2000 model az kullanılmısbi 206 gti'm var .... atmosferik neler yapılabilir ...??? yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar .... şuan pipercross ' un intake kiti , otto son susturucu , 60 mm ....var....
2000 model az kullanılmısbi 206 gti'm var .... atmosferik neler yapılabilir ...??? yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar .... şuan pipercross ' un intake kiti , otto son susturucu , 60 mm ....var....
çip, 306gti gaz kelebeği, 2.2emme manıfoldu ve derecelı ile 175 180e yakın guc alırsın
en çok randımanı chip verır yalnız..
2.2 emme manifoldunu direk takman için ya yamuk dirsek lazım ki o zaman bi anlamı kalmıyo. yada kesip kısaltılması lazım. Buda pek mantıklı değil. 206 RC emme manifoldu uyuyor. Hatta gaz kelebeğide üstünde. 306 GTI gaz kelebeği uygulamasını hiç duymadım. Bu arada 2.2 manifoldu alt hoş olmayan bir zırıltı yapıyordu. Ama sanırım o gördüğüm araç dirsekli montajdı. 99 modellerde ayarlı kasnak geliyo. 2000 lerde geliyormu bilmiyorum. Gelmiyorsa egzantirik için bu kasnaklardan temin edilip timing yapılması lazım.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
şimdi napacagım ben anlamadım...hangisini yapıcam+ serviste uzerine basa basa peu.larda yazılım yapılmaması gerektigini soyledi...cok sıkıntı yasıyoruz dediler...acıkcası bende peu.lardan korkuyorum ama oldu bi kere aldık....bilgilendirirseniz sevinirim...sıkıntı yasayan varmı??
dırsek olayını bılmıyorum ama uygulayanları bıldığım ıcın öle söledım.. rc manıfold daha mantıklıysa onu uygulamak lazım.. gaz kelebeğiolayı doğrudur.. ama genişletme olayıda yapılabilir onun yerıne...
99larda var evt 2000lerde bazılarında varmıs bende yoktudediğin gibi onlardan temın edılıp egzantrığe ayar yapmak lazım...
arkadasım sen önce bi chip yap aractakı değişiklığe ınanamıycaksın.. servıste denılenlerı pek dınlemehiç bişiy olmaz...
ok chip + dereceli + headers diyelim...kac hp verir ve fiyatı ne olur tahminen
headrstan çok fazla randıman alamazsın..
chip 700ytl gibi, derecelıde sıfır fıyatları kaça bılmıorum ama 1.5 u fılan gözden cıkar sen rahatça...
İstedğin modifikasyonların hepsi sanırım aracımda mevcut..
İlk olarak şunu belirtmem de fayda var dostum,206 GTi'ın sahip olduğu ew10j4 kodlu motor modifkasyona verimli cevap veremiyor ne yazık ki..
Yazılım,Superchips ile update edildi ve limitör 7100 d/d e çıktı.
206 için iki çeşit egzantirik mili seçeneğin var..Biri Colombo & Bariani diğeri Kent Cams...Ben ayarlı kasnakla Kent Cams pt 60 modelini kullandım.Derecesi 258~260.Gördüğün gibi öyle aman aman yüksek derecel bir mil değil..Sport Injection gibi garip bir şekilde ifade ediliyor zaten.2000-6500 devir arasında etkili.Ama kesinlikle 106 Gti'ların kullandıkları Pt51 ve 52'ler gibi asabi bir yapıya sahip değil.
Egzoz sisteminde Devil Headers ve Supersprint komple egzoz sistemi kullanıldı.İkiside 206GTi için olan üretimler.Universal değiller.Fark yine gözle görülür şekilde olmadı.Yani bakıldığında elbette bir katkısı oluyor ama daha önce kullandığım araçların aynı modifikasyonlara verdikleri tepkinin yanında gerçekten az bir fayda sağlıyor.Bu arada 206 GTi'ın orjinal egzozu da zaten 60'lık..
Filtre olarak intake kit eksiğim var.Kutu içi K&n kullanıyorum.Bu araçlarda bildiğin üzere dirke filtre kullanımı güç kaybı yaşanmasına sebep oluyor.
Genel olarak bakıldığında bu yapılanların arından aracın gücü bir dyno çıktısında 167 hp çıktı.Kesinlikle doğruyu yansıttığını düşünmedim.167 hp 206 GTi için ciddi bir rakam.Bir başka ölçümde 154 hp çıkardık.İkinci ölçümün kesinlikle gerçeği yansıttığını düşünüyorum.Çünkü gidiş olarak stock c20xe Astra F GSi'dan bir kaç tık önde gibi duruyor..Sonuçta bu işlemler biraz maliyetli ve alınan sonuçta kısıtlı.Tavsiye etmem demiyorum , şu an aracın kullanımı gerçekten keyifli..Hızlı bir makina oldu denilebilir.Yanlızca harcanılan emeğin karşılığında alınan güç bir 106 GTi gibi olmuyor,bunu da göz ardı etme.
starıon konusmustuk senle passıonda
orjınal egsoz 60lık deıl yazmıssın 51lık egsozla bıle gusel randıman almıstım ben.. egsozun en cok fayda eden araclardan bırı 206![]()
saolun arkadaslar...starion msn yazarsan msnden bi goruselm
Evet evet...19 Mayıs'ta da görüşürüz umarım.=)
curt_wilde@hotmail.com'dan ulaşabilirsin.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ARKADASLAR BU ARADA BİRSEY DAHA DANISACAGIM... ARACIMA ONLERE SARI KONI ALDIM ve 60 MM VOGTLAND KOYDUM.... EN UFAK Bİ YERDE KÜT KÜT VURMA YAPIYOR.... BURDA YANLISLIK NEREDE ??? SİZCE MONTAJDAMI BİR SORUN VAR YOKSA ??? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
valla eskı halıne göre dusunuosan tabıkıde baya baya sertleşmiştir,
onun dısında konılerı en yumusağa alvogtland 6cm olsa bile fazla sertolacağını dusunmuyorum vectrada kullanıorum cunku, ölede olmazsa sorun %99 yaylarda cunku konıyle konfor azalmasını bırak, yumusakta daha ıyı bile oluyor
(206gtida)
yok abi kesn bi yanlıslık var yani...inanılmaz derecede kütlüyor yani tıkır tıkır ses olsa bişe demicem direk kütlüyor yani ???
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)