Aşırı besleme uygulamasından sonra 3500 4000 devirlerde avans vuruntusu meydana geldi.
-neler yapabilirim ???
Aşırı besleme uygulamasından sonra 3500 4000 devirlerde avans vuruntusu meydana geldi.
-neler yapabilirim ???
TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ
aracım Murat 124
1200 cc
sıfır piston sekman aldım,pistonların üstünü aldırdım.son derece temiz bi işlemle monte ettik.
turbo : citroen c3 turbosu
intercool : albea intercool.plastik kazanını söküp alüminyum kazan yaptırdım.
gerekli bağlantıları yaptık.
aracı çalıştırdık.herşey yolundaydı.
yola çıkıp denemeye başladık.
3000 3500 devirlerde çıtır çıtır şeklinde ses geliyordu ve motorda ufaktan tekliyordu.
usta avans vuruyor dedi.subap vurmasına hiç benzemiyordu zaten.şu anda turbosuz şekilde biniyorum.6500 çevirse bile hiçbir sorunum yok.
ne yapabilirim.
TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ
Bence sizin sorununuz avans sorunu değil motor fakire düşüyor gibi yakıt sisteminde ne gibi değişiklikler var ?
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
distribitörü çevirerek avansı kısabilirsiniz
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
O kadar avans kıstı isen avans vurmuyordur. Zaten çok flow yoktur makinanızta. Turboda çok basmıyordur. E piston tepesindende almışsın. Bence karışım sebebiyle oluyor. Yakıt yetmiyor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
lpgcide egzost emisyon veya lpg ayar makinesine bağlayop rolantideki ve 3000-4000 devirdeki lambda değerini okuyabilirmisiniz makineden
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Yakıt sisteminde değişiklik varmı ? varsa ne gibi değişiklikler var yazarmısınız.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
rolantide 1 labmda 3000-4000 devir arası 0.85 dip gazda 0.8 lambda olursa bence güzel bi ayar yapmış olursunuz ondan sonrada güzel bi avans ayarlıyla güzelcene yürür makine
http://www.tatech.fi/cms/uploads/Lambda_vs_AFR.pdf
afr/lambda karşılık listesi
lpgde değil benzinde deneyin asıl bence çünkü lpgnin her ne kdr kalorisi az olsada 114 oktan![]()
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
ayriyeten silindir kapağı ile blok arasına(yani conta yerine) platin kestirmemi önerdiler.
yani yanma odasının biraz daha buyumesi gerektigini söylediler.
benım silindir kapagında bi sorunum yok ama cok fazla taslandıgını gordum..atmo bindigimde zerre kadar sorunum yok.
platin bi işe yarar mı acaba???
ustamızın biri de cıkan sesın subapların pistona vurması olarak tabır etti.degil gibiydi sankı.
TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ
kapağın taşlanmışsa sıkıştırma artmıştır, yeniden sıkıştırmayı düşürmen gerekir ama tabi şu an ne seviyeda onu hesaplamak lazım başta belki kurtaracak şu anki sıkıştırma oranı,
lpg ile zor ayar tutturabilirsin benzin kullan karb yetmiyor olabilir o devirlerde wideband ile izlemek lazım eritebilirsin pistonlarını
körler sağırlar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)