Şimdiden bence şu malzemeleri bi toplamaya başla ;)
1) yol tutuş ve fren sistemi için gerekli malzemeler
2) 2.0 mirafiori şanzuman + difransiyel
3) jantların lastiklerin eksozun
Sen bunları hazırlayana kadar sana bi liste çıkarırlar zaten ;)
Printable View
Şimdiden bence şu malzemeleri bi toplamaya başla ;)
1) yol tutuş ve fren sistemi için gerekli malzemeler
2) 2.0 mirafiori şanzuman + difransiyel
3) jantların lastiklerin eksozun
Sen bunları hazırlayana kadar sana bi liste çıkarırlar zaten ;)
Bunları hazır say.. Sen çıkartabilirsen sevinirim. Ayrıca atmosferik araca niye turbo olmuyor bunun cevabını bulamadım.. Yukardaki listedeki hangi parça olmaz, niye olmaz. Atmosferik ve aşırı besleme için ayrı ayrı seçin..
kardeşim vaz geç atmosferik ssevdasından yapacaksan turbo yap git ankaraya çağrı kardeş zaten yardımcı olacağım demiş bir hafta otelde kalırsın bakarsın yapılanlara adamlar zaten burdan referans oluyor seni çakalın kurtun eline niye bıraksın yaptır turbonu ayarınıda dene arabanı bir iki gün dön diyarbakıra
E turbo ile kaç bg olur ? Ben tek olmak istiyorum
turbo yapıcaksan bendekı turbo ve ıntercooler ı almakla baslayabılırsın cagrı benı tanıyo bendekı parcalarıda bılıyo.
şoyle yapcam .... 06tu nun kullandığı malzemelere ek yapcam mesela uno piston yerıne forget yada 1,6 kapak yerıne 2.0 kapak gıbı
Güzel kardeşim yanlış anlama çok gereksiz şeyler yazıyosun hem adminler sana ceza verir hemde gereksiz yazdığından dolayı alay konusu olursun ben sana gerekenleri yazdım dimi sen burda milletin kafasınıda bulandırma kendi kafanıda , arabanı al paranı biriktir herşey zamanla olur her parçanın en iyisini almakla araba yürümez tectübe kazan bak daha s motora 2.0 kapak takarım diyosun öyle bi dünya öyle bi kapal üretilmedi uymuyoda sen burda yazma araştır tamam mı güzel kardeşim hadi kolay gelsin
Kardeşim senin anlamadığın olay şu Eğer atmosferik ise Turbo,Nos,Supercharger yok demektir bunlar varsa aşırı besleme olur.Atmosferik fazla para az verim(Hp ve Tork fazla alamazsın yani)Aşırı besleme parana göre güç Turbo ile istediğin gücü alırsın.Diyarbakırda denetim falan filan doğru düzgün olmayacağına göre 1.8 T motoru oturtabilirsen şahine önün açık 300-400 ama parayada bakar
İlk önce hiç acele etme, bu bir. Sözlerimi yanlış anlama sana yazıyorum ama genel konuşuyorum, hatta kendimde dahil.
2.si profildeki yaş bilgine göre çok gençsin, muhtemelen ehliyetini de yeni aldın, haliyle heveste var tek olmak, uçmak kaçmak istiyorsun. Alınman için söylemiyorum, 3 yıldır buradayım, gerek üye olur olmaz kendi açtığım konulardan, gerek 3 yıl içinde 18-20 yaş grubunun açtığı konulardan yola çıkarak söylüyorum. Hepimiz bunları istiyoruz başta ama öyle 300 400 beygirler için çok erken :) Her geçen yıl çok değiştiğini göreceksin ;) Neyse toplumsal mesajım buraya kadardı. Şimdi sorunu/sorularını cevaplayayım elimden geldiğince.
Tanım olarak basitçe 'atmosferik motor' demek; hava filitresinden emdiği havayı herhangi birşekilde sıkıştırıcı bir ünite kullanmadan yanma odasına gönderen ve yanma sağlayan motorlardır. Dış hava basıncı olan 1 atmosfer basıncında yanma odasına yaklaşık 1 atm gibi bir basınçta gönderir karışımı.
Tanım olarak yine basitçe 'Aşırı beslemeli motor' demek; hava filitresinden emdiği havayı süperşarj, turboşarj gibi ünitelerle sıkıştırıp, yanma odasına sıkıştırılmış hava gönderen motorlardır. Dış hava basıncı olan 1 atmosfer basıncında emilen havayı yanma odasına -ayarlanan basınca göre- 1atm+ 0.1 bardan tutta 3 4 5 bara hatta daha yüksek basınçlarla bile gönderebilir.
Tanımları anladıysan başka birşey söylememe gerek olduğunu düşünmüyorum.
Özet geçecek olursak, atmosferik motor demek, kompresör yada turbo şarjın yokluğu demektir. Olduğunda atmosferik olmaz zaten.
Parça seçimine karışmam kuş serisi bilgim 0 :)
ayrıca;
bu resimle,
http://i54.tinypic.com/2viiema.jpg
bu resimdeki farklı parçanın kapak olduğunu sanıyorsan, konunun üzerine yorganı çek, 2 3 sene elleme derim :) önce bilgilen biraz.
http://i35.tinypic.com/biuvix.jpg
@CGR328 Senin resimleri ekledim buraya ama kızmazsın diye düşünüyorum, kızarsan söyle kaldırayım.
bak genç arkadaşım insanlar sana yapabileceklerini söylemiş sen her seferinde anlamamışmısın işine mi gelmemiş bilmiyorum şu saatten sonrada kimse buraya bir şey yazmaz sen madem bu işi biliyorsun takıl kafana göre :heyoo:
paran varsa neden şahin illa şahin ise neden 300 400 hp
rotary engine şahin - YouTube
bu araç 1000 hp imiş bence 500 hp lik e30 koyar buna demek istediğim istediğin bg i yola aktaracak araç alıp öyle modifiye etsen bu şahsi fikrim kötü niyetim yok benim motor konusunda pek bilgim yok ama 1.6 bloğa 2.0 olur mu o kadar parça değiştireceğini söylüyorsun 300 400 bg alınır mı şüpheli konyada çok şahin olur diğer illere göre biraz oynanmış turbolu filan(2 kişi) 3 kişi 106 1.4 xr ile 0 dan kalkış yaptık 4 vitesde 3 boy açmıştık şahine ne yaparsan yap bence boşuna bu dediklerim hepsi şahsi fikrim kimsenin aracını küçümsediğim filan yok yanlış anlamayın
Konu cidden cok feci.
şu araç min kayıpla yola aktarır diyemem her aracın fabrikasyon çıktığı güce göre aktarım elemanları ile çıkıyor bence vw grubu yola aktarmada diğer araçlara göre daha iyi hatta dsg şanzıman lı olanlar örn polo gti 180 bg lik bir araç 6.9 ve kilosu da var segmentindeki araçlara göre baya iyi bu arada herkesin kullanım isteklerine göre araç alımındanım çünkü ben gaza dokunduğum zaman yakmıyacak bastığım zaman gidecek araç istediğim için benim tercihim polo gti olurdu şahsi fikrim polo ile daha karizmatik olabilirsiniz
Abi hitlerin torununa para vermektense fatihin torununa para vermeyi yeğlerim, ayrıca kulanılacak araba tofaş olacak.. En iyi olabilmesi için gereken yapılacak mesela viperin borulu egzoz sistemi kullanılır misal yani. Sonuç olarak kullanılacak araba tofaş vee en iyi olabilmesiiçin çağa ayak uyduracak özellikler eklenir. Bana uygun motor için yapılacak herşey yapılacak.
konuya pek yorumum yok ama Hitlerin tohumuna para vermektense demişssin unutma Turbo olayına girince uygulayacağın birçok parça avrupa kökenli olacak Fatihin torunlarında pek fazla parça bulamayabilirsin
tamamen fantazi olmuş kolay gelsin kardeşim :)