User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: 1.4 is hb otomatik

  1. #1
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.4 is hb otomatik

    aracımı biraz gıdıklamak istiyorum
    big tube ile kullanacagim arac otomatik hb 99

    d serisi emme (gerekli ise benzin rayı ve regilator)
    p28 + neptune beyin

    işlemleri yapacagim gerekli parcalar bunlarmıdır

  2. #2

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE/KOCAELİ
    Mesaj
    487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    sa

    otom arac ıle neyı amacladıgın onemlı tabıı..ama beyın destegı-headers-(bulabılırsen emme)ıle gıdıklanır ınceden..cok sey beklememek gereken specler..benzın rayı -enjektor tamamen gereksı z....
    "FF VTI"TURBO
    "RR Type R"
    "JP egK20"

    "DD TypeR" TURBO
    "RED KA Turbo TypeR"

  3. #3
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesisati nedir aracin ?

  4. #4
    HardCore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    622
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bana kalırsa öncelikle araç yada şanzıman değiştirilip manuale geçilmeli.

  5. #5
    modhib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmo yerıne ufakdan turboya gırın hıc olmasa karsılıgını almıs olurunuz

  6. #6
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tesisati nedir aracin ?
    aracın herşeyi orjinal 99 1.4 otomatik

  7. #7
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hikmet Gönül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otom arac ıle neyı amacladıgın onemlı tabıı..ama beyın destegı-headers-(bulabılırsen emme)ıle gıdıklanır ınceden..cok sey beklememek gereken specler..benzın rayı -enjektor tamamen gereksı z....
    biraz gıdıklayip aracin dısı güzel kaput içinede big tube carbon ve emme ile güzellestirmek istiyorum
    15 hp civarinda bir geri donus alabilirsem güzel diyecegim.
    headers emme filtre ve beyin ile

  8. #8
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı modhib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmo yerıne ufakdan turboya gırın hıc olmasa karsılıgını almıs olurunuz
    günlük aracim oldugunda turbodan biraz uzak duruyorum
    ama 170 hp leri yakalayanları biliyorum

  9. #9
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manifold ve beyni yaptıktan sonra zaten 7psi lık bir turbo kitiyle 200 olursun muhtemelen

  10. #10
    saymaz4155 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si manifoldu bu araçlara headers gibi oluyor diye biliyorum.ondan yararlanabilirsin mesela.maliyetin düşer en azından...

  11. #11
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d15B jdm emmesi var bende abi, arabayı sattığım için emmeyi de satıyorum. İlgilenirsen mesaj atarsın
    .

  12. #12
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ilk olarak şanzumanı manuele çevirmekle başlayın
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  13. #13
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manifold ve beyni yaptıktan sonra zaten 7psi lık bir turbo kitiyle 200 olursun muhtemelen
    maliyeti nedir 7 psi lik bir kitin

  14. #14
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı saymaz4155 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    si manifoldu bu araçlara headers gibi oluyor diye biliyorum.ondan yararlanabilirsin mesela.maliyetin düşer en azından...
    custom header aldım ondan yana sorun yok emme ies mi d15b mi onu düşünüyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •