User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
53 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Audi A3 Stage 1 K04 Turbo Upgrade (Dyno Çıktısı)

  1. #1
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi A3 Stage 1 K04 Turbo Upgrade (Dyno Çıktısı)

    Arabanın beyni ve turbosu yaklaşık bana 1.5 ay önce geldi.Arabaya Stage 1 k04 turbo ve kendimiz custom bi yazılım yaptık yolladık.Araca extradan Süreyya ustada down pipe yapıldı.Ve araba 1 barda kullanılıyordu.3 gün önce ufak bi sorunumuz vardı .istanbulda bazı ustalar yazılımsal hata var demişler araç sahibine .Araç sahibide bize ulaştı ve aracı İstanbulda Paşaoğluna gönderdim.Sağolsunlar 2 dk da vakum problemini çözdüler ve dynoya cıkardılar.Sizlerlede paylaşmak istedim dyno cıktılarını
    Araçta
    Ege Turbo Stage 1 K04 Turbocharger
    Boost Tech Remap (Custom)
    Walbro Benzin Pompası
    Süreyya Usta Down Pipe ve düz boru
    Ölçüm 95 Oktan benzin , kaçıran debriyaj ve 1 barda yapıldı.
    Aracın standart verileri
    Audi A3 1.8T 150 HP
    Tune edildikten sonra
    235.8 HP
    http://img148.imageshack.us/i/s6002382.jpg/
    http://img703.imageshack.us/i/s6002384.jpg/
    http://img830.imageshack.us/i/s6002390.jpg/
    Yorumlarınızı bekliyorum.

  2. #2
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğri güzel dümdüz çıkıyorda ani düşüş neden

  3. #3
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç güzel, herşey güzel ancak biraz düzelteyim..
    Araçta Düz boru değil Cut out var. Ayrıca Debriyaj stage 3 ve gayet yeterli ..
    Ayrıca dünya genelinde asıl bakılan güç lastikteki güç olan ortalama 210hp dir... Kesinlikle kötüleme amaçlı v.b. değildir Araç zaten yakın tanıdığımındır..

    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanın beyni ve turbosu yaklaşık bana 1.5 ay önce geldi.Arabaya Stage 1 k04 turbo ve kendimiz custom bi yazılım yaptık yolladık.Araca extradan Süreyya ustada down pipe yapıldı.Ve araba 1 barda kullanılıyordu.3 gün önce ufak bi sorunumuz vardı .istanbulda bazı ustalar yazılımsal hata var demişler araç sahibine .Araç sahibide bize ulaştı ve aracı İstanbulda Paşaoğluna gönderdim.Sağolsunlar 2 dk da vakum problemini çözdüler ve dynoya cıkardılar.Sizlerlede paylaşmak istedim dyno cıktılarını
    Araçta
    Ege Turbo Stage 1 K04 Turbocharger
    Boost Tech Remap (Custom)
    Walbro Benzin Pompası
    Süreyya Usta Down Pipe ve düz boru
    Ölçüm 95 Oktan benzin , kaçıran debriyaj ve 1 barda yapıldı.
    Aracın standart verileri
    Audi A3 1.8T 150 HP
    Tune edildikten sonra
    235.8 HP
    .
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4900 rpmde max gücü vermesi biraz problemli değilmi?4100 rpmde 357 nm ise bu aracın 6-7 rpm arası max gücünü verebilmesi lazım

  5. #5
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ali debriyajı aldı fakat uymadı vr6 için uyuyor abi dedi.Biz gene standart takacaz dedi bana.Cut out olabilir Ama ben burdaki 235 hp ve 210 hp olayını çözemedim kafam karıştı

  6. #6
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vr6 debriyajı pd 130 baskısı g60 volanıyla birlikte 02J şanzıman için problemsiz. Fyi. nesi kafanı karıştırdı ki arda ? biri lastikteki birisi kranktaki güç işte.

  7. #7
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vr6 debriyajı pd 130 baskısı g60 volanıyla birlikte 02J şanzıman için problemsiz. Fyi. nesi kafanı karıştırdı ki arda ? biri lastikteki birisi kranktaki güç işte.
    hımm o en sonu anlamamıştım

  8. #8
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet yurtdışından aldığı debriyajın volanı eksik olduğu için uymadı, daha sonra burada bi arkadaştan stage 3 aldık volanı ile beraber onu taktık
    WHP (Wheel horsepower) = Birisi lastikteki DYNO nun gerçek ölçebildiği değer..
    HP (Horsepower) = Diğeri ise DYNO nun lastikteki güce oranla kafasından yaklaşık olarak söylediği ancak gerçek olmayan bir değer...
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali debriyajı aldı fakat uymadı vr6 için uyuyor abi dedi.Biz gene standart takacaz dedi bana.Cut out olabilir Ama ben burdaki 235 hp ve 210 hp olayını çözemedim kafam karıştı
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  9. #9
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yurtdışından aldığı debriyajın volanı eksik olduğu için uymadı, daha sonra burada bi arkadaştan stage 3 aldık volanı ile beraber onu taktık
    WHP (Wheel horsepower) = Birisi lastikteki DYNO nun gerçek ölçebildiği değer..
    HP (Horsepower) = Diğeri ise DYNO nun lastikteki güce oranla kafasından yaklaşık olarak söylediği ancak gerçek olmayan bir değer...
    hımm dyno dan sonra paşaoğlu debriyajda kaçırma var onuda çözmen gerekli demiş.Banada ali soledi

  10. #10

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    ist
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğri çok keskin düşmemişmi...

  11. #11
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM_5 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğri çok keskin düşmemişmi...
    ewt bunu dyno kullanıcılarına sorucam

  12. #12

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu eğriye bakarak sanki biyerlerde bi sıkıntı var gibi geldi bana :S

  13. #13
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cıkıs guzelde anıden dusus guzel olmamıs,bu arabada k04-001 var dımı Agu enjektorlerı ıle bırlıkte ?

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta orjinal cooler varsa ondanda yapıyor kesikliği....

  15. #15
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana sorarsan yazılımla ilgili bi sıkıntı var..egerki bi arızadan dolayı boost devir devir degisiklik gostermiyorsa..

  16. #16
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paşaoğlu Bekir abi ile araç sahibi Ali abi dün dyno hakkında görüştükler.Dyno üzerinde vites ile ilgili bi olay dan kaynaklandığını belirtmişler.Ali abi tam anlayamamış.Ama canını sıkacak bişi değil demişler.
    Şuan Maşallah bi problem yok.
    Turbo basıncı 1 bardan 1.2 ye yükselttiler.Şimdi N75 sökülecek Mbc takılacak ve 1.4 barda gene güvendiğimiz dynoda tekrar bi test edilecek .Çıkan verileri birdaha burdan paylaşıcam

    Samet abi bencede cooler ufak.Gerek cooler ın yeri gerek hacmi bence kötü.Kaldıki K04 turbo ile.Büyük cooler kitleri haftaya burda olacak kısmet olurda Ali abide isterse onada takılması bence iyi ve daha sağlıklı olacaktır.
    Fatih abi yazılım ile ilgili olacağını pek düşünmüyorum.Yazılımı hem fx racing Maracello hemde Almanyadan Cem abi inceledi.Fena değil ama genede gözden kaçan noktalar var dediler.Sonuçta onlara görede oynanması gereken noktalar olacaktır.Eminim ufak tefek hatalar olabilir.Yeniden Bekir abilerin dynoya çıksın görelim bu sefer eğriyi bende çoook merak ediyorum

  17. #17
    mussaa
    Misafir
    bu kadar güç alınması durumunda motorun stock internallarla yağlama ve yatak durumu ne kadar dayanabilir acaba? yani güvenilebilir mi bunlara?

  18. #18
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mussaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kadar güç alınması durumunda motorun stock internallarla yağlama ve yatak durumu ne kadar dayanabilir acaba? yani güvenilebilir mi bunlara?
    Abi 1.8 T ler okunmuş arabalar.Bu güçlerde sorun çıkartmıyorlar.Standart Pompada GT30R 200 000 kmnin biraz üzerinde(Daha kapak bile açılmamıştı) 1.8T Audi A3 doğru düzgün ayar bile yokken 286 hpde fabrikadan çıkan yağ pompası ile kullandık.Ardından Ümit abinin yaptığı ayarla 300 üstünde kullandık hiç bir problem olmadan.Ve standart internaller ile.Benim bildiğim Agu motorlarda 350 hpde standart kol 400 hpde standart piston kaldırabiliyor(iyi bir ayar ile)Sitede üye olan abilerde var gt28 r ile standart piston kolla sorunsuzca yürüyen

  19. #19
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 1.8 T ler okunmuş arabalar.Bu güçlerde sorun çıkartmıyorlar.Standart Pompada GT30R 200 000 kmnin biraz üzerinde(Daha kapak bile açılmamıştı) 1.8T Audi A3 doğru düzgün ayar bile yokken 286 hpde fabrikadan çıkan yağ pompası ile kullandık.Ardından Ümit abinin yaptığı ayarla 300 üstünde kullandık hiç bir problem olmadan.Ve standart internaller ile.Benim bildiğim Agu motorlarda 350 hpde standart kol 400 hpde standart piston kaldırabiliyor(iyi bir ayar ile)Sitede üye olan abilerde var gt28 r ile standart piston kolla sorunsuzca yürüyen
    katılmaktayım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •