eğer d motor sahibiysen hp yi unut bence neyi ne kadar çeviririm diye düşünmelisin çok çeşitli hpler çıkartan var strokerla d18 yapan var öyle diyim bence ona odaklanın evet sadece basit parçalarla bile 167leri görenler var beni asıl etkileyen 12.20 sn de 402 bitirenler hp olarak ıtb setup 189 whp görenler 1.5 karbüratörle 162 hp 13.95 ve tr d cenneti ama sat vtec al d motor yürümez zihniyeti ile kimse kıymetini bilmiyo yurtdışında gördüğünüz d16y8 z6 gibi araların i es le blokları aynı bi de şu zihniyet olmasın sohc vtec kapak takarsın yürür yoksa yürümez non vtec de d16 sohc blok çok verilmi bi motor
http://www.youtube.com/user/BigTunaMotorsports bunu incelemenizi öneririm ki zaten mantıken özgür 156 hp çıkarttı 1.5 hacimden unutmayın bloğu ex le aynı hacim 1.6 olunca da rahat 160+ alınır basit paralardan kastım şu mesela 13 saniye gören bi aracın bilinen setupı
Ebay 4-2-1 DC style Header...
Ebay Short Ram Intake...
Skunk2 Pro Intake Manifold...
B-series Throttle Body...
MSD Sport Compact Ignition Box, with MSD Blaster Coil 2...
Magnacor 8.5mm Wires...
NGK Vpower plugs with a heat range of 7...
Zex 59300 Cam...with AEM adjustable camgear...
D16 block w/ P29 pistons...
d15b Head...
Tuned on Hondata S200 at Inline pro By Brian Fisher...
12.75 c.r piston
156WHP şanzuman bilgileri yok
