User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
87 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Vtec2 Piston Yardım Acil

  1. #1
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vtec2 Piston Yardım Acil

    Arkadaşlar vtec2 ye egzantrik vs. koyucaz bunun için motoru açıcaz zaten ve bu yüzden hazır açmışken sıkıştırmayı arttırmak için piston koymak istiyoruz. ama hangi pistonu hangi arabanın hangi motor kodunun pistonu nu kullanacağımız hakkında kulaktan dolma bilgiler haricinde bilgimiz yok açıkçası. bu konuda yardımlarınızı bekliyoruz teşekkürler.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  2. #2
    serda-R
    Misafir
    si yada crx pistonu olabilirmi ?türkiyede bulması kolay olması açısından....tabiki teknik olarak nedir ne değildir mümkünmüdür bilmiyorum....ama şu yüksek sıkıştırmalı pistona bende kafayı fena taktım....


    bu arada emre şu emme manifoldu için bi değişim projesi varmı crower stage 2 uygulanacak vtec2 için....????

  3. #3
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emmenin portlarında bi değşiklik olabilir serdar ama tam kesin değil. emmenin kendisi değişmeyecek ama.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  4. #4
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantirk koyacaksınız motor açılmışken diyorsun ama egzantrikler için üst koruma kapagının açılması yeterli yani motoru komple açmaya gerel yok ama illaki piston işi kafana yattıysa ebaydan araştırıver sanırsam motor kodunuz d16 ile başlayan piston kit lerine bakabilirsin.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  5. #5
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işi bile arkadaşlar daha teknik olarak söyleyebilir ama biz d serisine 1,5 ex pistonu koyduk tepeli 12+cr oldu

  6. #6
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EGVTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantirk koyacaksınız motor açılmışken diyorsun ama egzantrikler için üst koruma kapagının açılması yeterli yani motoru komple açmaya gerel yok ama illaki piston işi kafana yattıysa ebaydan araştırıver sanırsam motor kodunuz d16 ile başlayan piston kit lerine bakabilirsin.
    yağlama ile ilgili sıkıntıları giderebilmek için açıcaz o yüzden açmışken pistonda koymak istiyoruz
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  7. #7
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işi bile arkadaşlar daha teknik olarak söyleyebilir ama biz d serisine 1,5 ex pistonu koyduk tepeli 12+cr oldu

    işte bizede o teknik cevap lazım yani uygulaması yapılmamış hiç ne uyar ne uymaz bilmiyoruz ki 12+cr az değil ehehe
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  8. #8
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    motor blok numaran tam olarak nedir?
    Failure is not an option.

  9. #9
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16v1 ve d16w7 tr de bu ikisi var. yurt dışında d17a2 egzantrik ve strok farklı
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  10. #10

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    P29 / PM7 pistonları

  11. #11
    daredevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olmuyor sakın takma

  12. #12
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    P29 / PM7 pistonları
    p2m iyidir onların modasi geçti biraz 11.83 cr yeterli
    ECUTECH İstanbul

  13. #13

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    P2M-00 (US D16Y5) den mi bahsediyosun? eğer bunu söylüyorsan CR bununla 9.24 e düşüyor...

    sen krank'ı seçerken D17 seçeneğini seçmişsin ama bizim araba D16 stroke uzun değil.. 75 e 90 mm yani P2M olmaz...


  14. #14
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 yıllık calculatorden bu kadar oluyodur tamam o zaman biz yüksek cr için v1 pistonu takalım ya hepsini geçtim resimlere bi bak yazdığına hiç inanacak mısın


    soldaki pm3K ortadaki p29/pm7 sağdaki de p2m

    resimleri zoomla stroklara bi bak ne görüyosun

    pm3K ile p29 arasındaki 2.7 mm lik strok farkını senin hesap makinesi pek hesaplıyamıyo sanırım güncelleyin

    ayrıca si crx zc kullanıcıları da bu resmi iyi incelesin hani zcye yüksek cr piston yok ya p bakımdan aynı calculator öyle diyo ama bi d15b bloka p29 takınca 1mm altda kalıyo kenardan ama pm3k takınca 1.7 mm yukarı çıkıyo resimleri mevcut ama bulamadım bunda blok yapıları da rol oynuyo




    ECUTECH İstanbul

  15. #15

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki madem calculator hatalı sen 11.83 ü nereden buldun? bunu da anlatırsan sevinirim...

  16. #16
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki madem claculator hatalı sen 11.83 ü nereden buldun bunu da anlatırsan sevinirim...
    aynı yerden senin gibi bakıp güldükten sonra bi de d17 şeklinde deneyerek

    bu şekilde çok daha mantıklı geldi yine tam sonuç çıkartmasa da yakın değer veriyo
    ayrıca söyleyim o calculatörle hesaplayıp bişey yaptığımda o sıkıştırmayı hiç yakalayamadım ama yakın değer çıkıyo
    ECUTECH İstanbul

  17. #17
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    heleki bazı hesaplamalarda tam bi rezillik o şeyin 14cr hesapladığı şey bakıyosunki 11.5
    ECUTECH İstanbul

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı yerden senin gibi bakıp güldükten sonra bi de d17 şeklinde deneyerek

    bu şekilde çok daha mantıklı geldi yine tam sonuç çıkartmasa da yakın değer veriyo
    ayrıca söyleyim o calculatörle hesaplayıp bişey yaptığımda o sıkıştırmayı hiç yakalayamadım ama yakın değer çıkıyo
    D17 ile deneyip bulduğun sonucu burda D16 için yazman olmaz.. hatalı sonuçtur o. senin p2m pistonu ile calculatorde yazan p2m-00 pistonu belki aynı değildir.. araştırmak lazım..
    calculatoru beğemiyorsan yenisini/gelişmişini sen yapabilirsin

  19. #19
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu calculatorün bazen faydasını görmüyo değiliz ama sen 11.8 değil 9.24 diyosun ben de güldüm o rakam imkansız böyle durumlarda yani calculatorun zıçtığı yerde kendi elimdeki bilgileri kullanırım ben calculatorun hatalı olduğunu belirtiyorum güvendiğim dal ise hep burda hesapladığımdan biraz daha yakın çıkması ve parçaları tanımam daha önce yaptığım denemeler fazlası değil şu an benim verdiğim bilgi yakın ama senin verdiğin değer hatalı çıkıyo 11.8 yerine 12 ya da 11.5 çıkarsa sıkıntı olmaz ama 9.24 imkansızdır 134mm kolla belki ben cidden gülüp sen inanıyo musun dedim bazen saçmalıyo bu kadar basit ayrıca baştan yazmaya ihtiyacım yok aram yeterince iyi
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •