Spoon 2ply Head Gasket
Printable View
peki ince conta takılan standart bir araçta avans vurur mu vurmaz mı ? yazılıma gerek varmıdır ?
Ince conta artı kapak sıfıra kadar taşlanmış vti de gördüm 5 boy fark atıyordu benim araca ama dikkatli kullanmak lazımm
ferhatcım tesekkur ederim gecen gun bir arkadasın vti la deneme yaptık guzeldi ferhatda co pilotumdu gayet basarılıydık ama daha ii gitmesini istioruz piston girmeden sıkıstırmayı yukseltmek için en mantıklı gelen ince conta oldu takan arkadaslardan + ve - lerini bilelim tedarikcilerini ogrenmek isteriz şimdiden tesekkurler
dip not ( sami abinin avukatlıgını yapmayalım ).... onunla bizim aramızda olan konular
Orjinal conta 0,8 mm olması lazım
Ben 0,4 mm taktım hava serindi gerçi ama hararet sıkıntısının olacagına ihtimal vermiyorum yinede
p28 yeterli olur ama epromla ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum
S300 de ki rölanti stabilitesi çok çok farklı bu yüzden sadece p28 rölanti sorunsalı yaratabilir
Sıkıştırmada +0,5 cr artırma olması lazım
piyasada bulunabilen en kolay conta buddyclub 0,5 yada 0,4 mm fakat beyin destekli olması şart p28'le desteklersek iyi olur mu? bu konuda conta takan ve kullanılan.. arkadasların bılgılerıne ıhtıyacım var conta takmadan once 4 boy sapladıgım arkadasım conta sonrası 4 boy bana saplamaya basladı.. bu conta olayını enıne boyuna ogrenmek ıstıyorum ama hararet yada rolanti sorunu canımı sıkar acıkcasııı,
ewt serdar bizde arastırıyoruz o yuzden kardesim
arkadaşlar genelde OEM Honda Conta kullanmaya çalışın.. Buddy Club hakkındaki söylentilere katılmıyorum.. Kapak veya block üzerinde egrilik varsa .. veya radiatör vs.. tarzı şelerde problem varsa conta buddy club conta veya cometıc oem vs.. hepsi problem çıkarabilir...
birçok b16 ve b18 motorda buddy club kullandım.. genelde motor altı stock bırakıp üstten geliştirmeye çalıştığımız motorlarda az da olsa sıkıştırma oranını artırmak için buddy club / cometic vs .. diger setuplarda bore uydugu sürece OEM Honda kullanmaya çalışıyoruz..
b16a2 nin örnek alması gereken motor B16B Type R (185hp)
B16A2 için güzel STG1 bir mod bence şöyledir. ..(motor bloguna dokunmadan)
1- B16B/18C - Skunk2 vs. Emme manifoldu 65-68 gaz kelebegi
2- 2.5 çıkışlı 4e1 header .. ve egzos sistemi 60lık + son susturucu 60lık..
3- B16B/18C Egzantrik Seti
4- Buddy Club conta (10.2cr to 10.6cr ??)
5-Güzel ve profesyönel biri yaptığı sürece port ve polish.
6- P28chipped / S300 / Neptune RTP / power fc vs ..
185-195hp güzel ve net olarak yakalanır ..
vti ların yürümesi için benim şahsi fikrim kesinlikle allahın emri 4.4 veya 4.78 ..veya uzun yolda devamlı kullanılmıyorsa kesinlikle 4.9 son dişli kullanırım .. bunu b18c LSD ile upgrade de yapabilrseniz çok güzel olur ..
Bu arada stok motora buddy club conta takıp ecu kullanmalımıyım diye soran arkadaşlar için benim önerim .. paranızı conta dan önce programlanabilir bir beyine harcayın :) ..
ha .. ben motor yaptim ince conta kullandim şimdilik programlanabilir beyin alamıyorum..stok kullanırsam bir sıkıntı olur mu diye merak ediyorsanız... onun da net cevabı bir sıkıntı olmaz.. fakat beraberinde prog.ecu kullanmasında yarar var .. (ozellikle verim almak için)..
Sayın arkadaşlar hangi marka contayı tavsiye edersiniz?
1) Mugen
2) Spoon
3) Buddy Club
ya da bu üçünden farklı önerileriniz?
tabiki conta +port polish cok cok + sı olur araca yanlız port polish yapılırken cok dikkat edilmesi gerekir ileri gidicek diye araba geri düşebilir yanlış işlemde flow bozulursa ama iyi bir port polish işlemide acıkcası şahlandırır arabayı yüksek devirlerde devir dönerken aşırı keyifli olur..
piyasada sadece sahibindende bulduk 2 adet budyclup baska da bulamadık
elimde mevcut 3 yapraklı olan buddyclubtan