muhtemelen aracın tesisatına zarar vermişler.. yada gunahlarını almayalım ısıdan vs den bi sıkıntı gormus tesisat..
muhtemelen aracın tesisatına zarar vermişler.. yada gunahlarını almayalım ısıdan vs den bi sıkıntı gormus tesisat..
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Hata gecici sildim ve tekrar vermedi. Simdiki problem yuklenince 3. Silindirde atesleme acisi 10 dereceye kadar dusuyor. Bugün enjektorleri temizlettim ve yer degistirdik ama sorun devam ediyor.
Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
Porsche Cayenne 4.2 Diesel S
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
knock sensor yuklenince 3.silindirde -10 derece kadar dusuyor ama bu her seferinde degil.
- lere dusdugu zamanda araba yurumuyor. 0 da kaldigi zamanlarda ise problem yok.
Bunun enjektorden olabilecegini dusunduk ve 2. ve 3. enjektorun yerini degistirdik.
Problem 3. silindirde devam ediyor.
Bu sabah ise tum silindirlerde - 4/5 civarlarini gordum.
Bobini ise daha once degistirmistim kesiklik yapdigi icin.
Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
Porsche Cayenne 4.2 Diesel S
Her silindir ayrı bobinli mi?Tahminim öyledir. Eğer öyleyse bobinlerin de yerlerini değiştirirseniz değişiklik oluyor mu görülebilir.
Yukarıdaki arızalara bağlı olarak egzantrik ve krank okuyucu kablolarını bir kontrol edersen iyi olur. Hatta yeni deneme şansın varsa çözüm sunabilir.
Eğer bobin, krank okuyucu, egzantrik okuyucu da bir şey yok ise beyin değiştirmeniz gerekebilir.
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Bu arada bobin konusunda yeni aldım diye güvenme. Var ise eğer arkadaşlarında bir corsa alıp bir değiştir gör. Ancak hatalara bakılınca krank ve ya egzantrik sensörü arada kafayı yiyor gibi.
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
yukarda yazılımı orjinale cevirdigini soylemis. erden tesisati hiç kontrol ettinizmi? enjektorleri degistirdiginiz halde( baska bir bobin denedigini varsayarak) geriye kalan tek ihtimal tesisat gibi duruyor.
Vmax Performance
Ümit H. Doğan
Komple değişen parçaları bir sayar mısın? Ayrıca tesisata baktınız mı?
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Tesistata bakmadim.
Bobin
MAF
o2 (birinci)
Krank sensoru
Egzantirik sensoru
Bujiler
Enjektorler test edildi,yerleri degistirildi, temizlendi.
Hava fitresi su an yine dbilas flowmaster takili.
Chip silindi orjinal yazilim yuklendi opel servisinde.
Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
Porsche Cayenne 4.2 Diesel S
2. Sensör kalmış değişmeyen, söküp takarken zedelenmiş olabilir mi ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)