60 lık borular stock son susturucu temiz işte serdar,,boşver sen egzozcuyu zaten turbonuz erken doluyo 1500 devire kadar araba ölse ne ölmese nolur :) ................
Printable View
60 lık borular stock son susturucu temiz işte serdar,,boşver sen egzozcuyu zaten turbonuz erken doluyo 1500 devire kadar araba ölse ne ölmese nolur :) ................
hiç bir n75 1.8t motorda k03 ü stabil tutamaz.istediğin modelini dene.turbo çok küçük.hemen boost kaybediyor devir arttıkça.tekrar söylüyorum n75j yada h peak basıncı arttırır, devamlı basıncta bir miktar stabilizasyon sağlar ama k03 turbonun nefesi bellidir.bir yere kadar.
kendi j valf tecrübem:
stock ecu: peak 0.8 cont 0.55 civarı ve 5000den sonra düşüş.
1 bar ecu: peak 1.4 cont 1 civarı ve 5000den sonra düşüş.
pedal-boost pozisyonunda aşırı agresiflik, trafikte aracın kontrolünün zorlaşması.
zaten sorunda şurda burada orj. yazılımlı bir 1.8T ye n75 takılıyor ve durduk yere basıncın artmasından bahsediliyo o yanlışı düzeltmeye calısıyoruz;)