Bak mesela simdi herkes 51 derken aradan 48 duz ve son susturucu diyorsun. Bende bir kac kisiden duydum, neden cogu kisi 48 demedi de 51 denildi ?
Printable View
Bak mesela simdi herkes 51 derken aradan 48 duz ve son susturucu diyorsun. Bende bir kac kisiden duydum, neden cogu kisi 48 demedi de 51 denildi ?
48veya 51 eksoz sona bi hks..... 48 lik olursa sıkıştımanız olucaktır lakin zaten tayming yapıcaksınız 51 te olabilir ben hep bu şekilde kullandım....
Ne istediğine bağlı bence. Altlar önemli değil roll yapıcam diyorsan 48 - 51 düz sona 60 tan büyük olmayacak bir eksoz ve spor orta susturucu gayet iyi yürütür.
Eğer ses önemli diyorsan ortayıda takma 5. vitesin biraz daha yavaş döner birde gaz tepkimen ve altlarında ortalı halden biraz daha salık olur ama roll de 5 vites harici hissetmezsin bir sıkıntı.
Eğer ortalama bişey istersen yani günlük olsun dersen 48 boru spor orta 51 son ilk gazla beraber kafa atan bir 106 olur tepkimede :)
48lik alt devirde 51 üst devirlerde + bence.benim araç 1.4 manifolttan sonra 50lik kat.da 43 e düşüyor.ben burdan 51 lik devam ettim kat.iptal orta iptal.son susturucu oem fakat benimki susturucunun dibinde kaynaksızdı yani susturucuya baglı degildi susturucu görüntü amaçlı duruyordu.tabiri caizse susturucusuz düz boru. 3 kerede polis konturolünden sorunsuz geçtim.fakat suan son susturucum 1.6oem.ve taklı :) aracım bu kombinasyondan sonra çok rahatladı hem alt devirde hemde üst devirlerde.
bende zamanında 48 araboru + 51 son susturucu kullandım eski 51lik boruya göre 48i takınca araba daha iyi olmuştu
48 lık boru kat ıptalı orta susturucu ss magnum denemistir
mevcut sıstemıme orta susturucu takarak 60\200 km arasında 1 sanıye iyilesme gostermistir kendi araclarımızda ayrıca bıras arastırırsanız grup nrally de bile vtslerde orta susturucu vardır
bence motorda çok fazla oynama yoksa o yazdığınız speclerde 48lik boru kullanmanız daha verimli olur büyük çap fazla hp değil çok araştırmıştım.48 boru+spor orta susturucu+sona hks yada ss magnum tarzı bir egzozla güzel olabilir
Oem fabrikasyon borularıyla devam edin susturucuları sokun aynı çapta boru olsun yanlız egsozcu ağız ağıza kaynatsın bu cok önemli titiz çalışmasına dikkat edin sonada herhangibir egsoz tercih edin 51 mm olan cok uzun olmasın susturucu boyu.
48 düz boru ve tek olarak sona küçük bir susturucu. Eğer sona 60'lık susturucu koyacaksan ortaya direk geçişli bir orta susturucu koy. Neden 51 değil diye sorma 51 iyi olsa 51 derdik.
He şuda var eğer tutupta 45'lik boru kullanacaksanız sonda mutlaka ama mutlaka 60'lık susturucu olsun. 51'lik susturucu ufak gelir 45'li boruya.
Kat iptali, İptal'den sonra Orta susturucu sökülüp yerine Ufak performans orta susturucular var onlardan takılması (Zırıltıyı alsın Zırıl zırıl ötüyor egzoz bu olmayınca) daha sonra Son'ada Otto spec, HKS vs. tarzı kaliteli bi Soba borusu takılması :) Ses cok tatlı ve tok olacaktır.
48 lik boru ile 51 arasında fark yokki 51 lik boruyuda içerden ölçersen zaten 49 ğa tekabul eder:) neyse düz boru yap sona HKS 63 lük koy zaten HKs nin içinde ters e boru vardır 48 ile 51 ğe sıkıştırır kaliteli ses kaliteli yürümeye gider ;)
ince conta + güzelbi timing + üçgen kutu filitre +48 lik boru + HKS egzost ile bi solukta 200 lere çıkarsın ;)
hem alt hem üst dersen HKS sadece üst dersen REMUS hard serisi ve OTTO da olabilir
2008 de 2 sene boyunca ; paşaoğlu savaş usta timing Bekir paşaoğlu yazılım +51 düz boru +13/61 kısa kutu içi green filitre 63 remus hard serisi ile alayına mokoko sıktım çok ta iyi olmuştu hatta bunun son 7 ayı gaz kelebeğim yarım açıkkan gazlıyormuşum belli bile olmamıştı :(
şuanda tekrar yapcak olsam :) herkezin söyledği 5 maddeden en mantıklı 1 er tanesini uygulardım
aracınıza kesinlikle 10/60 yağ koymayın farkedilir şekilde aracını sıkıyor bence
motor içi stock olduğunu düşünerek yorum yapıyorum.
arkada free flow susturucu olacaksa
51mm duz boru ve 51mm free flow orta susturucu
kafi olacaktır.
yazdığın setuba en uygunu orjınal borun saglıklı ise kat ve orta iptali sona otto hks vs.. yada tertemiz 48 lik çektir sona aynı şekilde bişeyler koy. 51 ve üstü çok gereksiz o speclerde, bu speclerde Alt-üst devir dengesi en iyi 48 lik borudur.