Napim 3. Teg de bile hala uğraşıyorum deneme yanılma amk
Printable View
hayat deneme yanılmayla gecıyor zaten :) senın yasadıgın problem fılıtreyle duzelmesı bıraz zor gorunuyor tabıkı once denemelısın,duzelmezse enjektorlerı temızlettır fılıtrenın ıcındekı camur enjektorlerı tıkamıs olabılır sonra rolantı motorunu (ıac) temızle rolantı resetlemesını yaptıktan sonra deneme yap benım araba Kaan dayken aynı sorun vardı gazlaya gazlaya duzeldı;) kolay gelsın....
Büyük ölçüde sorunun neden kaynaklandığını anladım.
Yarın yeni filtreyi alıp takıp deneyeceğim. Zaten temizlenmiş filtrede bile
arabanın çekişi epey bir farketti. Alt devirlerde kapaklanma da yok pek.
Evet sırayla gidecektim deneme yanılma ama 2. denemede çözdük...
Korhan'ın da dediği gibi filtre hep aklımdaydı ben bakımda değişti biliyordum
ama değişmediğini gördükten sonra tepemdeki AMPÜL yandı ::angel:
Maalesef sorunu Hala çözemedim...
Sandığım gibi benzin filtresinden değilmiş ( çünkü benzin filtresini değiştirdik.
Arabaya widebant bağlayarak zengin fakir karışımı okunduktan sonra
yeni map uyguladık, bujilerini yeniledik o gün 1900-2000 devir
aralığına kadar düşürebildik sorunu. 1900-2000 devir aralığında gene araba
boğulur gibi kapaklıyor kendini. Yalnız filtre, mapping ve buji olayını gerçekleştirdikten sonra o gün ve akşamı ve hatta ertesi günü sorun yoktu.
Taki depoyu fulleyene kadar. Depoyu fulledim içine enjektör temizleme
katkısı koydum, gene aynı sorunu yaşamaya başladım. ve enteresandır
gene hala motor soğukken bir sorun yok. Isınınca başlıyor bu olay.
Bu da aklıma acaba motor ısındıktan sonra hangi parçayı ısıtıyorda sorun
yaşıyorum u getirtiyor :beuj:
Deneme yanılma da geldi sıra 3. adıma :D
1. Buji kablosu (ki tekleme yok arabada)
2. Gaz Kelebeği potansiyometresi (Motor ısınınca yapabilir mi acaba ?)
3. Benzin pompası (Depoyu doldurunca yapması? ama her devirde yapmaz mı ?)
4. Enjektör Temizliği (Sorunu her devirde yaşatmaz mı ?)
Sizler ne dersiniz ?
Hava fıltresının uzerınde 3 tane boru var kucuklu buyuklu hattta 2sı kucuk 1 ı buyuk onlar baktınmı yırtık cıkık olmasın?
Filtre kitinin üzerindeki borulardan bahsediyor burak sanırım ... bence vakum hattında bi sıkıntı olabillir
enjektörlerin tıkalı abi bence
enjektorlerı sokturup dısarda temızlettırmen gerekebılır ıstersen enjektorlerı sök bızım arkadas var enjektor temızlıgını yaptıralım benım enjektorlerı verırım denemen ıcın ama benımkıler senın arabaya olmuyor obd 1 oldugu ıcın uyum saglamıyor benım yerım mahmutbey de enjektorcude sefakoy de
kerem abi konuyu biraz hortlatmış olucam ama yazdıın sorunun aynısı su an bendede var nasıl cozdunuz sorunu?
sallamadıgımı nerden biliyorsun dediklerini yaptım ancak sorun cozulmedi yarın servise goturecem artık