K20 için
Skunk2 pro'mu
RBC emmemi
Rbc için panelin kesilmesi gerekiyormuş sanırım Hangisi daha verimli olur.Veya önereceğiniz başka emme varmı.
K20 için
Skunk2 pro'mu
RBC emmemi
Rbc için panelin kesilmesi gerekiyormuş sanırım Hangisi daha verimli olur.Veya önereceğiniz başka emme varmı.
Paneli kesmeye gerek yok ısıtarak çekiçleterek daha temiz oluyor
Kesersen panelin direnci azalır
Panel dediğimiz şey de kaput kilit sacı ha, panel 3 parça çünkü. Fazla fazla orjinalini saklarsın, değişirsin 120 tl bişey serviste
forumda k20 emme manifoltu testiyle ilgili bi dokumanın oldugu konu vardı oem ler ve aftermarket urunlerin test edildigi bi testti arama kısmında araştırıp o konuya ulasmaya calıs epey işe yara bilgiler vardı muhtemelen kafandaki tum sorulara o konudan ulasabilirsin.
forumda aramanıza gerek yok ben tekrar paylaşayım linki
K-Series Intake Manifold Shootout - Super Street Magazine
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Oem honda herzaman iyidir
alıyorsanız
Ya RBC alın yada RRC
cünkü tork ve beygir oranı olarak bakarsanız OEM honda maniler hepsinden iyi
Typer ları yürüten beygir degil aralarındaki tork farkı bilginiz olsun
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
en temizi bu ama![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
bence oem ben rrc öneriyorum(araştırmıştım arkadaşım için yurtdışında bulunduğum bölgedede tork undan dolayı rrc kullanıyolardı) panel için pek bi şey diyemiycem benim tercihim değişmenden yana olurdu...ALLAH kolaylık versin.
edit:rrc hakında bazı yazılar.
Hey guys I was able to dyno a customers car before and after to compare the RBC vs the RRC (07 CTR) manifolds and the RRC made 7 more WHP over the RBC.
This manifold was installed on a 06 Civic Si.
His mods are
Injen CAI with Apexi Power Flow
Coolant bybass
RRC... not a RBC
P2R throttle body gasket
Hondata IMG
custom mandrel bent 2.5 with magnaflow straight through
Thermotec wrapped Vibrant RH
Unorthodox underdrive pulleys
ACT prolight 8.5lbs flywheel
Boomba Mounts
buddy club condenser
This is the baseline with the RBC and the power difference in these runs was the addition of 100 octane
Disregard the torque spikes as this was due to sensor error.
http://www.azht.net/forum/attachment...1&d=1238827603
This run is with the RRC manifold installed.
http://www.azht.net/forum/attachment...1&d=1238827603
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
fp açısından rbc tavsiye ederim.
rbc ile s2 arasındaki fark runnerların s2 de daha kısa olmasıdır. Buda altların biraz daha canlı olmasını sağlar. Bence fp ürünü olan rbc yi seçin
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
Konu ile çok alakası yok ama mekanikerin bayan olması ilginç..
JDM RRC Intake Manifold Install on Honda Civic Type-R FN2
YouTube - JDM RRC Intake Manifold Install on Honda Civic Type-R FN2
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)