User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
64 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1,6ies e performans için neler yapılabilir..

  1. #1
    sumunder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1,6ies e performans için neler yapılabilir..

    1,6ies e performans için neler yapılabilir.. yapılan işlemlerin sonucunda kaç hp olur?

    kafamdaki plan: 4-2-1 headers, cai, 51 düz boru, son susturucu, act stage 1 cult, iridyum bujiler buji kabloları,

    değerli önerilerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum...

  2. #2
    aphelion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım birde işini bilen bir usta bulunursa skunk emme manifold ve safc işe yarayabilir atmosferik olarak başka bişey yapılacagını zannetmiyorum.

  3. #3
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji ve buji kabloları çok verimli bir para harcama yöntemi değil bence ... onun yerine skunk emme manifoldu ve avansla oynayabileceğin bir beyin bence işini görecektir ... ucuz yollu olmasını istiyorsan smt6 daha profesyonel ve güç alma amacındaysan p28 olabilri ... bunların yanı sıra VTEC kapak swaplayabilirsin ... böylese 150 civarlarını zorlarsın

  4. #4
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum butceni soyle ona gore oneride bulunalim.
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  5. #5
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aphelion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım birde işini bilen bir usta bulunursa skunk emme manifold ve safc işe yarayabilir atmosferik olarak başka bişey yapılacagını zannetmiyorum.
    hadi yaa


    kardeşim özgürün dediği gibi ne kadar bütçe ayırabilirsin ya da ne kadar güç istiyosun yazarsan daha iyi olur
    ECUTECH İstanbul

  6. #6
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    162 ye kadar yolu var
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  7. #7
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı imhotep Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    162 ye kadar yolu var
    1.5 hacimledir o
    ECUTECH İstanbul

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o saydıklarınla 5-7 hp arası alırsın...

  9. #9
    Ahmetfikri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abi iesden atmosferik 160-170hp alabilirmiyiz bunun toplam maliyeti ne kadar olur

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AhmetFikri! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut abi iesden atmosferik 160-170hp alabilirmiyiz bunun toplam maliyeti ne kadar olur
    kazalı bı ıes parası olur herhalde...

  11. #11
    Ahmetfikri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    1.638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10bini geçermi

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AhmetFikri! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10bini geçermi
    erkut daha ıı bılır o ıslerı ama masraflı olacagı kesın...(duzgun bır ıs ıcın konusuyorum)

  13. #13
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
    Ebay 4-2-1 DC style Header...
    Ebay Short Ram Intake...
    Skunk2 Pro Intake Manifold...
    B-series Throttle Body...
    MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
    Magnacor 8.5mm Wires...
    NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
    Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
    D16 block w/ P29 pistons...
    d15b Head...
    Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
    12.75 c.r piston
    156WHP şanzuman bilgileri yok
    ECUTECH İstanbul

  14. #14
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d serisi usade guzel olablir ama d16a9 dan uzak durun bence d lerin en kotusu

  15. #15
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d serisi usade guzel olablir ama d16a9 dan uzak durun bence d lerin en kotusu
    naaptın barış trdeki en hızlı D trex
    ECUTECH İstanbul

  16. #16
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
    Ebay 4-2-1 DC style Header...
    Ebay Short Ram Intake...
    Skunk2 Pro Intake Manifold...
    B-series Throttle Body...
    MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
    Magnacor 8.5mm Wires...
    NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
    Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
    D16 block w/ P29 pistons...
    d15b Head...
    Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
    12.75 c.r piston
    156WHP şanzuman bilgileri yok
    156whp 180-190hp arası bş krank güücüne denk gelir yanılmıyosam
    buda çok ciddi bir rakam onu soyliyim 12.75 te ciddi bir sıkıştırma ama bence
    sıkıştırma o değerlerin de üstündedir ve ciddi bir devir soz konusudur
    b16lara bu işlermlerle zaten 195 falan çıkıyor ort krank gücü
    kayıpla işte 165 falan yani dediğim gibi çok ciddi bir rakam hele hafif bir kasada

  17. #17
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağol wolrath

    valla hp bilmem de adam 13.96 @ 96.7mph yapmış bi de eg kasa ef falan değil bence süper değer parça listesi de en azından görünenler aman aman parçalar değil yakıtı e85 sanırım süre harika bi de en baba 13.1 cr a çıkabilir yay şapka yazmamış ama ilginç 7200lere kadar destekleyen egzantirik var harikalar yaratmış yani
    ECUTECH İstanbul

  18. #18
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    naaptın barış trdeki en hızlı D trex
    n/a olarak demiştm headers piston vs. fln fln trex laf yok

  19. #19
    aphelion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
    Ebay 4-2-1 DC style Header...
    Ebay Short Ram Intake...
    Skunk2 Pro Intake Manifold...
    B-series Throttle Body...
    MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
    Magnacor 8.5mm Wires...
    NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
    Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
    D16 block w/ P29 pistons...
    d15b Head...
    Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
    12.75 c.r piston
    156WHP şanzuman bilgileri yok
    Değermi sence ? benimde aracım 1.6ies bu kadar ugraşılması için türkiyede yaşamamak lazım bence.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •