User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
62 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: atmosferık slx

  1. #1
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    atmosferık slx

    öncelıkle herkese s.a
    adım huseyn d.bakırdayım
    yapmak ıstediğim buralarda tek olmak bunun ıcın de bı lıste hazırladım arac olarak da tofas kullanılacak şımdı bı doğan slx 1,6 ie var ama o satılacak mutlaka cok ıyı paraya alıcı buldum.. şimdi liste hazırlıyorum liste tam oluktan sonra uygun arac bulunacak bu konuda fazla ıyı değilim hatalarımı duzeltın yada daha ıyı bıldıklerınızı soyleyın
    308 derece egzantrık(colombo olcak orjınal italyan)
    4 lü molıfold custom
    t4 turbo
    buyuk bı motor ıcın uretılmıs ıntercooler
    mutlaka 4 nokta enjeksıyon + beyın (bunu anahtar teslım yapanlar var işi tıcarete doktuklerı ıcın ben kendım yapmak ıstıyorum en ıyı malzamelrı kullanmacam el emeğı goz nuru)
    tabı orjınal tofas pıstonlarla olmaz pıston olarak forget yada mahle onerılıyor sızle hangı marka olsun hangı oranlarda olsun
    ust kapak içinde 2,0 cc tempra nın kını kullanırım yanma odaları genısletılır
    2,0 mırofıorı sanzuman
    2,0 mırafıorı dıferansıyel ( ama sanzuman ve dıferansıyel konusunda bıraz daha nasıhat dınleyebılırım
    acık hava fıltresı buyukcene
    bujı ler bosch olur volt unu yukseltırım dıstrıbutor ve enduksıyon bobını ıcın tavsıylerının beklıyorum
    yağ pompası geliştirilir
    subaplar ıcın nasıhatınızı beklıyorum
    cok sukur paramız var burda tek olcam dediğm gıbı

    ayrıca tofas motor modıfıyeın de anlayan varsa benle ırtıbata gecebılır mı

  2. #2
    1998corsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forumfa cgr328 nickli cagri var ona ulas yeterli herseyi ondan alirsin

  3. #3
    yz411gti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    01ADANA
    Mesaj
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tercihlerine baktım bu malzemelerle iyi bir şeyler ortaya çıkabilir tabi yapacak kişi ve ayar verecek kişilerde çok önemli.Bunları kesin kullanacam diyorsan 300 derece olmalı bence,malzemeler gerçekten iyi para tutacaktır ama param var diyorsun.
    Para var diyorsan ve en iyi olmak istiyorsan passat 1.8 T motor senin aradığın bence.Beyin var ve en önemlisi geliştirilmeye açık bir motor.Çıkma komple motor,beyin,tesisat var çıkmacılarda,alacaksın otutturacaksın aracına.
    Ondan sonra kol,piston,turbo,ıntercooler,beyin................ ...geliştir gitsin






    SLEEPER

    ŞAKA MAKİNASI

  4. #4
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yalnız işin içine turbo girince, araç atmosferik olamıyor. Biraz daha bilgi alıp öyle başlayın bu işe.
    K.

  5. #5
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yz411gti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tercihlerine baktım bu malzemelerle iyi bir şeyler ortaya çıkabilir tabi yapacak kişi ve ayar verecek kişilerde çok önemli.Bunları kesin kullanacam diyorsan 300 derece olmalı bence,malzemeler gerçekten iyi para tutacaktır ama param var diyorsun.
    Para var diyorsan ve en iyi olmak istiyorsan passat 1.8 T motor senin aradığın bence.Beyin var ve en önemlisi geliştirilmeye açık bir motor.Çıkma komple motor,beyin,tesisat var çıkmacılarda,alacaksın otutturacaksın aracına.
    Ondan sonra kol,piston,turbo,ıntercooler,beyin................ ...geliştir gitsin
    komple motor mu değiştirelim dıyorsun

  6. #6
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız işin içine turbo girince, araç atmosferik olamıyor. Biraz daha bilgi alıp öyle başlayın bu işe.
    zaten bu yuzden burdayım

  7. #7
    yz411gti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    01ADANA
    Mesaj
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 21dc963 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    komple motor mu değiştirelim dıyorsun
    Aynen kardeşim.






    SLEEPER

    ŞAKA MAKİNASI

  8. #8
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu tarz işlerle uğraşan ustan yada usta varmi kardeşim yapmak cok sorun değil önemli olan ayar ve sonrasi cıkacak sıkıntılardan anlayacak bi usta

    diyarbakirda sanayi ortami ne kadar gelişmiş bilmediğimden soruyorum bu tarz işlemleri yapan kimse var

  9. #9
    estremoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    SamsuN / GiresuN
    Mesaj
    174
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    28 AH 032 2002 kartal 1.6 ie dostum bakabılırsın nete yazdıgında cıkıyor her yerde var üzerinde hem orjınal motoru bulunuyor hemde ayrıyetten turbolu motoru bulunuyor düşünürsen satıcak arkadasım irtibata geçebilirsin


    farklı proje düşünüyorsan mutlaka bu işi iyi bilen ve tecrübeli bir kişiye yaptırmanı öneririrm sonrasında başının ağrımaması için...
    Bugün benzinlikten 50 TL'lik vergi aldım, yanında 12 TL'lik benzin verdiler!!!

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saydıgın listedeki Malzemelerin çogu yalnıs seçim
    ayrıca o motoru çoklu enjektor sistemi ve beyinle yürütmen hem masraflı hem biraz sıkıntılı
    Ankara ' da Tu plakalı bi şahin de kullanılmıstı bu sistem bayağı ugrasılmıstı ancak güzel olmustu Arkadaşların da dedikleri gibi bu işlemi diyarbakır ' da yapman biraz sıkıntı olacak sanayi bakımından Benim fikrimi soracak olursan Turbo işine hiç girme Motor'u swap layarak 2.0 litre Bi HGT yada tipo 2.0 16 v ye cevirmen bence daha mantıklı diye düşünüyorum hem maliyeti daha ucuz hem emin ol turbo ' dan daha randumanlı ve sorunsuz 150hp - 900 kg bi araç olacagını dusunursek bence Çok iyi olur....

  11. #11
    arsenikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbuk / kadıköy
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kolay gelsin size şimdiden

  12. #12
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik derken ? turbo işin içine giriyorsa aşırı besleme denir...
    R.E.S

  13. #13
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu tarz işlerle uğraşan ustan yada usta varmi kardeşim yapmak cok sorun değil önemli olan ayar ve sonrasi cıkacak sıkıntılardan anlayacak bi usta

    diyarbakirda sanayi ortami ne kadar gelişmiş bilmediğimden soruyorum bu tarz işlemleri yapan kimse var
    bı aç ustam var ısımı gorur yanı abı

  14. #14
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 20vinside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saydıgın listedeki Malzemelerin çogu yalnıs seçim
    ayrıca o motoru çoklu enjektor sistemi ve beyinle yürütmen hem masraflı hem biraz sıkıntılı
    Ankara ' da Tu plakalı bi şahin de kullanılmıstı bu sistem bayağı ugrasılmıstı ancak güzel olmustu Arkadaşların da dedikleri gibi bu işlemi diyarbakır ' da yapman biraz sıkıntı olacak sanayi bakımından Benim fikrimi soracak olursan Turbo işine hiç girme Motor'u swap layarak 2.0 litre Bi HGT yada tipo 2.0 16 v ye cevirmen bence daha mantıklı diye düşünüyorum hem maliyeti daha ucuz hem emin ol turbo ' dan daha randumanlı ve sorunsuz 150hp - 900 kg bi araç olacagını dusunursek bence Çok iyi olur....
    sızce neden sııntı cıkarsın 4 nokta enjesıyon ¿ ayrıca benım ıstediğim mın 300 bg bunun ıcın ıcende turbo lamak kolay olur sanırım yada sızın bı onerınız varsa buyrun

  15. #15
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=emoro;6679356]atmosferik derken ? turbo işin içine giriyorsa aşırı besleme denir.
    konuyu actıktan sonra fark ettı m haklısın

  16. #16
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O yazdığın parçaların çoğu birbirine uyumsuz... 300 hp leri görmen çok çok zor slx motoru ile... Atmosferik istersen bu işin sonu Antalya
    Turbo istersen de o işin sonu Ankara...

    Sen diyosun ki bi ustam var halleder hayatında bi arabaya sonradan turbo takmamış adama sen turbo doğan falan götürür isen en büyük hatanı orda yaparsın...
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

  17. #17
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 131mirafiori Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O yazdığın parçaların çoğu birbirine uyumsuz... 300 hp leri görmen çok çok zor slx motoru ile... Atmosferik istersen bu işin sonu Antalya
    Turbo istersen de o işin sonu Ankara...

    Sen diyosun ki bi ustam var halleder hayatında bi arabaya sonradan turbo takmamış adama sen turbo doğan falan götürür isen en büyük hatanı orda yaparsın...
    abı 350 bg ıcın napmalı ne soylersen yapılacak oyle dusun

  18. #18
    Acurol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T4 turboya 4 lü custom manifold nasıl olacak büyük merak konusu.
    Gott weiss ich will kein engel sein...

  19. #19
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 21dc963 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abı 350 bg ıcın napmalı ne soylersen yapılacak oyle dusun
    tempra 2.0 16v motor koyucaksın... Baka türlü olmaz o
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •