aynen öyle abi:D
Printable View
dynosu varmı peki?downpipe ın üst devirlerde faydası oldumu?
1.4 tsi 125
turboback exh.
intercooler
filtre
big turbo
remap.
200 olmasada çıkan güç 200 e baya yakın olacaktır bence.200 civarı bi güç olur turbo büyüttükten sonra neden olmasın.golf gt turbosu buna takıldığında aynı hacim.ne kadar fark olması gerekiyor?sonucta golfteki charger alt devirde etki ediyor üstlerde turboyla yürüyor.varsın altlar gt kadar dolu olmasın.üstlerde cok asırı bi fark olcağını sanmıyorum ben.
140 tsi 170 tsi aynı diye biliyorum.241 değilde yine 200 üstüdür :D
aynı sitede A3 değil de Golf 1.4 TSI 122lik için stage 3 sadece 180HP denilmiş. Audi olunca kafadan +20HP mi geliyor :D
http://www.bb-automobiltechnik.de/de...tsi/index.html
Stufe 3: ca. 132 kW / 180 PS / 280 Nm
•B&B Spezialturbolader
•Einbau eines geänderten Luftansaugsystems
•optimierte Ladeluftkühlung
•B&B Sportschalldämpfer für geringeren Abgasgegendruck
•angepasste Elektronik/Steuergerätänderung
•Optimierung der Ansaugwege und Luftführungen
•Modifikation der Zünd- und Einspritzanlage
•Motorabstimmung
BB 1K M04 •Drehmoment ca. 280Nm bei 2.400U/min
€ 5.950 ,-
iyide bir çok mekanik modifiye var ve de 6 bin euro....
+20 hp yi de alsın artık... o kadar paraya....
can çekişmez o kadar ama s.chargerlı gibide olmaz tabi :)