User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: sıfır motor rodaj öncesi kompresyon

  1. #1
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    sıfır motor rodaj öncesi kompresyon

    sıfır motorda rodajdan önce kompresyon degerını ölcüp dogru degeri almak mumkun mu yada rodajdan sonra tekrar olcunce kac psi fark olabılır
    segmanların subapların alısma suresı acısından
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  2. #2
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rodaj öncesi ve sonrasi olarak bi fark olacağini sanmiyorum +- cok bişey oynamaz

  3. #3
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladim ama bana pek mantikli gelmiyor subaplarin en kotu alisma sirecinden sonra en az 15 psi fark eder diye dusunuyorum
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  4. #4
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor sıfır derken aldığın sıfır yarım blok ile alakalı mı. Ancak kapağın kendi kapağın. Kapağına ne işlem yapıldı ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #5
    Driver
    Misafir
    her aracın kompresyon test sonuçları farklıdır. Kimisinin en iyi verdiği değer kimi araca göre kötüdür. Yani rodajdan sonra pek bi fark olacağını sanmam önemli olan her silindirin eşit olması

  6. #6
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıfır motorun geldi sanırım Can
    Hayırlı olsun kardeşim
    Rodaj öncesi sonrası değer aynı kalıcaktır
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  7. #7
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece blok ıcın konusuyorum sıfır segman pıstonlar rodaj sonrası cok az mıktarda daha fazla kompresyon degerı verecektır . sonucta segmanlar gomlege tam alısacak ve kacırma azalacak

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki şuna bi acıklama yaparmısınız;
    6 slindir motor yaptırtdım.HİÇ ÇALISMADAN kompresor olcduk.5 piston aynı 1 piston 2 bar düşük çıkdı.Mootrcu araba calısıp yagladıkdan sonra hepsi düzene biner merak etme dedi.Arabayı calısdırdım ama bayramdan sonra ölçüm yapıcaz tekrar sizce nasıl cıkacak?

  9. #9
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence normal bende 30 km yaptıktan sonra komp olctum 4 pistonda 195 psi cıkmıstı ki fabrıkanın kabul degerı 145 psi, eski motorda 215 psi cıkıyordu soru işaretleri olustu kafamda ama olctugumuz alet farklıydı dun aynı aletten bulup olcum yaptım bu sefer 218 psi cıktı 4 pistonda arac 130 km olmustu yanı saat farkı olabılıyor bu suan senın ıcın sorun degıl senın pistonlar arası farkında 100 km yaptıktan sonra olcum yap tekrar duzelır dıye dusunuyorum daha hıc calıstırmadan olctum dıyorsun cunku
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  10. #10
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramazantc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki şuna bi acıklama yaparmısınız;
    6 slindir motor yaptırtdım.HİÇ ÇALISMADAN kompresor olcduk.5 piston aynı 1 piston 2 bar düşük çıkdı.Mootrcu araba calısıp yagladıkdan sonra hepsi düzene biner merak etme dedi.Arabayı calısdırdım ama bayramdan sonra ölçüm yapıcaz tekrar sizce nasıl cıkacak?
    2psi deseniz fark yok denebilirdi 2 bar yaklasik 30psi civari ki bu bence ciddi bir fark calistiktan sonra nasi kapansin o zaman ayni cikanlarda degisirdi.Tabi yinede bir olcun bakalim.

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    457
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pazartesi günü tekrar ölçücez eger gene farklı cıkarsa sıfır motoru tekrar indiricez sanırım

  12. #12
    CliooBurak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde ölçümümde bir anarmallik vardı ilk piston 10.5 2 8.5 3 ve 4 9.5 çıktı ilerleyen zamanda düzene biner dendi sizce hepsi aynı düzene binme olasılıgı varmı yoksa bir sıkıntı mı var araç motoru yapılalı 1200 km oldu.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •