User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: VTi egsoz hk.

  1. #1
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VTi egsoz hk.

    İyi akşamlar, aracımda 51mm duz boru, oem manifold, sonda 63mm replika varex mevcut..

    Sesten memnunum altlar biraz cansız, headers ve straight pipe kac mm onerirsiniz duz boruyu 60 mm yapsam neler degisir

    34TF3376 D16Y4 RED iES
    34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
    34YN4748 K4M HB RED Clio
    34FFU95 D16Y4 RED iES
    34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe

  2. #2
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 headers + ufak tüp susturucu sonrasında 60lık boru ve egsoz işini görecektir

  3. #3
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem egzoz manifold 60'lık boru replika warex










  4. #4
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    421 headers takman yeterlı bence.60lık ara boru yaparsan altlar daha cok cansızlaşıyor.benım 60 tı 51 yaptım baya fark ettı

  5. #5
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    421 headers takman yeterlı bence.60lık ara boru yaparsan altlar daha cok cansızlaşıyor.benım 60 tı 51 yaptım baya fark ettı
    Altlar eminim güzel olmustur peki üstlerde bi degisiklik hissettin mi 51 liğe geçince ?

  6. #6
    tremx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Mesaj
    835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde onerim 51 lik
    K 1989 BB - TYPER / K 1997 BM - S2K / K 1595 BM - ML350

  7. #7
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boru 51 mm ama aşırı tiz cirliyor 60 mm boruya gecis yapicam ve headers takicam ccd hb sesi cok hosuma gitti
    34TF3376 D16Y4 RED iES
    34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
    34YN4748 K4M HB RED Clio
    34FFU95 D16Y4 RED iES
    34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe

  8. #8
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mikrop_Ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Altlar eminim güzel olmustur peki üstlerde bi degisiklik hissettin mi 51 liğe geçince ?
    Şöyle oldu 51lik yaptık çok kullanmadan deneme amaçlı varexi söktük hks tarzi 60lik sebring taktik ust devirler inanilmaz fark etti. 70-200 arasi 1.5sn hızlandı araba.varexi geri takasım gelmiyor şuan.

  9. #9
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler bende dumdu boru var sonda oem susturucu araba kasılıyor gıbı civic 1.4 is
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  10. #10
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Civic 1.4 is'de Orta susturucu ile kat iptal edildi ve replika varex takıldı ses ortalığı yıkıyor sizde ses felan yok ve araba sıkısıyormuş gibi
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  11. #11
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortaya tüp koymak lazım sanırım sonda replıka warex duz boruyla mahveder insanın başını
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  12. #12
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle oldu 51lik yaptık çok kullanmadan deneme amaçlı varexi söktük hks tarzi 60lik sebring taktik ust devirler inanilmaz fark etti. 70-200 arasi 1.5sn hızlandı araba.varexi geri takasım gelmiyor şuan.
    Orjinalde olsa replikada olsa gücü kesiyor dyno da net olarak gördük farkı ama şehir içinde dolaştıgımız icin kullanmak zorundayız ben çok memmunum düz boru olmasına ragmen kapalı halde cok sessiz heryere gidebiliyorum.

    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ortaya tüp koymak lazım sanırım sonda replıka warex duz boruyla mahveder insanın başını
    Vtec de kullanıyorum düz boru var komple videoda sol üste açık kapalı hali kapalı iken oem gibi ses hatta daha cızırtısız hali oem sesin.


  13. #13
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Civic 1.4 is'de Orta susturucu ile kat iptal edildi ve replika varex takıldı ses ortalığı yıkıyor sizde ses felan yok ve araba sıkısıyormuş gibi
    Araba şuan sıkışık zaten, eski sivilar, eski filtre, eski radyator pasli su, subap ayari avans ayari, eski kayislar ve gergiler sanirim yeterli sikisik olmasi icin )
    34TF3376 D16Y4 RED iES
    34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
    34YN4748 K4M HB RED Clio
    34FFU95 D16Y4 RED iES
    34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe

  14. #14
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti da ara boru 55 liktir

    kullanan anlar bılır 60 fazla buyuk 51 fazla kucuk

    ara olcu 55 yapacaksınız

  15. #15
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 lık boru podsuz sonda 63 lük abarth egzost oem egzost manıfoldu fena yürüyordu gerçekten iyiydi fakat alt devirler gerçekten berbat , warex'de şart beynini şişiriyor adamın, ortada susturucu olunca bence az da olsa kasıyor,headers da büyük etki tabi ondan önce de soğuk bir hava girişi beslenirse güzel oluyor . 10 bin km oldu her türlü denedim bende belirtmek istedim. Gündelik kullanılıyorsa 60 lık boru ortaya da 60 lık spor susturucu derim tabi aracın motor kondisyonu da etkili yürüyüşünde.
    Vtec

  16. #16
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megan racing 4-1 2,25inç header , orta spor tip susturucu , sona otto spec egzos kullanıyorum header- orta arası 55 lik , ortadan son susturucuya 51 lik borular var.Tok bir sese sahibim . Çoğunlukla silencer takılı sesi orjinale yakın kesiyor gazlayacağım zaman söküyorum .

  17. #17
    Apocaltique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı silent furious Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megan racing 4-1 2,25inç header , orta spor tip susturucu , sona otto spec egzos kullanıyorum header- orta arası 55 lik , ortadan son susturucuya 51 lik borular var.Tok bir sese sahibim . Çoğunlukla silencer takılı sesi orjinale yakın kesiyor gazlayacağım zaman söküyorum .
    Sizin header çok güzelmiş altlar ve üstlerde canlı değil mi?
    34TF3376 D16Y4 RED iES
    34LA6012 B16A2 Sedan RED VTi
    34YN4748 K4M HB RED Clio
    34FFU95 D16Y4 RED iES
    34RC7033 M42 RED E36 Coupe-34KV3945 M20B30 E30 Coupe

  18. #18
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Altlar süper canlı diyemem sonuçta 4-1 ama gündelik hayatta rahatsızlık verici değil bunda birazda orta susturucunun payı var tabi gözüme batmıyor üstler iyi memnunum

  19. #19
    canozgur106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dc Sports orjinal egzost isteyen olursa bu konu başlığı altında bende olduğunu belirteyim..B ve D serisi Honda motorları için tatmin edici sese sahiptir..
    ALLAH VAR GAM YOK..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •