User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
49 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: İntegra'ya VTEC Piston? Egzantrik?

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    İntegra'ya VTEC Piston? Egzantrik?

    Orj üst kapağa vtec piston uygulaması için düşünceleriniz nedir?

    Alınacak güce değer mi 110binde olan aracımın açılmamış üst kapağını açmak?

    Maliyet ne kadar çıkar tahminen?

    Ayrıca egzantrik seçimi nasıl olmalı? hangi marka tavsiye edersiniz.

    Piston-egz. uygulamasında nelere dikkat edilmelidir?

  2. #2

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtı ust kapagı tak keyfıne bak derım

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok üst kapak değişmiycem, eğer bu uygulamaları yaparsam orj üst kapakla TR'de ilk olmak istiyrum öncü olmak istiyorum TEG'lerde yürüyormuş dedirte bilmek

  4. #4
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integra için crover 402s di yanılmıyorsam iyi iş yapıyor biliyorum....vti pistonu standark b18 kapakta ne kadar yükseltir sıkıştırmayı bilmiyorum...hatta yükseltirmi eminde değilim... bu yüzden piston için integraya uygun yüksek sıkıştırmalı bir piston daha mantıklı olabilir....

  5. #5
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya senin bu garip fantazilerinden bıktım ben arkadaş

  6. #6
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110.000 km çok önemli dğeil aracın 20 yaşında... ister istemez o çelik conta artık yorulmuştur... ayrıca vtec pistonu ile çok aşırı bişi dğeişmiyecektir... kıştırma artacak sadece... ama sıkıştırma için güzel emiş lazım olacak emiş içinde fakire düşmemek için düzügn bir regulatör ve injektör benzin rayı gerekecek... e egzantriktegirecem diyorsun yay şapkada lazım olacak... eee bu sefer sıkıştırmadan doğacak olan basınçtan dolayı segman gerekecek... valla yaş iş bu işler gidip bir port polish yapman daha mantıklı stok haline arabana...

  7. #7

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya senin bu garip fantazilerinden bıktım ben arkadaş
    abi bana klişeleşmiş vtec üst kapak deme gözünü seviyim

    ölümüne atmocuyum ölümüne orj üst kapakçyım

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    110.000 km çok önemli dğeil aracın 20 yaşında... ister istemez o çelik conta artık yorulmuştur... ayrıca vtec pistonu ile çok aşırı bişi dğeişmiyecektir... kıştırma artacak sadece... ama sıkıştırma için güzel emiş lazım olacak emiş içinde fakire düşmemek için düzügn bir regulatör ve injektör benzin rayı gerekecek... e egzantriktegirecem diyorsun yay şapkada lazım olacak... eee bu sefer sıkıştırmadan doğacak olan basınçtan dolayı segman gerekecek... valla yaş iş bu işler gidip bir port polish yapman daha mantıklı stok haline arabana...
    net açıklama olmuş teşekkürler.

    egz alınca segmanları bende düşündüm değişmek gerekir mi diye, neye göre değişmesi lazım peki? sıkıştırma artıcak diye sıfırlamak mı lazım segmanları yoksa garantici davranmak mı demek istediğin???

    Bi eklenti daha yapıyım, ince conta olsa nolur bunların yerine, tek başına kullanılabilir mi acaba ve sıkıştırmada etkisi ne kadar oynar?

  9. #9
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece ince contaylada sıkıştırma artar... ama öyle aşırı farklar olmıyacaktır... ama egzantrik piston gireceksen illaki değişmesi lazım olur segmanında... zaten eski segmanı kullanamazsın çıkacak olan segmanda zaten bir daha işe yaramaz... 20 yıldır onlar orijinal pistonun üzerinde sen onları söktüğünde geri aynı pistona bile geçiremezsin çünkü alışmış eskimiş eline alsan kırılacak hale gelirler genede... ...

  10. #10
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    segmanlar degisti peki yataklar?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #11
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle yapılan projeler var yurtdışında.

    piston segman takım halinde B16 VTEC pistonları takarsan ve de
    0.029" orjinal conta yerine 0.019" conta kullanırsan 11:1 sıkıştırman olur.
    yatakların değişmesi de şart.

    silindir kapağına port polish yapılıp, emme manifoldu ve gaz kelebeğini de biraz genişletirsen bu şekilde kaç HP alırsın bilmiyorum ama 160 HP'yi geçeceğini sanmam.

    egzantrik, şapka yay filan diyip devir de çevirirsen 180-190 hp görülebilir. tabi kollara da ARP saplama gerekir.

    bana kalırsa b18a2 motora bu işlemler değmez.

    stok motora 0.5 bar ile 200 hp binmek varken..
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  12. #12
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    segmanlar degisti peki yataklar?
    yatakların değişmesi gerekmez abi... ama tabi ölçülmesine yarar var.... plasticgage ile... boşluklar ve ovalleşmeler varsa dğeişmeli tabi....

  13. #13
    metin01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    adana/VAN
    Mesaj
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integraya vtı piston headers eagle krank vss topladık gazlamasına az kaldı gaz tepkisine az da olsa baktım tatminkar ama ecu şart

  14. #14

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    ist
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka uğraşma yazı bekle gönder...

  15. #15
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabi ki gerekmez ama %90 değişecektir.
    ayrıca yağ pompası da değişecektir.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  16. #16
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metin01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    integraya vtı piston headers eagle krank vss topladık gazlamasına az kaldı gaz tepkisine az da olsa baktım tatminkar ama ecu şart
    obd0 ile zaten hiçbirşey olmuyor... obd1 e geçip gerekli güzel bir ecu takıp çiplenirmi artık.. köprümü kurulur boğazmı geçiliri bilinmez... ama ayar herzaman vardır

  17. #17
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıştırman 11.4 civarı oluyo bisimoto nonvtec egz kasnak vvar owersize subap düşünebilirsin sizin kapağı destekleyen az da olsa emme manifoldları var gaz kelebeği 65 gsr ya da 66mm k20 typer olabilir 4.785 final falan herkesin düşündüğünün aksine garip bi setup ortaya çıkabilir ya da exradan 84mm 11.+ cr piston gömlek 2.0lt garip bişey çıkabilir
    ECUTECH İstanbul

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    AnTaLya & İsTanbuL
    Mesaj
    3.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KEMALCANN dan da bilgi alabilrsin baya uğraştı ve çok memnundu
    Dr.Ecu AntaLya

  19. #19
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka harıkalar dıyarındamısın ya

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •