vti da ertesi hafta bir daha cıkart bence dyno ya:D
Printable View
sorun yoktu,zira chiefkadir de rs'in içerisindeydi,olsa o anlardı en başta. debriyaj balatasında sorun war demiş izo sonradan,bu akşam bir kez daha deneme yapcaz, tam 161hp'lik dyno werisi olan vtec'imle ile bir kez daha denicem :)
Bu yazdıklarımdan konunun başrolündeki vtec'in 193hp lik dyno sonucuna itirazım filan olduğunu da anlamasın kimse,ben sadece dyno sonuçlarının gerçekliğinden son derece şüphe ettiğimi,en güzel dyno werisinin yol üzerinde belli olacağını söölüorum.
Katılıyorum denemeler daha önemli.
maşşallah ciddi bi performans sergilemesi lazım?
Denemelerinin olduğu videoları çok merak ediyorum. Bir kaç kez daha yazmıştım aynı konuya kadran ve hızlanma videoları var mı diye?
dyno werilerine bende katılımıyorum arkadaşların dedigi gibi ucuk vede komik rakamlar çıkabiliyor.. en güzel deneme yolda veya otobanda daha ayrıntılı çıkıyorrr ortaya
headers fıltre egzos la 170-175 oluor yaw.pıston vs. le 185 fln cıkması normal
bence filtre egzost headerslı bir vtı 165 hpden fazla güç vermez
kimse 150-200bn kmdeki bir motorun aşınma payını göz önüne almıyor
vtı asıl 200bınden sonra kendıne gelıor bence
çok güzel bir sonuç... tatmin edici bana göre.. allah pişman etmesin.
200bin km den sonra vtecler daha iyi gidiyomuş bunuda öğrendiğim ii oldu...
200 den sonra ilaçlama makinesine döner o vtecler sdfgdfgsdf
200binin üstünde birçok vtec var acaba kaçtanesi ilaçlama yapıyor çok merak ettim ;)
200k de vtı ıle bursaya kadar zahmet edecek deneyecek bır 200k de gtı varsa ben mısafır etmessem adam diilim :D
Çok güzel güç almışınız tebrikler!!!
kanka hatırlatırım kaza yapan bi antalyada D9595 plakalı vtec vardı 200 km de. gram yağ eksiltmeyen nokta anahtar değmemiş motoru vardı. bunu bütün antalya camiası biliyo... ve nasıl gittiğini. mesela bulut kankine sor kemalcana sor murat abiye sor herkese sor bak. benim haklı olduğumu görürsün. sonuç olarak her araç için konuşuyorum bakımları düzgün gününde yapılan bi araç için 300 km de olsa bi problem yaratmaz.. bu 106 içinde geçerli vtec içinde kanka..
bi gun antalyaya gel misafirim ol çok lezzetli bal kabakları war hepsini yediriyim sana =)
bu arada konu 106 da değil 106 da biter 170 binde 200 bine bile kalmaz ama anlatamıorum sanırım bunlar normal motorulu birer araba değil bunlar 10 senelik arabalar ve 10 senedir gazlanan arabalar 10 senedir devir çevirttiriyosun gazlıyosun rolling yapıosun ve kalkıp diyosunki 200binden sonra gitmeye başlar böle bi saçmalık yok zaten 150 binden sonra segmanlar bitiyo atarsın bi segman piston gene yürümeye dewam eder ama orj motorla allah askına savunmayın söle kötü fikirleri
Burağın EH vtec 205.000 km deydi Saat gibiydi yağ falan eksiltme yoktu. keza Sword vtec 189.000 km de kapak açılmamış 2 aracında yağ eksiltme yok full gazlanan araç hatta Sword vtec murat abimin aracı şuan turbo yapıldı ve tamamen stock internal ile yani 189.000 km lik motora 0.5 bar basarak sağlıklı bir şekilde devam ediyor...
Ali abi video yokmu hala ???
dynoda güçler havalarda uçuşur genelde ki söylediğimin aksine birşey çkmamış
bende 165 demiştim
filtre egzost headers lı vtı için genelde 175 hp felan denirde :)
benim dyno dükkanım olsa çarpanlarını yüksek tutarımki müşteri kaçmasın diye
müşteri dynoya çıktımı kağıtta yüksek güçler görücekki mutlu olsun :)
hortlamış gene bu konu :)