ya geçeceksin onu mustafam
adam sıkıştırma falan dememiş aracımı vtec yapacam ne lazım demiş kaç hp olur demiş ;)
hadi yazın sizde listenizi sizde çıkartın bi maliyet :cool:
Printable View
abicim bu parayı çok geçiyor hemde :)
abicim yazsanıza bana neye ne kadar harcadığınızı
ben sadece 2600 tl işcilik verdim ayar işleri dahil değil buna
artı 200 tlde tornacı tutmuştu :) onu unutum
(usta-kapak+rektefiyeci+tesisat)
ben yaptıgımda komple almıstım vıdasına tesısatına beynıne kadar benım teg ozaman obd2a olmustu:D 2500 lıraya malettım bunun ıcınde conta ıscılık vtec conversıon kıt falan yok tabı sadece kapak koymustum arabanın gucu cok az olmustu ve devır cevırınce 2 saat sonra yatak sardı:D
arkadas motor yapacakmıs yataklar pıston falan o zaman malıyet cok cıkıyor
Evet doğrudur 1.4 sohc vtec
mustu senın hesabına gore sadece ana parcalar 4000 lıra tutuyor hesap et gerısını;)
tabı arkadas pıyasa arastırması yapsın ona gore baslasın
abim benim ben sadece tegi vtec'e çevirmekten bahsediyorum
adam motor yapar piston koyar conta koyar kapağı doldurur bu tabiki ona kalmış
sen işi bilen adamsın bana söylermisin sadece vtec için benim yazdıklarımdan hariç ne gerekiyor vede yazdığım fiyatlar ne kadar gerçekçi
Abi şansa Yeni Zelandadaki parça temin ettiğim elemandan P75 OBD1 vtec automatic ecuyu bulduk :D onuy aldım baya uygun fiyata bu E-DB8 integra vtec automatic verisonlarında kullanılanlardan... sınırlı sayıda üretilmiş :D hemen indir agandi yaptım duruyor şimdi ilerde lazım olacak :D
motor içine girilmicekse hem işcilik olarak hem parça olarak çok makul bi rakama mal olucak tabi :)
dediğiniz gibi 4000 tlı bulmaz bile
180 civarı bir beygir istiyorsa 4000 lira harcar bence :) ya devirdaim bile orijinal kalır o zaman :D :D ama yok hardcore yapacak komple girişecem derse bu işin sonu yok deirm bende 10.000 de harcarsın :D
he ne güzel açıklamışsın sende arkadaşa vtec kapak koyarsan sıkıştırman düşer keyifsiz olur diye ne güzel
birde abi neden o kadar düşüyo sıkıştırma yaw :( tam turbo kıvamına geliyo o zaman :D
sadece vtec olacaksa aracın bu parayı geçmez ama kol piston vs vs gireceksen oraya bi 3-4 binlira daha ekleyeceksin tabi burası kesin
bu arada çok yazdım bu konuya ama bence yapılan masraf çoook gereksiz :D
güzel bir usta eline düşmen şartı ile bolt on turbolasan bile çook daha fazla keyif alırsın ;)
anlaşılan bu vtec yapma işi 10 bini bulcak :(
bana sorarsan git vtec al :D ama sadece vtec sesini duyucam gerisi ilgilendirmez diosan 4lira yeter herhalde dedikleri gibi.
bağırır neden bağırmasın orijinali bile çiğeri inanılmaz tatlı gürlüyor heleki 5000 devire gelince torkun en yüksek olduğu devirde çıkan ses inanılmaz tahrik edici oluyor... pitbull gibi gürlüyor :D
b18c den bahsediosun sanırım :D
walla bakalım bu akşam bi düşünelim ne yapacağımızı
e iiymiş ozaman :)
hemde nasıl bağırıyor ya çok tatlı bir sesi ar vtec integranın nazar değmesin. Bana hondayı sevdiren araba teg :) sıkıştırma okadar düşüyorsa contanı ince alırsın ne bilim belki ucundan kurtarır. Ha yüksek sıkıştırmalı alırsın sadece pistonla kola girmeden halletmeyi denersin ama hazır rektefiyeye girecekken kapak açılmışken faydası var tabi komple elden geçirmenin motoru
Bunlarda sesleri :D :D
B18A ların...
http://www.youtube.com/watch?v=wBUccZXhDJ8
Buda otomatiğin böğürmesi...
http://www.youtube.com/watch?v=-RzTLdUAuNI
Buda süslü integranın B18A motorlu yine biizm tegdekilerle aynı sadece OBD1 tesisatı var...
http://www.youtube.com/watch?v=VXJQt...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_ms01...eature=related
NON/VTECin sesi ve gürlemeside çok güzel :D
ya bu hondam.com kapalı mı hala? bilen var mı?
Açık abi ama webmaster bir türlü sitenin giriş linkini düzeltemedi buradan direkt girebilirsin foruma...
http://forum.hondam.com/index.php?action=forum
ok sağol...