User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Clio 1.6 16V Headers uygulaması ve sonuç.

  1. #1
    ClioSport
    Misafir

    Question Clio 1.6 16V Headers uygulaması ve sonuç.

    Selamlar
    1.6 16V tek kapı gaz kelebeği elektronik olan K4M motora sahip bir cliom var
    geçen aylarda SS headers taktırdım. taktırdığım zamanlarda gaza ani yüklenmelerde tak diye bi ses geliyodu. kime gösterdiysem yapamadı. 3-4 gün sonrada o sesi kesi. usta conta yerine oturmuştur şimdi demişti.

    headersı taktırdıkdan 1 hafta sonra kat iptali ve son susturucu değişimine gittim. Aracın normal fabrika verisi 110hp mtorda. bu işlemleri yaptırdıkdan sonra bostancı sanayisinde vw tech'de girdiğim dyno'da aracın tekerlekte 100hp ve 126.9nm tork verdiğini gördük. sizce bu işlemlerden sonra kazanılan 5-6hp gibi bir rakam normalmi? yoksa aracın motorunda sıkıntı olabilirmi?

    Modifiye listesi:
    -KN 57i 0488 kit
    -ss headers
    -kat iptali
    -otto son susturucu.

  2. #2
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekerde 100 hp vermiş ama krank gücünü hesaplayamıyormu o dyno.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #3
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekerde 100hp verdiyse kazanılan güç 5-6 bg'den çok daha fazla.

  4. #4
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekerde 100 HP cikardiysa cok cok iyi demektir. Dyno sheet eklesene gorelim? fikir verir

  5. #5
    ayhantogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence gayet başarılı olmuş ..... headersı nerede yaptırdın???

  6. #6
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorda kac bg alındı peki? Dyno sheet paylasırsan sewınırım...

  7. #7
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dastek dyno , motor gücünü hesaplamıyor. Debriyajda da kaçırma yoksa gerçekten güzel güç elde edilmiş.

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dastek dyno , motor gücünü hesaplamıyor. Debriyajda da kaçırma yoksa gerçekten güzel güç elde edilmiş.
    Off Toic
    Debriyajda kaçırma varsada güzel sonuç. Hatta daha güzel sonuç
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence tekerlekte 100 hp oldukça iyi
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  10. #10
    pug35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TR/izmir/çeşme/bostanlı
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel sonuç.4-1? 4-2-1?
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  11. #11
    pug35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TR/izmir/çeşme/bostanlı
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ayhantogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence gayet başarılı olmuş ..... headersı nerede yaptırdın???
    tahminimce italyada yapılmış
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnanç ben Gökhan
    gelen tak sesi kesildi diyosun devam ederse kaliteli bi spiral kullanmanı tavsiye derim önden çeker ve pekbi hassas motor kulakları nedeyle ani hızlanmalarda o sesi daha doğrusu esnemeyi spiral yapamazsa header veya kat.iptal borusu çarpacak biyer bulur illaki...
    bende aynı problemleri yaşadım çünkü scenic spirali ile sesi kesmiştik...
    dyno sonucuna gelince...
    aracın km.si bakım deb. nezaman değiştiği hava sıcaklığı falan etkiler sonucu ama şunu söyleyebilirim ruhsatta ve web sitesinde yazan 110 bg güç doğru değil aslı 106 bg(79kWdur) tekere 100hp gerçekten iyibir sonuç ama biraz tork düşük çıkmış bence...
    dyno sonucunu scan edersen eğriyi merak ediyorum...

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı pug35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel sonuç.4-1? 4-2-1?
    4-1 orj. ss header...

  14. #14
    ClioSport
    Misafir
    Gökhan şuanda öyle bir ses gelmiyo. katı iptal ettirdikden sonra bı sıkıntı kalmadı. Daha sonra kat arızası verdi ama bilgisayarda söndürdürler.
    Dyno sheet arabada kaldı. sabaha resmini çekip koyarım.
    ayrıca headers 4-1 Supersprint.

  15. #15
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu benim eski headers o zaman g.g. kullan

  16. #16
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alper abi öyle öyle, boruları kac mm yaptın?
    tekerde 100 se, hp 110+ çıkcak demektir...
    ani hızlanmalarda kaçırıosa contana baktır inanç, devamı sanayi işi olduğu için tam yapamıyabiliyorlar...

  17. #17
    nightkids_han
    Misafir
    ss headers alt dewirleri iyi olmayan k4m 'nin ilacıdır eminim fark etmiştir bayağı

  18. #18
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    k4m in alt devirler cok iyidir.....

  19. #19
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen, 4-1 zaten headers, ama tork verdiği için hp den cok, alt dervler iyileşmiş gibi gelir takana..
    bn 2 sene kullandım gayet canlı gıdıyodu arabam...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •