User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Egzantrik

  1. #1
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Egzantrik

    Murat atmosferik gti için açmış. ben de kendi arabam için sorayım


    oem egzantriklerin lift ve durationlarını bilmiyorum karşılaştırma açısından
    power band 2000-6500rpm denmiş yukarda ama herhalde üstlerde orj egzantriklerden iyi olacaktır ki orjinallerle bile 7850rpm dönüyorum
    VVT iptal edip bu egzantriklere geçsem artısı olur mu?
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lift az durationda az biraz daha güzel bişeyler bakmalısın
    körler sağırlar

  3. #3
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ondan hariç bunlar var
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4901806-4901805 07de olabilr ama 1mmdeki duration senini çin biraz fazla olabilir ben olsam 06yı tercih ederdim eğer seçenekler sadece bunlarsa
    körler sağırlar

  5. #5
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maalesef seçenekler bunlar. ilk mesajdakine göre bunlar vvtyle de kullanılabiliyor
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  6. #6
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo uygulamaları için bunlar mevcut bir de

    4901609
    260 / 244°
    232 / 216°
    11.00 / 10.00mm
    1.75 / 0.15mm

    HYDR: rally & cross

    4901610
    268 / 252°
    240 / 224°
    11.50 / 10.50mm
    2.20 / 0.30mm

    HYDR: rally & race
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  7. #7
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunlardan hiçbiri turbo için deil yanlız musti.kırmızı işaretli olması gerekior
    RACE WERKS

  8. #8
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikinci attıklarında olabilir ikincisi biraz daha agresif efektif derece biraz fazla gibi lag yapmasına neden olabilr ama sen bilirsin
    körler sağırlar

  9. #9
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunlardan hiçbiri turbo için deil yanlız musti.kırmızı işaretli olması gerekior
    abi son attıklarım turbo için
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  10. #10
    gsi_club - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Belçika-istanbul
    Mesaj
    1.263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo uygulamaları için bunlar mevcut bir de

    4901609
    260 / 244°
    232 / 216°
    11.00 / 10.00mm
    1.75 / 0.15mm

    HYDR: rally & cross

    4901610
    268 / 252°
    240 / 224°
    11.50 / 10.50mm
    2.20 / 0.30mm

    HYDR: rally & race
    bu senin yazdigin eksantrikler 206 gti için...

  11. #11
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet gti için, aslında olur mu bilmiyorum ama büyük ihtimal uyacaktır kasnakları değiştirerek
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  12. #12
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    overlap olabildiğince az olan egz. turboda daha yararlı olacaktır.

  13. #13
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    overlap turboda olmalı az olması iyi olmaz
    körler sağırlar

  14. #14
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206 da ram manifold mu var yoksa log mu?

  15. #15
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    equal length side mount
    avatarımdaki manifold
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  16. #16
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demekki egzoz portlarındaki basınç emmeden daha küçük. Eğer overlapli bir egz. kullanırsan özellikle alt devirlerde basınç kaybı yaşarsın.

    Bence overlapi az, lift çok bir egz seçmeye çalışmalısın.

    Mesela Log manifoldlu olsan N/A bir motora daha yakın egz. seçimi yapabilirdin.

  17. #17
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo makinede overlap olmalı overlap olmadan olmaz bi şey kaybetmeden başka bişey kazanamazsın
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •