oem pompayı erkut abıye (bladerk) gonderın gereklı işlemleri yapıp gonderır yaglama konusnda sıkıntınız olmaz
Printable View
0.5te dyno cıktınmı can abi kac hp aldın acaba bizim musada turboladı rexi sizin o taraflarda oda biraz yürüdü filan sonra vermiş aracı 250+ oda galiba cok iyi 4e kadar sarıyorum filan diyordu :)
0.5 de dynoya çıkmadım
daha dorusu hiç dynoya çıkmadı crx :)
şuan 14 psi basıyo sanırım, daha bugün kullanmak nasip oldu son ayardan sonra. biraz eksiklerim var ama proje işi böyle sanırım hiçbir zaman bitmez..
yanlız ön takım problemlerim var sanırım çünkü 3ü bitirene kadar sürekli geziyo araba yolda,güçle alakalı da olabilir. 4 yapmadım ama msutafa abi ayarda kullandı,sürekli bi gezme söz konusu..ben alışığım gerçi gezmesine :D
bu arada yanlış anlaşılma olmasın bilirkişi yada usta falan değilim sadece 2 senedir hasbelkader uğraşıyorum turbo ile başıma gelenleri,edindiğim tecrübeyi yazıyorum sadece :)
ben ön takım arka takım ,komple alttakıma 2000 tl gömdüm :D
degerli bilgilerin bana ışık vercek can
teşekkürler
O zaman gezinme hayatta olmaz sende.
Abi madem motoru komple indiriyosun
En azindan bi kol piston alip oyle toplasan daha iyi olmazmi, 0.8 barda 250+ bg sorunsuz dertsiz binersin :) dartonsuz 300 civarina cikmani tavsiye etmem, o guclerde orj. Gomlekler diyarbakir karpuzu gibi catliyor tecrubeyle sabit :D
Daha tecrübe etmedim fakat şunu bilir şunu söylerim eğer turbo işine girecekseniz illaki ileride biraz daha açalım basıncı yok biraz daha derken motor kucak. Darton mid sleeve takmadan D16 ile fazla oynamayın derim.
benim bildiğim d serisinin kolları çok zayıf. 6-7 psi'ın üstüne çıkılcaksa kol almakta fayda vardır kanımca.
D16A9 kolları benim serçe parmaktan az kalın :D
benim orjinal kollar duruyo hala evde aynen serçe parmaktan hallice :D
0.6 bar gezindik çok olmasa da yine de bi istanbula gidip geldik izmirde gazladık yine bi 1500 km oldu.
kollar sağlam hala :) belki de üst limittir kollar için 0.6 fazlası cidden kumar...
bu arada dartonsuz kurcalama konusunda da haklı tolga,dartonsuz karpuz gibi yardım 1. silindir gömleğini...
ayar yaparken wastegate hortumu sıcaktan erimiş, anlık olarak 25 psi gördü araba,gömlek orjinal olaydı yine kırılırdı :)
Radar Mehmetin 1.5 civic vardı turbo yapmıştı , oda orjinal internal ile 0.5 bar çok uzun süre takıldı sonra tabii indir kaldır kas yaptı :D
şimdi ne diyonuz üflüyoz mu :D
bende si le bi sefer sıkabildim ,ilk ve son oldu :D kol omuza :D
abi iş biraz ayarda bitiyor. ayarı güzel yaptın mı stock makinan temiz ise 0.5 bar üfle gitsin. :) keyfi farklı gerçekten...
7800 devirin üstüne çıkılmamalı bence
Atmosferik devam abi yol tutuşunu çözdüm :D
rada-r mehmet'in aracıda d16 biliyorum Si'dı 1.5 değildi die hatırlıorm beyaz renk şuan araç 1.0 barda geziyor daha sorunu yok.. tabi bu zamana kadar kaç kere indirdi motoru onu bilemem.. :D
7800 devir stock makina için çok yüksek bence
subap yoksa arabada yataklar ve yağ pompası modifiyeli değilse hiç o kadar devir dönmemeli...
yağ pompam modifiyeli orjinal pompa,yataklarım acl race
subap yok ben devir kesiciyi 7200 devire indirdim zarar vermemek için :)