User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Maserati Ghibli- Turbo tavsiyeleri??

  1. #1
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Maserati Ghibli- Turbo tavsiyeleri??

    Arkadaşlar selamlar;

    benim ghiblinin IHI olan turbolarından biri artık yağlamaya başladı, ya revizyon ya da değişim yolu göründü... IHI lerden vaz mı geçsem GT28 takıp, yoksa revize ettirip 0,7 olan barı da biraz açsam mı karar veremiyorum açıkçası... stand alone ile kombine edilecek zaten 1 aya kadar...

    turbo konusunda deneyimli arkadaşların yorumlarını bekliyorum...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka bar açmaktan ziyade, senin turbon şuan nerelerde doluyor yani hangi devirlerde. gt28 taktığını düşünürsek turbo hangi devirlerde dolacak??
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo 3binlerde doluyor kanka... derdim gt28 değil aslen, IHI lerin bu yağlı ve su soğutmalı sistemi hep sıkıntı... yurtdışındaki sahiplerine bakıyorum, 30bin km de bir nerdeyse herkes sıkıntı yaşamış...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    deneyimli demişsiniz abi ama ben gözlemlerime göre gt28 i tercih ederim, standalone'a da geçiş yolları gözükmüş zaten, yeni manifold fln gerekiyormu ama gt28 e geçişte ihi'lerden sonra tabi işin maddi yönü de var yani

  5. #5
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt28 ile doldurma problemi yaşarız diye düşünüyorum, araç V6, turbolar 3er silindire basıyor ve de 3er silindir tarafından dolduruluyor...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  6. #6
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt28 cok gec gelır gıbı hacmıde cok yok dıye bılıyorum maseratinin
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt28 ile doldurma problemi yaşarız diye düşünüyorum, araç V6, turbolar 3er silindire basıyor ve de 3er silindir tarafından dolduruluyor...
    biliyorum, gt25 düşünseniz o zaman 28 yerine?

    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt28 cok gec gelır gıbı hacmıde cok yok dıye bılıyorum maseratinin
    2.0 v6..

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet araç 2,0 V6... lanet şey
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT28 derken yine çift turbomu olucak 2xGT28? yoksa single turboyamı geçiceksiniz?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çift olarak düşünülüyor tabi, flanş uydurulcak sadece o kadar.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT28xxR orjinaline nazaran biraz daha geç dolar kanaatindeyim.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  12. #12
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben senin yerinde olsam 2 tane td04 alırdım. Temiz subaru wrx'lerden çıkma , en babası tanesi 500 tl'ye bulunur.

    Eğer eksantriklerin olsaydı 2 tane evo turbosu (16g) al koy derdim.

  13. #13
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gürsel hocam güzel bir öneri, mantıklı olabilir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  14. #14
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bide bu turbolar yani ıhı ve mıhı ların flanşları aynıdır, en azından subaruda böyle, sende büyük ihtimalle. Al tak yaparsın.

  15. #15
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim maserati servisiyle konuştum... 2 turbodan biri yeniydi zaten diğerini de sıfırlayalım, biraz da boost verelim dedi... o motoru en rahat IHI doldurur diyor...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  16. #16
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afedersin hocam da senin servis halt etmiş. IHI rhb05 turbo son derece ufacık bir turbo. Nasıl doldururmuş sadece? Senin turboların 200 cfm üflerken, sana tavsiye ettiğim ilk turbo 300 cfm , diğeri 500 cfm civarı hava üflüyor.

    O çok bilen servise bir sorsana kapakların Volumetric Efficieny değerleri ne imiş ve kaç devirde ne kadar cfm üflüyormuş kapaklar onu bir söylesinler de ona göre söyleyelim

  17. #17
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Afedersin hocam da senin servis halt etmiş. IHI rhb05 turbo son derece ufacık bir turbo. Nasıl doldururmuş sadece? Senin turboların 200 cfm üflerken, sana tavsiye ettiğim ilk turbo 300 cfm , diğeri 500 cfm civarı hava üflüyor.

    O çok bilen servise bir sorsana kapakların Volumetric Efficieny değerleri ne imiş ve kaç devirde ne kadar cfm üflüyormuş kapaklar onu bir söylesinler de ona göre söyleyelim
    hduahdaud yardır gurcell

  18. #18
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi ne yapayım şu zavallı italyan arabalarımız çok şey bilen ama arabayı doğrayan ustalar yüzünden bu hallere geldiler, Italyan servisleri saçma şeyler söyleyince kaşıntım tutuyor , kendimi kaybediyorum

  19. #19
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Afedersin hocam da senin servis halt etmiş. IHI rhb05 turbo son derece ufacık bir turbo. Nasıl doldururmuş sadece? Senin turboların 200 cfm üflerken, sana tavsiye ettiğim ilk turbo 300 cfm , diğeri 500 cfm civarı hava üflüyor.

    O çok bilen servise bir sorsana kapakların Volumetric Efficieny değerleri ne imiş ve kaç devirde ne kadar cfm üflüyormuş kapaklar onu bir söylesinler de ona göre söyleyelim
    Cfm değer tablosunu Print edip çerçeve eşliğinde bu servislere hediye etmek lazım

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •