enkaz adam bold yaptığım yer de ne öle :D
Printable View
Eray uçurdun sende 318is i zaten fabrikadan yapılabilecekler yapılmış olarak geliyor o araç.Buyuk manıfold kısa dişli vs vs.. :D
Alpine chip. Düz borular. Hava filtresi. 3.25tds krangıydı sanırım. Hacim büyütme. Kilitli difransiyel.
Heya doğru diyorsun dur bi logları kurcalayım ben neydi hatırlayamadım. Pardon :)
abi bide onları yazsan süper olcak..:D
fazla devır cevırmemeni öneririm İS lerde sente atlamakta hastalardır bunlar ve cubuk kıraker gibi oLur sıbopları..
hersy tamamda bide adamın sorusuna cvb versen kanka :D
cvp veriyorum.... :)
a. şıkkı
egzost çip devam :) hafiflet bide arabayı okadar güzel gelir sana zaten
bi arkadaşım için sormuştum, hafta içi ufaktan atmosferik bişelerle başlıyomuş.. :) hafifletme önerisini dikkate almak lazım..
M47 E46 3.20 dizel krankı (kasnakların olması için kafası 0,5mm tornalanıyo)
+
3,8mm Deck lenmiş (kısaltılmış) s50b30(3.0 M3) pistonları 86mm (tabi silindir çapı genişletirlerek 2mm)
+
m42 orjinal kollar
+
1,8 mm kapak contası
+
düz boru egzoz + iyi yapılmış bi CAİ + 7000d/d kesicili, arabaya özel yapılmış map li çip (Dastek Unichip,vb..)...
=
Bunlarla sıkıştırması 11,6 - 11,8 arası olan 2115cc motor 200hp civarı üretebiliyor..
edit.........
edit........