User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d14 için atmosferik neler yapılabilir?

  1. #1
    nsyuksel
    Misafir

    d14 için atmosferik neler yapılabilir?

    Beyler,b16,b18,k20 geliştirmek kolay..ezbere biliyorsunuz ben sizleri d14 ile yormak istiyorum..atmosferik olarak neler yapılabilir?sonuç istiyorum.Lütfen değiştir meğiştir uzatmalarını da oynamayalım hadi beyler bekliyorum..?? şimdiden hepinize teşekkür ederim..

  2. #2
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de d14 var..gerçi pazartesi yeni sahibine teslim ediyorum ama..

    4-2-1 headers
    cai
    short shifter
    51 lik ara boru ve son susturucu

    performasa yönelik bunları yaptım..
    dragta focus 1.6 ve kia rio 105 hp dizel , rollda seat ibiza sport 110 hp ve bmw 3.16 E 30 geçiyordum fazla araçla denemek nasip olmadı..

    2 kere paşaoğluna gitmeme rağmen dyno ya sokmak kısmet olmadı.. bu merakla sattım arabayı
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  3. #3
    Symetnix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Grünstadt
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbolanırr

  4. #4
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Symetnix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbolanırr
    atmosferik olarak demiş..
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  5. #5
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sohc vtec kapak takılabilir i es emme manifoldu vti gaz kelebeği enjektör gerekebilir beyin değişebilir bi çok şey yapılır nasıl bi bütçe ya da güç istiyosun yazarsan daha detaylı bişeyler yazarız
    ECUTECH İstanbul

  6. #6
    nsyuksel
    Misafir
    dostum ilgine teşekkür ederim..bütçe belirlemek için bende bir yol seçmeye çalışıyorum..amacım 140 150 hp nin üzerini düşünmüyorum,zaten atmosferik olark da bunu üzerini alamayacağımı düşünüyorum.. bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp demiş..birileri

  7. #7
    nsyuksel
    Misafir
    dostum eksik olmuş..özür dilerim..DOSTLARIM

  8. #8
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iddialı bi hp belirtmişsin ben yavaş yavaş şöyle önerilerde bulunuyum jdm d15b silindir kapak i es emme manifoldu si enjektörleri vti gaz kelebeği 4-2-1 headers komple 51lik düz boru (sanayi işi değil) pm 7 piston port polish ve 4.90 final drive takabilirsin
    ECUTECH İstanbul

  9. #9
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cai ve egzoz sisteminden sonra mutlaka ve mutlaka şanzımana girilmeli. Yani kısa takılmalı 5. vitesi haddinden fazla uzun...
    セルカン+レーラ=愛

  10. #10
    nitrO_Oxide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    turkiye/istanbul
    Mesaj
    4.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik demişsin ama guzel bi turbo kitiyle cıtırdan yuruyebilirsin

  11. #11
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yearone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cai ve egzoz sisteminden sonra mutlaka ve mutlaka şanzımana girilmeli. Yani kısa takılmalı 5. vitesi haddinden fazla uzun...
    aslında 4 uzun
    4u kısaltırsan cok fark eder emınım.yurt dısında yapan bırı var

    youtube a gir bak saxophonias nickli bırı.

    dyno vıdeosu var 122hp vermıs ve baya ıyı gıdıo

    yazıklarına göre aracında 4 1 headers komple 55lık egzos vtı emme manıfoldu safc2 bıde dısbrıtorunde bı farklılık var sanırım.ayrıca 4üde kısa takmısdıger vıdeolarınada bakabılırısn

  12. #12
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzledim.. 180 km/h görmüş 4. vites ile yine fazla Benim dediğim komple kısa olacak..Hemen hemen vti şanzımanı gibi şanzımanları... Kısa olursa çok güzel işler yapar d14. Eksantrik falan uygulansa aslında güzel olur. Ama hazırda yok biliyorum..
    セルカン+レーラ=愛

  13. #13
    nsyuksel
    Misafir
    süpersiniz yaa..konu epey anlaşılır şekilde açıldı..yapılacakları anladım fakat bir sorun daha var ??? ne yazık ki OTOMATİK (

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manuele çevir

  15. #15
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çıkmacılardan temin edilebilir şanzıman. Ef civic için 1300 ytl istemişlerdi benden is için ne isterler bilemiyorum.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  16. #16
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nsyuksel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler,b16,b18,k20 geliştirmek kolay..ezbere biliyorsunuz ben sizleri d14 ile yormak istiyorum..atmosferik olarak neler yapılabilir?sonuç istiyorum.Lütfen değiştir meğiştir uzatmalarını da oynamayalım hadi beyler bekliyorum..?? şimdiden hepinize teşekkür ederim..
    1.4 litrelik bir motordan performans beklentiniz nedir anlayamadım. aracınızı değiştirip işe 2.0 bir motordan başlamalısınız.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  17. #17
    nsyuksel
    Misafir
    amaç sokak yarışı değil ki..sadece daha verimli ve güçlü 1.4
    tercih meselesi...

  18. #18
    TaYFuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iddialı bi hp belirtmişsin ben yavaş yavaş şöyle önerilerde bulunuyum jdm d15b silindir kapak i es emme manifoldu si enjektörleri vti gaz kelebeği 4-2-1 headers komple 51lik düz boru (sanayi işi değil) pm 7 piston port polish ve 4.90 final drive takabilirsin
    bunlardan sonra 140-150hp olmayabilir ! korkarım ! çok iyi ayar gerekir !
    SKoDA SuperABC şemsiyeli...........

  19. #19
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sohc vtec kapak takılabilir i es emme manifoldu vti gaz kelebeği enjektör gerekebilir beyin değişebilir bi çok şey yapılır nasıl bi bütçe ya da güç istiyosun yazarsan daha detaylı bişeyler yazarız


    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iddialı bi hp belirtmişsin ben yavaş yavaş şöyle önerilerde bulunuyum jdm d15b silindir kapak i es emme manifoldu si enjektörleri vti gaz kelebeği 4-2-1 headers komple 51lik düz boru (sanayi işi değil) pm 7 piston port polish ve 4.90 final drive takabilirsin
    bunları yazmanız iyi olmuş bn aklıma takılan sorulara cvp olmuş bişeyler daha sorucaktım cvplar için şimdidedn teşekkürler

    ben sırf motorundan dolayı yani b18, b16 non vtec olmasından dolayı integra alıp üst kapağını vtec üst kapağı takıp bi süre sonrada yüklemeyi planlıyordum ama arabnın çok ağır ve büyük oluşu beni düşündürüyordu

    ben eg kasa hatcback d14 lü,d16 lı civic alsam veya si alsam atmosferik olarak veya turbo olarak ne yapabilirm ne kadara mal olur sohc vtec dediğiniz si üst kapağımı ?

    swap çok pahalıa geliyor onn için düşünmüyorum ama bi integra alıp bide 1.4 eg civic alıp motorları change etmekte aklımdan geçmiyor değil ama sonra integrayı nasıl satıcan ruhsata işleme olayları
    b series makinalarda aşağı yukarı fiyatları neler yapılabileceği biliyom

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •