek te sorun olabilir.

    Rakim la da bi alakasi yok durumun
    Yalnız araç 1 ay öncesinde yapmıyordu. Rakım 0 dan 1700 e değişince oldu.

  5. #5
    yigithan3561
    Misafir
    Alıntı BİLAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum kelebek ve havafılıtresını sok yenıden tak kacagı bulmaya calış en basıti.

    bendede oldu benım arac turbo deyıl kelebegı temızlemıştım kelebek kapagının etrafında sılıkon cok şeffaf bı contadan oldu.tamırı olmadaı yenısıyle degışti duzeldi.
    İmzanızdaki arabayı benden mi aldınzı yoksa. KRC VTİ

  6. #6
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigithan3561 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız araç 1 ay öncesinde yapmıyordu. Rakım 0 dan 1700 e değişince oldu.
    Rakim la rolanti bozulmaz, ama 0 rakimdan 1700 e cikarken yolda hersey olmus olabilir dimi

  7. #7
    yigithan3561
    Misafir
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rakim la rolanti bozulmaz, ama 0 rakimdan 1700 e cikarken yolda hersey olmus olabilir dimi
    Mesela ne olabilir?

  8. #8
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçta ne beyin var ? Beyinin ayarları düzgün yapılmadıysa yada barometric correction yoksa dediğiniz gibi bir sorunla karşılaşabilirsiniz..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •