User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
68 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Arias Pistonlar Nasıldır

  1. #1
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arias Pistonlar Nasıldır

    turbo integra'da kullanılmak üzere Arias Pistonları deneyenler veya bu marka hakkında bilgi sahibi olanlar var mıdır ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  2. #2
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arias güzel markadır benim gözümde

    Custom Je
    CP
    ROss
    Arias
    Wiseco


    dur sıralama yaparsak
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #3
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistonlar bunlar..



    sıfırına 500-600 dolar yerine bunları 300'e alsam normal midir ? söylenilene göre az kullanılmıiş ve %100 sorunsuz. görüntü nasıl
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pistonlar bunlar..



    sıfırına 500-600 dolar yerine bunları 300'e alsam normal midir ? söylenilene göre az kullanılmıiş ve %100 sorunsuz. görüntü nasıl
    sıfır almanda yarar var.bu tip parçaların 2.eli herzaman ilerde ekstra maliyet getirir.
    Dr.ECU

  5. #5
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Custom Je


    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıfırına 500-600 dolar yerine bunları 300'e alsam normal midir ? söylenilene göre az kullanılmıiş ve %100 sorunsuz. görüntü nasıl
    Bunlari alirsan zaten sifir segman almak zorunda kalicaksin gene.

    Oda nerden baksan tek basina yurtdisindan gelicegi icin Muharremin dedigi gibi illaki sana extra maliyeti olcak.

    Arada o kadar buyuk farklar olmicak sifir piston fiyatina gore, biraz daha verip istedigin kendi markayi secer, bore size ve sikistirmasini ona gore alirsin.

  6. #6
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bide bu fotolardaki pistonlar turbo pistonu değil yüksek sıkıştırmalı piston

  7. #7
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fotodakı pıstonlar sanırım sıfır adam takmıs hıc kullanmadan satıyomu?

  8. #8
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dedigine göre 2 saat dynoda kullanılmış o kadar. segmanları da değiştirmesen olur diyor. tabi turbo vs konusunda emin degilim parça no sormadım..
    en iyisi uzak duralım
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  9. #9
    YunusCan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    adana
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wiseco yada CP

  10. #10
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alper resımdekı pıston tepelı
    pek turbo pıstonuna benzemıo

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arias güzel markadır benim gözümde

    Custom Je
    CP
    ROss
    Arias
    Wiseco

    dur sıralama yaparsak
    OmegaPistons tecrübe ettinzmi hiç? bazı bazı kaynaklarda çok övüldüğünü gördüm.
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OmegaPistons tecrübe ettinzmi hiç? bazı bazı kaynaklarda çok övüldüğünü gördüm.
    genelde almanlarda kullanınılıyor Mahle ve omega 106 dada 1-2 keere gördüm fakat yüksek beygirlerde denemedim malesef
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #13
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OmegaPistons tecrübe ettinzmi hiç? bazı bazı kaynaklarda çok övüldüğünü gördüm.
    Renc, benim bi arkasin subarusunda kullanmislardi Omega Piston Turkiyede ellerinde oldugu icin ama kotu sonuclar dogurdu.

    Artik reklifiyeden mi oldu bilinmez ama arabayi yapan Turkiyedeki ii Subaru Ustalarindan onun icin reklifiyeden sonra kontrol ettigini dusunuorum bosluklarini.

    Bence JE, CP ve Mahle gibi pistonlar warken degisik degisik girisimlere girmeye gerek yok eger onunde ornek yoksa, benim gordugum bi ornek wardi oda kotu sonuctandi.

    Turkiyede Mahle Piston kullanan Subarular war, 1.5-2 seneden uzun suredirde gayet saglikli sekilde yuruyorlar.

    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genelde almanlarda kullanınılıyor Mahle ve omega 106 dada 1-2 keere gördüm fakat yüksek beygirlerde denemedim malesef
    Bende Mahle kullancam Ozgun, pistonlar Supertech diye geciyor ama Mahle yapiyor pistonlari, tabiki coating vs extralari mevcut.

    Yuksek guclerde cok kullanan 1.8T lar war dunyada, benim arastirmalarima gore 1.8 T icin en mantiklisi diye dusunuyorum.

    1.8 T larda JE pim kesiyormus, bende cok JE almak istemistim Upgraded pin'li ama g.tum yemedi, bile bile lades demeyelim dedim, simdi olmadik yere.

    Bu arada 360 Modena'ninda stock pistonlari Mahle'imis, bugun Ferrari Store'da gordum Piston Kol seti satiyorlardi sus olsun diye

  14. #14
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    custom je yada custom cp upgraded pin ve coating opsiyonlarıyla motora göre gas portuda olursa fena olmaz
    körler sağırlar

  15. #15
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi senin araba turbo bu tepeli piston problem yaşarsın işine yararsa 82 mm je var kollarla birlikte 600tl

  16. #16
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Renc, benim bi arkasin subarusunda kullanmislardi Omega Piston Turkiyede ellerinde oldugu icin ama kotu sonuclar dogurdu.

    Artik reklifiyeden mi oldu bilinmez ama arabayi yapan Turkiyedeki ii Subaru Ustalarindan onun icin reklifiyeden sonra kontrol ettigini dusunuorum bosluklarini.

    Bence JE, CP ve Mahle gibi pistonlar warken degisik degisik girisimlere girmeye gerek yok eger onunde ornek yoksa, benim gordugum bi ornek wardi oda kotu sonuctandi.

    Turkiyede Mahle Piston kullanan Subarular war, 1.5-2 seneden uzun suredirde gayet saglikli sekilde yuruyorlar.



    Bende Mahle kullancam Ozgun, pistonlar Supertech diye geciyor ama Mahle yapiyor pistonlari, tabiki coating vs extralari mevcut.

    Yuksek guclerde cok kullanan 1.8T lar war dunyada, benim arastirmalarima gore 1.8 T icin en mantiklisi diye dusunuyorum.

    1.8 T larda JE pim kesiyormus, bende cok JE almak istemistim Upgraded pin'li ama g.tum yemedi, bile bile lades demeyelim dedim, simdi olmadik yere.

    Bu arada 360 Modena'ninda stock pistonlari Mahle'imis, bugun Ferrari Store'da gordum Piston Kol seti satiyorlardi sus olsun diye

    upgraded pim al kesmemesi lazım o kadar upgraded pimleri gerçekten sağlam
    körler sağırlar

  17. #17
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen pimlerde sorun yok ama valveler sikintili yuksek guclerde genelde 1.8T de

  18. #18
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TAM35GNY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen pimlerde sorun yok ama valveler sikintili yuksek guclerde genelde 1.8T de
    JE'nin 1.8 T icin yaptiklarinda war pim kirilma sorunu.

    VWVortex'e biraz bakarsan gorusun muhtemelen, pin ve skirtten kiriliyor pistonlar.

  19. #19
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Kasim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    JE'nin 1.8 T icin yaptiklarinda war pim kirilma sorunu.

    VWVortex'e biraz bakarsan gorusun muhtemelen, pin ve skirtten kiriliyor pistonlar.
    etek kırıyosa eğer pim değilde pistondadır sanki problem foto varmı acaba pistonların? bunlar standart je mi? standartsa çok birşey bekleme ama yaptıkları customlarda güzel iş çıkarıyorlar silindir başı 300 350hp sorunsuz çıkarabiliyorlar
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •