astarı yüzünü geçer :) teşekkürler
Printable View
Bak en güzeli araba yı bursaya getir xpold garajda cem var adam corap giyer gibi şahin turboluyor valla 2 3 senedir arabalar rink atıyor maliyet
2 3 milyarı bulur
arkadasım 89 model doğanın üstünde eski tip 1600 motor bulunur altan tek egzantrik biçimde konumlandırılmıştır yapacağın ilk şey 94 model (PİÇ MOTOR) şahinin emme manifoldu ve geniş slx olarak adlandırılan çift şamandıralı karbüratör almaktır bu söylediğim baslangıç bile degildir orjin piston capın 84 strongun 71.5 dur fakat senin arabanın tam anlamıyla kac kere motor yapıldığını ancak rektefeci bilir 84.00 (fabrika) ÇIKIŞ VERİSİDİR ALACAĞIN PİSTON GOOTZE MERKANIN DIŞINA CIKMASIN STANDART EGZANTRİK STANDART EMME EGZOS SUBABI ve en önemlisi işlenmemiş 1600 standart bir kapak bulmaktır mercedeslerin 5 barlık benzin pompasını istege baglı benzin ayar regilatörünü unutma(GİRİŞ ÇIKIŞ GERİ DÖNÜŞ VE VAKUM HATTI KESİNLİKLE OLMALIDIR.karbüraytörünün üstüne istege baglı intercool hattı için tornada kep yaptırabilirsin. atesleme sistemin SLX MAGNETTİ MARELLİ ELEKTRONİK ATESLEMESİ OLACAK(bloktan soğutma) intercool boruların turbonun ve intercoolunun çıkışına göre capı belirlenir 50 lik veya 48 lik coğu intercool cıkışı 60 lıktır.motorun içine geldiğimizde standart olarak koyduğun kapağın contasıda standart olmalıdır
tork la senin işin yok bize gerekli olan beygirdir krankını 4 ağırlıklı standart krank koyabilirsin. kol standart olmak zorundadır (8 ağırlıklı degilki ANADOL koyasın )ANA YATAK VE KOLYATAĞIN İSRTEGE BAGLI KIZIL FİAT YATAK olabilir.basacağın bara göre (MUHTEMEL 0.8 İ ZATEN GECEMEZ .1.0 I ZORLAR 1.3 DE KOL CIKARTIR) deneme yanılma yöntemi neyse piston yanma odanı büyültebilir veya kapak portlarını genişletebilirsin imkanın varsa kol burcunu düşür. koyacagın turbonun eksoz salyangozu standart küçüklükte olmalıdır büyük turbo hem yağlama hemde lag acısından iyi degildir.imkanın varsa bi yağ soğutucusu çift fan olabilir 3 lü orj slx petekte işini görür.
:):cool::confused:;):osihirli nokta karbüratörün benzin hattı iyi bir regülatör ayarı sececeğin turbo ve geri dönüşüdür haa sadece bunlarla sınırlı zaten olamaz yazamadıklarımda bende kalsın yaptığımız işin bi esprisi kalmaz şimdiden sıkılmadan okutan arkadaslara tesekkür ederim
teşekkürler bilgiler için gayet yararlı
ygtturbo hocam sen naptın ya :D
eyvallah :)
tam benim konummuş ***** civicten falan anlamıyorum ya:)kardeşim senin ne kadar paran var ne istiyosun onu söle yardımcı olurum her konuda..