User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: eksoz borusu???????

  1. #1
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    eksoz borusu???????

    arkadaşlar merhaba..
    golf 140lık tsi sahibiyim.. aracımda kattan sora 63 lük boru war bunun yerine 70lik veya 76lık yapmayı düşünüyorum sizce yararı zararı ne olur???
    bilgi edinen tecrübe edinen paylaşırsa sewinirim...

  2. #2
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlızca egzos boruların genişlemesi birşey ifade etmez nihayetinde orta ve son susturucuya girerken gene daralacak boru.

    Dersen ki kattan sonra herşey iptal direk düz boru o zaman orj.e sadık kal yada 70lik yaptır en fazla derim.Çap ne kadar genişlerse back pressure o denli düşer ve dolayısıyla tork kaybı gibi sorunlar olabilir.Alt devirler güçsüzleşir.Eğer bu durumu yazılım desteği ile toparlarsan o ayrı.

    Genede şahsi fikrim orj ebat yada 70likten yana.

  3. #3
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hersey iptal zaten komple 63luk boru war..
    70lık yaparsam da aynen ıptal olcak..
    peşine yazılım düşünüyorum o yuzden dedım 70liğe cıkıyım mı dıye..

  4. #4
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kattan sonra 63luk var yazmissin ilk mesajinda ama bi ustte de her sey iptal yazmissin.. kat duruyorsa onu yok et ilk basta bende baska susturucu yokken kat'i cikardigimda epey farketmisti

  5. #5
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kattan sonra 63luk var yazmissin ilk mesajinda ama bi ustte de her sey iptal yazmissin.. kat duruyorsa onu yok et ilk basta bende baska susturucu yokken kat'i cikardigimda epey farketmisti
    orta susturucu ıptal anlamında demek ıstedım katında ıcı bos..
    downpipe yaptın sen sanırım???

  6. #6
    MUY37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo araçlarda Back Pressure ın önemli olmadığını yani bildiğim kadarıyla Turbo larda en iyi egzos olmayandır die biliyordum... Şu kat. lardan kurtulma işini bnmde yapmam lazım bu konu iyi oldu yakından takipteyim... Kaç mm lik en ideali acaba bende merak ettim...
    - The Ultimate Sleeper -

    8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW

  7. #7
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet turbolarda en iyi egzost olmayan egzostturda en büyük çaplı boru en iyi boru değildir bu yanlış anlaşılmasın Ranthor bu konuda açıklama yapmıştıda nerede bilmiyorum

    tabi yapabilen varsa open downpipe gezsin

  8. #8
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kastım garage'da 1.4 140'lik tsi makineye Gokan kat ipatali yaptı yada yapıyordu ona bir danışın gariban nickli arkadas.

  9. #9
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oynama artık şununla oyuncak ettin

    bence acele etme Erhan'ı bekle downpipe konusunda baya ciddi arge çalışmaları var

    ondan sonra değiştirirsin borularını 70liğin üstüne çıkma derim bende

  10. #10
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Back pressure tubo araçlarda o kadarda önemli değil.Ama 70'lik düz boru çekince ne kadar fark yaratabilir chip ile desteklenmediği sürece? Bence 63'lük yeterli.Chip Cai gibi uygulama yaptıktan sonra ona girmek daha mantıklı bence.Tabi üstadlar bu konuya daha iyi açıklama getirirler.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  11. #11
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bakalım arkadaslar duruma göre bakcam yani napcagıma..
    ama yinede deneyen warsa yazarsa sewınırım..

  12. #12
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet turbolarda en iyi egzost olmayan egzostturda en büyük çaplı boru en iyi boru değildir bu yanlış anlaşılmasın Ranthor bu konuda açıklama yapmıştıda nerede bilmiyorum

    tabi yapabilen varsa open downpipe gezsin
    Ben geçen hafta cat iptali mevcut olan aracıma ortadan hemen sonra sol aşağıya verecek şekilde vanalı open pipe yaptım..

    Elektirikli vana ile kapalı iken stock egzos açıkken düz boru ortadan sonra ver yansın

    Buna çok benzer bir sitem var şu an üzerinde..

    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  13. #13
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki ses ne durumda???

  14. #14
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naughty_tsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ses ne durumda???
    Elektirikli vana çook çook az kaçırıyor dikkat etmeden sesi farkedemezsin ama açıkken dünyası değişiyor tabii hırlamalı bir ses çıkıyor (ralli araçlarına benzer )gazdan ayağını çekince de yine onlar gibi patırdıyor..

    Bunu açıkken şehir içinde kullanmak apaçilik olur( 1/4 den fazla basarsan gaza yıkıyor ortalığı) ama boşluklarda açıp gazlamanın zevki de bambaşka..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  15. #15
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elektirikli vana çook çook az kaçırıyor dikkat etmeden sesi farkedemezsin ama açıkken dünyası değişiyor tabii hırlamalı bir ses çıkıyor (ralli araçlarına benzer )gazdan ayağını çekince de yine onlar gibi patırdıyor..

    Bunu açıkken şehir içinde kullanmak apaçilik olur( 1/4 den fazla basarsan gaza yıkıyor ortalığı) ama boşluklarda açıp gazlamanın zevki de bambaşka..
    aklıma yattı ama ne bılım eksozuma kıyamam heralde arkada gözükmedimi bi garip oluyorum
    gözüktümüde polisler bi garip oluyo

  16. #16
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elektirikli vana çook çook az kaçırıyor dikkat etmeden sesi farkedemezsin ama açıkken dünyası değişiyor tabii hırlamalı bir ses çıkıyor (ralli araçlarına benzer )gazdan ayağını çekince de yine onlar gibi patırdıyor..

    Bunu açıkken şehir içinde kullanmak apaçilik olur( 1/4 den fazla basarsan gaza yıkıyor ortalığı) ama boşluklarda açıp gazlamanın zevki de bambaşka..
    abi şu kısmı anlamadım anlatırsan sevinirim. Vana açıkken orta susturucuya kadar olan düz boruya gidiyor egsoz gazı.kapalıykende orta sustuurucu sonrada son susturucuya gidiyor öylemi? Birde vana açık ve kapalıyken dyno yaptık mishal ne kadar fark eder?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  17. #17
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben geçen hafta cat iptali mevcut olan aracıma ortadan hemen sonra sol aşağıya verecek şekilde vanalı open pipe yaptım..

    Elektirikli vana ile kapalı iken stock egzos açıkken düz boru ortadan sonra ver yansın

    Buna çok benzer bir sitem var şu an üzerinde..

    sistem harika Tofaşlar'a yaptığımız vanalı egzoz gibi yani harika düşünmüssünüz çok iyi sevdim bu sistemi

  18. #18
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naughty_tsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aklıma yattı ama ne bılım eksozuma kıyamam heralde arkada gözükmedimi bi garip oluyorum
    gözüktümüde polisler bi garip oluyo
    Zaten bizi de buna iten polisler oldu..

    Tabii yardıra yardıra polisin önünden geçersen cezxa kaçınılmaz ama rutin kontrollerde problem yok..

    -egzos var mı genç?

    -yok abi

    -bas bakiyim bir gaza

    ses yok tabii

    - tamam iyi geceler..

    -saol abi size de
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  19. #19
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi şu kısmı anlamadım anlatırsan sevinirim. Vana açıkken orta susturucuya kadar olan düz boruya gidiyor egsoz gazı.kapalıykende orta sustuurucu sonrada son susturucuya gidiyor öylemi? Birde vana açık ve kapalıyken dyno yaptık mishal ne kadar fark eder?

    Açıkken ortadan dışarı veren kısım ve stock arka susturucu çalışıyor

    kapalı iken sadece stock arka susturucu çalışıyor

    ama açıkken gaz ilk nereyi bulursa ordan çıktığı için %90 ortadan dışarı çıkıyor..Bunu da arka egzosa açıkken el tutunca çıkan gazın azlığından ve egzosun ne kadar az kurumlandığından anlıyoruz...

    Bana mutlaka farkeder gibi geliyor..Bir ara yaptırayım..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •