User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: vtı cai sorunu

  1. #1
    ugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vtı cai sorunu

    şimdi arkadaşlar söyle bi durumda kararsız kaldım filtre için ilk aklımdan geçen v2 oldu tabiki herkes gibi ama yaz kış onu sökmekle takmakla ugraşamam başka bi alternatif olarak kafama short ram apexi power intake geldi güzelce borusu yalıtıldıktan sonra alttan ek bi boru ile soguk taze hava taşımak gibi bi düşünce var aklımda kararsız kaldım fikir almak istedim sizce en dogrusu hangisi olur vtıda apexi power intake ne kadar iş yapar sizce v2 ye göre ??? ek olarak v2 taktım geriledi arabam diyen kişiler görüyorum okuyorum msjlarını short ram daha güzeldi diyenler oldu sizce en dogrusu nedir bu işin
    civic si sold
    civic vtı sold

    RPM Race Events
    http://www.rpmraceevents.com

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Short un bir çok avantaji var eğer ek besleme yaparsan v2 nin alt devir tepkimeleri short kadar iyi olmayacaktır cai olduğundan. Apexi kullanmadım ama aem short kullandım tatminkar.

  3. #3
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla arkadaşım benim kullandıgım simoto dan ben gayet memnunum filitre olarak kanımca yaz kış kullanılabilen bir filitre problemsiz temizlemeside gayet kolay bana göre bunda almanı tavsiye ederim tüv onaylı bir problemde çıkmaz montajıda kolay....bi bak incele derim....

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0400996/detay?
    gariban 106 gti....

  4. #4
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uğur v1 kullansana.

  5. #5
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uğur konuştuğumuz gibi yap sen gaza bastımı.

  6. #6
    ugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla arkadaşım benim kullandıgım simoto dan ben gayet memnunum filitre olarak kanımca yaz kış kullanılabilen bir filitre problemsiz temizlemeside gayet kolay bana göre bunda almanı tavsiye ederim tüv onaylı bir problemde çıkmaz montajıda kolay....bi bak incele derim....
    simotayı pek düşünmüyorum saolasın
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0400996/detay?
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Short un bir çok avantaji var eğer ek besleme yaparsan v2 nin alt devir tepkimeleri short kadar iyi olmayacaktır cai olduğundan. Apexi kullanmadım ama aem short kullandım tatminkar.
    teşekkür

    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğur konuştuğumuz gibi yap sen gaza bastımı.
    oke abi yine öyle olucak konuştugumuz gibi

    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uğur v1 kullansana.
    oda bi ihtimal
    civic si sold
    civic vtı sold

    RPM Race Events
    http://www.rpmraceevents.com

  7. #7
    FaTiH44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    malatya
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    J's replikası whale penis kitlerden kullanmanı tavsiye ederim.
    03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
    14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
    17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG

    13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG

  8. #8
    By_FresH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye iskenderun/mersin
    Mesaj
    1.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    v2 kullanıyorum memnunum sonucta vti alt devirde kullanmadığım için v2 de sorun yok amma illa alt devir istersen short ram daha ideal
    Muratcan ÇADIRCI


    Biz Hep Burdayızzz....
    Psn:By_FresH

  9. #9
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen fatihin dedigi gibi ugur penis tip kullan aklında kalacagına v2 altdan bir boru ile soguk hava gönderirsen sesi ve performansı seni bayaa bi tatmin edicektir.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  10. #10
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    short-ram al
    tampondan hava taşı
    filtre borusunun gövdesini araya yalıtım malzemeleri yaparak motor bloğundan koru
    tavsiye ederim
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  11. #11
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sri yap.

    b16 da stock intrnal cai nin faydasını 3 vti mdede görmedim.
    ,

  12. #12
    hak_on - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa-nilüfer
    Mesaj
    1.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ugur gokhanın elinde v2 var fiyatta cok uygun onla bi gorus derim olmadı short olarak kullanırsın

  13. #13
    serdar_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA/kemer
    Mesaj
    998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_FresH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    v2 kullanıyorum memnunum sonucta vti alt devirde kullanmadığım için v2 de sorun yok amma illa alt devir istersen short ram daha ideal
    aynen katılıyorum vtı'la altdevirde gazlanmadığına göre v2 daha mantıklı bende kullanıyorum memnunum..yüksek süratlarde ne kadar yalıtım olursa olsun shortram motordaki sıcak havayı çekecektir diye düşünüyorum ...
    SDR GARAJ

  14. #14
    VA_VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    ÇAMLICA
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valaha bende arkadas gibi kararsiz kaldim . V2 kullanan v2 oneriyor, short ram kullanan shortram I oneriyor. Yapilan aciklamalarinda hepsi mantikli v2 usdevirlerde iyi ,shortram guzel bir yalitimla ustede altada hep dolu kaliyor. Denilenler bunlar . Vala kafam karisti

  15. #15
    serdar_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA/kemer
    Mesaj
    998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VA_VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valaha bende arkadas gibi kararsiz kaldim . V2 kullanan v2 oneriyor, short ram kullanan shortram I oneriyor. Yapilan aciklamalarinda hepsi mantikli v2 usdevirlerde iyi ,shortram guzel bir yalitimla ustede altada hep dolu kaliyor. Denilenler bunlar . Vala kafam karisti
    en basiti şöle özetliyim şimdi shortram aldın taktın 350 tl olması lazım simota bigtube lerin..tampona bi delik açman gerekecek ordan güzel bi port ile shortram'in ağzına getirceksin daha sonra motordaki sıcak havayı çekmemesi için filtre bölümüne yalıtım yapacaksın..ama ben yine diyorum ne kadar yalıtım olursa olsun yinede sıcak hava çekecektir benim görüşüm bu....

    kendi şahsıma konuşuyorum şu ana kadar hiç bi denemede vtec altı basmadığım için alt devirlerinde bi önemi yok

    saygılar..
    SDR GARAJ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •