headers 450 51 duz boru 200 spor orta 100 otto tarzı 250 kısa 1400 tl :D
Printable View
headers 450 51 duz boru 200 spor orta 100 otto tarzı 250 kısa 1400 tl :D
ayrıca konuyu acan parcaları satıyoo bı pm at ıstersen
dün akşam arkadaşların ies ile denedik
bitanesi 2000 model stock baskı balata yeni 1 boy civarı attı rollde bana
diğeri 2000 model baskı balata yeni simota açık hava filtre var oda 1 boy civarı attı roll ve dragta kalkısta basabasız sonradan ayırıyorlar
acaba benim baskı balata orta düzeyde oldugu içinmi bu fark oldu yoksa sıkıntı baska biyerdemi
birazcık hızlı fites atıyordur? olabilir mi_? basit değişkenler yani veya ağırlık
çok fazla yarışan biri değilim ama diğer araclardan stock olan arkadastan iyiyimdir
filtreli arac ise sık sık yarısan bir arkadasım
kilo olarak ben 97 kiloyum diğer arkadaslar 80 civarı kilodan bu kadar fark edermi? kalkışta iyiyim 2. vites sonunda arayı açmaya başladılar :D eger böyle giderse güçlendirmek farz olur
dostum aracını modifiye etmek için ne kadar bütçe ayırdın kendıne?????????
rakam olarak düşünmedim hiç aslında ilk düşüncem dış görüntü
yürürüne ufak tefek dokunuslar yapabilirim
o zmn ilk iş aracı basmak.... imkanına göre yayları kestırırsın veya coilover takarsın...
logosuz veya kırmızı logolu on panjur... 12k sis ve farlar..tampon ekleri tabikide en öenmlisi jant :D
motor içinde 4-2-1 headers kat iptali orta susturucu iptali 51 lik düz boru son susturucu acık hava filtresi
beyaz makyajsız sedan
umarım bunlar sana örnek olur.... çok sevdiğim bi kardeşimin aracıydı...
http://imageshack.us/a/img831/5969/3...0697043966.jpg
http://imageshack.us/a/img248/3286/5...7498465482.jpg
http://imageshack.us/a/img827/193/53...5497161084.jpg
http://imageshack.us/a/img580/3045/1...8092621234.jpg
replica vtec jantı ve arka tampon eki düşünmüyorum
verdiğim linktekilerden hangisi uygundur ?