User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Rolantide Fakirlik & Devirin düşüp kalkması

  1. #1
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Rolantide Fakirlik & Devirin düşüp kalkması

    Slm aracımda bir takım değişiklikler yapmıştım.Turbo,Headers,İntercool,Ext.Westgate,Enj ektör v.s sonra ms2 beyin ve msd ateşleme uygulamıştık.Ankara'da güzel bir ayar yaptık.Fakat Ext.Westegate sorun çıkardığı için tekrar aracı kendi beynine aldım.Ms2 yi çıkardım.Çünkü diyafram bayağı yırtık çıktı.Fakat bu sefer enjektör ve benzin regületörü değişmiş oldu sökmedimde yerinde bıraktım regületörün basıncınıda 3 barda bıraktım.Enjektörler Rc 440cc olarak değişmiş oldu.

    Şimdi egsoz manifoltumda şuan kaçak var sanırım manifoltun planyaya girmesi gerekiyor.Bunuda belirteyim.Şimdi westegate i düzeltip tekrar Ankara'ya gitmeden önce manifoldu da, yaptıracağım.

    Fakat şöyle bir gariplik var.Araç sabahları ilk çalıştırdığımda afr 16.5 gibi başlıyor motor iyice ısınınca 17.5 ile 18 arası gösteriyor tabiki fakir olunca motor stop edecekmiş gibi gidip geliyor.Hatta trafik halindeyken kırmızı ışıkta durmak için debriyaj fren yaptığımda devir küt düşüyor araç nerdeyse stop edecekmiş gibi oluyor ve hemen toparlıyor tabiki bu durum bazende stop etme olarakta sonuçlanabiliyor.
    Şimdi burda turbo aracın kendi turbosu değil daha büyük bir turbo sonra intercool oem değil daha büyük ve hava yolları uzamış durumda,enjektörler oem değil,regületör oem değil, bu kadar değişiklikte acaba kendi beyni sapıtıyormu yoksa emme manifoldu bir yerlerden havamı alıyor diyecem ama baktım hava alan bir yerde göremedim.Hani egsoz manifoldu bayağı kaçırıyor hem kaçırıp hem hava alabilir mi diye düşünüyorum fakat bu konuda bilgim yok bişey diyemiyorum.Lpg dede aynı sorun oluyor benzindede sizce sorun nedir?

    Bu arada Ankarada Ms2 ile yapılan güzel ayarda bu sorun yoktu.Taki westegate sorun çıkarana kadar...
    Enjektör ve regületör beyin ile aynı anda takıldı.Sonradan ben kendi beynine döndüm geçici olarak fakat enjektör ve regületörü değiştirmedim aynen bıraktım.Hani bunlardan kaynaklanabilir mi?Beyin rolantiyi ayarlayamıyor mu?Kontrol tavsiyeleriniz nelerdir neler yapayım neleri kontrol edeyim?Tşk ederim..

  2. #2
    cetinkaya55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    56
    Şehir
    İSKENDERUN-SAMSUN
    Mesaj
    439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin basıncını 3,5 bar'a çıkarıp afr'yi takip et.Devir hareketi staper'den kaynaklı mutemelen ecu takacağın için şimdilik kurcalama,ecu'dan sonra aynı sıkıntıyı yaparsa Recep ustaya temizlet ve ayar yaptır,derim.

  3. #3
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi benzin basıncını 3.5 bar yaptım denedim onu fakat afr az düştü mesela 16.9 lara düştü.basıncı 4 bar 5 bar gibi artırdığımda afr iyice düşüyor 15 lere kadar fakat bu sefer yolda çok zengin yürür diye tekrar 3 barda bırakıyorum.Benzin pompasıda değişmişti walbro 255 takılmıştı..

  4. #4
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen ems takmadınmıydı? ?


    ems vvae ise water temp correctiondan düzeltebilirsin
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #5
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen ems takmadınmıydı? ?


    ems vvae ise water temp correctiondan düzeltebilirsin
    abi bu olanlar orjinal oem parçalarla oluyor ems takılmıştı tabiki o zaman tık yok maşallah ben geçici olarak ems yi söktüm çünkü manifold kaçırıyordu westegate'de diyafram yırtık çıktı derken hani dedim bu haldeyken neden tam ayar yaptırayım gerek yok dedim tekrar orjinal haline aldım hemen taktım distribütörü kablolarını tevzi makarasını ve enjektör uçlarını kendi beynine aldım ondan sonra oldu diyeyim biraz idare ediyorum böyle sorunları halledinceye kadar..

    Fakat şu rolantideki fakirlik valla beni iyice fakir etti çok garip çözemedim neden kaynaklandığını o yüzden soruyorum..

  6. #6
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya boğaz kelebeğindeki rolanti motoru yada enjektör ve regületörle uyumsuzluk var..

  7. #7
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden direk MS2 'den boost cut yapmadın da herşeyi söktün ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal enjektörler ufak oldugu icin 440cc lik takildigini sanirim. eger öyle ise büyük enjektör takilinca neden farkire kaliyor? zengin calismasi gerekmiyorum mu ?
    Batuhan M. Ince

  9. #9
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manifold bayağı yamuk çıktı sonuç olarak halledildi westegate paşaoğlu bekir abiye gönderdim oda halledilecek inşallah turboya baktım turbo çok sağlıklı çıktı motor çok sağlıklı yanma olmuş çok şükür Allah'a herşey yolunda şunu anladım motor 1.5 barı gördü tık demedi maşallah fakat turbom o basıncı kaldıramıyor onu anladım 1.1 veya 1.2 barda bırakacağım buna karar verdim oda yeter bana...

  10. #10
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wastegate diaframın in yırtıldığı nasıl anlaşılıyor mesela ?
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  11. #11
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kenardan belli oluyor zaten gözüküyor...

  12. #12
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben hala neden ms üzerinden ayarı değiştirmek yerine söküp orjinal beyni taktığınızı anlamadım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #13
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzin basıncını arttırmayı denemedinmi?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  14. #14
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hala neden ms üzerinden ayarı değiştirmek yerine söküp orjinal beyni taktığınızı anlamadım.
    Abi Ms'i niye kullanayım ki, orda kaçak var burda sorun var ben bu sorunlara göre ayarlasam ne olacak, iyi netice alamadıktan sonra ms'i eğer üzerinde bıraksaydım sorunlu haldeyken bile basardım araca bu iyi olmazdı ben kendimi bilmezmiyim şimdi mesela kendi ecusu ile korkudan hiç basmıyorum yarın birgün halledilecek ve tekrardan yapılandırılacak diye bıraktım bu işi ve bugün halledildi büyük kısmı sadece westegate kaldı onuda sanırım pazartesi veya salı alırım şimdi yeniden Ankara'ya gidip bitirecem bu işi bu kadar...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •