User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Civic filtre ve headers yakıt tüketimi ??

  1. #1
    Murat Özcan
    Misafir

    Arrow Civic filtre ve headers yakıt tüketimi ??

    Arkadaşlar bir arkadaşım civic ies 1.6 aracı mevcut,headers ve hava filtresi takmayı düşünüyor aracın motoru şu an orjinal ufaktan atmosferik olarak başlamak istiyor ama bu yapacaklarının yakıtını arttırmasından çekindiği için kararsız durumda, aracını yormadan ve sakin kullanır sürekli bende bu işlemlerden sonra aracının gidişi rahatlıyacağını hatta normal kullanımda daha az bile yakabileyeceğini söyledim ama sonucunda burda sizlerede onun adına danışmak istedim şimdiden teşekkürler beyler.

  2. #2
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fıltre ve headers takacak ınsan aracını neden yada nasıl sakin kullanır ?
    tezatlık var madem sakin kullanacak neden taktırmaya kalkar bunları, bu ekıpmanlar performans içindir sakın kullanılacak araç orjinal kalmalıdır

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  3. #3
    Murat Özcan
    Misafir
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fıltre ve headers takacak ınsan aracını neden yada nasıl sakin kullanır ?
    tezatlık var madem sakin kullanacak neden taktırmaya kalkar bunları, bu ekıpmanlar performans içindir sakın kullanılacak araç orjinal kalmalıdır
    demek istediğim genel olarak normal kullanır aracı gerektiği durumda basar yanlış anlaşılma olmuş sanırım

  4. #4
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta cok etkilemez ama hedears takmasın egzos yapsın hedearsta alt devirler ölüyor ben 4 2 1 kullanmama ramen alt devilerde yanı sehir içinde 1500-2500 devirlerde cekişin düştügünü hissettım gaz tepkileri zayifladı ama tabı 5000 devirden sonraki tepkilerde cok degişti.

    bence h/f/e yakıtı çok çok degiştirmıyor illaki oynama olur ama çok degildir sahsen ben hissetmedım yakıtın degiştigini
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  5. #5
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede şehir içinde düşük devirde sıkıntı oluyo alt devirlerin zayıflıyo bunu en iyi geri geri hafif bi yokusa parkederken anlıyorsun yakıt olyında ise çok fark etmiyo hatta bazı kişiler düz ve egsozun yaktını düşürdüğünü bile idda ediyor araç rahatlıyormuş (kat iptali )
    -- Japan center --

  6. #6
    emrah turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    turkiye istanbul
    Mesaj
    223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tarz seyler yakıtı etkılemıyor su etklıyor devirli kullanıyorsun ses cıksın dıye halıyle devırde araba yakıyor normal kullanımda yakmaz
    www.facebook.com/emrahturanphotoart

    Araç çekimleri için mesaj atmanız yeterli...

  7. #7
    olcay_bora
    Misafir
    bnm bildgm head koyunca alt devirlerde sıkıntın olur pek ekonomik gidemezsin manifolddan sonra komple düz 51 ve güzel bir filtre ile arac rahatlar rahat nefes alınca sakin kullanımda kısmi azalma olur yakıtta

  8. #8
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt elbet değişir... ama sakin kullanımda çok farketmez

  9. #9
    Murat Özcan
    Misafir
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta cok etkilemez ama hedears takmasın egzos yapsın hedearsta alt devirler ölüyor ben 4 2 1 kullanmama ramen alt devilerde yanı sehir içinde 1500-2500 devirlerde cekişin düştügünü hissettım gaz tepkileri zayifladı ama tabı 5000 devirden sonraki tepkilerde cok degişti.

    evet tabiki alt devirlerde biraz ölme oluyor ama üst devirlerde başka tabiki


    bence h/f/e yakıtı çok çok degiştirmıyor illaki oynama olur ama çok degildir sahsen ben hissetmedım yakıtın degiştigini
    bende çok hissedileceğini sanmıyorum

    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede şehir içinde düşük devirde sıkıntı oluyo alt devirlerin zayıflıyo bunu en iyi geri geri hafif bi yokusa parkederken anlıyorsun yakıt olyında ise çok fark etmiyo hatta bazı kişiler düz ve egsozun yaktını düşürdüğünü bile idda ediyor araç rahatlıyormuş (kat iptali )
    benim tahminlerimcede yakıt düşücek gibi geliyor

    Alıntı emrah turan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu tarz seyler yakıtı etkılemıyor su etklıyor devirli kullanıyorsun ses cıksın dıye halıyle devırde araba yakıyor normal kullanımda yakmaz
    evet devirli sürdüğümüz zaman birde sesi duycam dıye basıyorsak tabıkı artar ama normal kullanımda etki etceğini sanmıyorum

    Alıntı olcay_bora Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnm bildgm head koyunca alt devirlerde sıkıntın olur pek ekonomik gidemezsin manifolddan sonra komple düz 51 ve güzel bir filtre ile arac rahatlar rahat nefes alınca sakin kullanımda kısmi azalma olur yakıtta
    anlyıroum bakalım boruları 51 yapıcak sanırım arabanın rahat nefes alması gerekiyor bunun ıcınde gerekenlerı yapıcaz inş

    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıt elbet değişir... ama sakin kullanımda çok farketmez
    bizde öyle düşünüyoruz yorum yapıp bilgilerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ederim..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •