User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
35 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Aşırı besleme sonucu avans sorunu-yardım-

  1. #1
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Aşırı besleme sonucu avans sorunu-yardım-

    Aşırı besleme uygulamasından sonra 3500 4000 devirlerde avans vuruntusu meydana geldi.


    -neler yapabilirim ???
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  2. #2
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önce ne yaptığını detaylı anlatsan ?
    "aşırı besleme" demek yetmezki

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyin takabilirsin bence

  4. #4
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önce ne yaptığını detaylı anlatsan ?
    "aşırı besleme" demek yetmezki
    aracım Murat 124
    1200 cc
    sıfır piston sekman aldım,pistonların üstünü aldırdım.son derece temiz bi işlemle monte ettik.
    turbo : citroen c3 turbosu
    intercool : albea intercool.plastik kazanını söküp alüminyum kazan yaptırdım.
    gerekli bağlantıları yaptık.
    aracı çalıştırdık.herşey yolundaydı.
    yola çıkıp denemeye başladık.
    3000 3500 devirlerde çıtır çıtır şeklinde ses geliyordu ve motorda ufaktan tekliyordu.
    usta avans vuruyor dedi.subap vurmasına hiç benzemiyordu zaten.şu anda turbosuz şekilde biniyorum.6500 çevirse bile hiçbir sorunum yok.

    ne yapabilirim.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  5. #5
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyin takabilirsin bence
    full enjeksiyon sistemini yaptıktan sonra inşallah
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence sizin sorununuz avans sorunu değil motor fakire düşüyor gibi yakıt sisteminde ne gibi değişiklikler var ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  7. #7
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    distribitörü çevirerek avansı kısabilirsiniz

  8. #8
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence sizin sorununuz avans sorunu değil motor fakire düşüyor gibi yakıt sisteminde ne gibi değişiklikler var ?
    lpg ile çalıştırdığımızda oldu bu durum.senin dediğini bi kaç kişiden daha duydum.olabilir belki de bilmiyorum
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  9. #9
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    distribitörü çevirerek avansı kısabilirsiniz
    rölantide stop edecek kadar kıstık ama yine aynı durum söz konusu oldu
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  10. #10
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kadar avans kıstı isen avans vurmuyordur. Zaten çok flow yoktur makinanızta. Turboda çok basmıyordur. E piston tepesindende almışsın. Bence karışım sebebiyle oluyor. Yakıt yetmiyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #11
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kadar avans kıstı isen avans vurmuyordur. Zaten çok flow yoktur makinanızta. Turboda çok basmıyordur. E piston tepesindende almışsın. Bence karışım sebebiyle oluyor. Yakıt yetmiyor.
    peki lpg vanasını sonuna kadar açıp öyle tekrar denemeli miyim yani ___???
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  12. #12
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpgcide egzost emisyon veya lpg ayar makinesine bağlayop rolantideki ve 3000-4000 devirdeki lambda değerini okuyabilirmisiniz makineden

  13. #13
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıt sisteminde değişiklik varmı ? varsa ne gibi değişiklikler var yazarmısınız.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  14. #14
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolantide 1 labmda 3000-4000 devir arası 0.85 dip gazda 0.8 lambda olursa bence güzel bi ayar yapmış olursunuz ondan sonrada güzel bi avans ayarlıyla güzelcene yürür makine

    http://www.tatech.fi/cms/uploads/Lambda_vs_AFR.pdf

    afr/lambda karşılık listesi


    lpgde değil benzinde deneyin asıl bence çünkü lpgnin her ne kdr kalorisi az olsada 114 oktan

  15. #15
    xcel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpgde değil benzinde deneyin asıl bence çünkü lpgnin her ne kdr kalorisi az olsada 114 oktan
    lpg oktanının yüksek olması avantaj değil mi?

  16. #16
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpgcide egzost emisyon veya lpg ayar makinesine bağlayop rolantideki ve 3000-4000 devirdeki lambda değerini okuyabilirmisiniz makineden
    iyi fikir.

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıt sisteminde değişiklik varmı ? varsa ne gibi değişiklikler var yazarmısınız.
    hiçbir degişiklik yok

    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rolantide 1 labmda 3000-4000 devir arası 0.85 dip gazda 0.8 lambda olursa bence güzel bi ayar yapmış olursunuz ondan sonrada güzel bi avans ayarlıyla güzelcene yürür makine

    http://www.tatech.fi/cms/uploads/Lambda_vs_AFR.pdf

    afr/lambda karşılık listesi


    lpgde değil benzinde deneyin asıl bence çünkü lpgnin her ne kdr kalorisi az olsada 114 oktan
    teşekkürler.benzinde ayriyeten pompa gerektiği için pek sıcak bakmıyorum acıkcası

    Alıntı xcelboi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpg oktanının yüksek olması avantaj değil mi?
    oktanın fazla olması yanma sıcaklıgının düşmesi demek bi bakıma.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  17. #17
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayriyeten silindir kapağı ile blok arasına(yani conta yerine) platin kestirmemi önerdiler.
    yani yanma odasının biraz daha buyumesi gerektigini söylediler.
    benım silindir kapagında bi sorunum yok ama cok fazla taslandıgını gordum..atmo bindigimde zerre kadar sorunum yok.
    platin bi işe yarar mı acaba???

    ustamızın biri de cıkan sesın subapların pistona vurması olarak tabır etti.degil gibiydi sankı.
    TURBOSUZ ARABA İSTEMİYORUZ

  18. #18
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapağın taşlanmışsa sıkıştırma artmıştır, yeniden sıkıştırmayı düşürmen gerekir ama tabi şu an ne seviyeda onu hesaplamak lazım başta belki kurtaracak şu anki sıkıştırma oranı,

    lpg ile zor ayar tutturabilirsin benzin kullan karb yetmiyor olabilir o devirlerde wideband ile izlemek lazım eritebilirsin pistonlarını
    körler sağırlar

  19. #19
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiçbir degişiklik yok
    Karburatörün yetmemesi gibi bir durum söz konusu değil tekrar söylemek istiyorum sizin tek sorununuz motorunuzun fakire düşmesidir çünkü standart mekanik yakıt pompası turbo basıncına karşı koyamaz şu an ki mevcut düzende motoru çok fazla sıkıştırmamanızı tavsiye ediyorum.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •