beyler yardımınıza ıhtıyacım var leon 1.8 t arracıma hks bov taktm ama cuff sesı hem az ve tatmın edıcı degıldı hemde bı muddet sora cuff sesı yerını sadece ufleme sesıne cevırdı :s nasıl montaj yapmalıyım yardımcı olurmusunuz![]()
beyler yardımınıza ıhtıyacım var leon 1.8 t arracıma hks bov taktm ama cuff sesı hem az ve tatmın edıcı degıldı hemde bı muddet sora cuff sesı yerını sadece ufleme sesıne cevırdı :s nasıl montaj yapmalıyım yardımcı olurmusunuz![]()
eğer gaza basarken üfleme sesi geliyorsa blow offun diyaframı bozulmaya başlamıştır. Bir müddet sonra tamamen bozulur hiç çufflamaz.
ıntercooler hortumlarımdakı bır kacaktan dolayıymıs sorun onu buldumda bıde bu bloww ofun en mantıklı baglanması gereken yer neresı acaba yanı en ıyı cuff sesını nerden alabılırım? manıfolt kısmındanmı yoksa n 75 valfının ordanmı
Hazir konu acilmisken bende soriim. Benim blowu da azizin corsaya takmistik Cum plaka. Cok dengesiz cuff luyodu bi kesilme falan yok ama bi anda yeri gou inletiodu. Ist garajda bozuk dediler ama nesi bozuk oldugunu bi turlu cozemedim. Hic bi kacak vs.vs. yok ama gaza basiosun bi anda cuflamaya baslio gazdan cekmeden. Ne gibi bi prob vardir bu bow da ?
Mapped by DR.ECU
Turbo otomobillerde turbochargerın oluştuduğu sıcak havanın tahliyesini sağlar, gazı bıraktığınız zaman turbonun sıkışmasını engeller yani turbonun dönme hızını engelleyen geri basıncı alır ve pervaneler dönmeye devam eder. Dolayısıyla daha çok performans alırsınız ve turbonuzun ömrü kesin bir şekilde uzar. Tüm turbo otomobillerde mutlaka kullanılması gereken bir parçadır. Gaz pedalını bıraktığınız anda tahliye etmesi gerek aksi halde diyaframlarında bir sorun vardır demek. Montaj yeri ise ıntercoolerden geçtikten sonraki bölümde yapılması gerekir.
Saygılar....
konuyla ilgili dokuman forumda mevcut ancak ben yinede soyliyim blow off max performance vermesi icin emme manifolduna yani gaz kelebeğine en yakın yere monte edilmelidir...
Onlarda akıl ettiklerinden olsa gerek, bir çok turbo motora Dump valve takmışlar, işlevsel olarak Blow off la aynı fakat, üretim sırasında maliyet, ekonomi, performans vb, optimum olarak alındığından ortalama bi ayarda bırakılmış olur genelde günlük araçların motorları...
Aynı yazılım ile aracı nasıl ekonomiden alıp performansa kaydırıyorsak buda o tarz bi uygulama, başka bir misal verebilirim, turbo timer, araç üreticilerinin takmıyor olması gereksiz olduğunu göstermez, yanılıyor muyum?![]()
dizellerde gaz kelebeği olmadığından blow off un arka girişine elektrikli bi switch takmak gerekiyo onuda gaz kelebeğinin yada debriyajın altına koyuyosun ordan tetikletiyosun benzinlilerde gerek olmuyo tabiki
arabanıza boost kaçağı olabilir bi boost saati takıp önce kaç bar bastığını kontrol etmek lazım sesi az çıkıyosa biyerden kaçak olmlası yüksek muhtemel
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)