Çok teşekkürler..
Araç sahibinin aracına yaptığı yanlış bir zımpara işlemi sonucu arka kapıdaki verniği yakmış. Bunun dışında araca aşağıda sıraladığım tüm işlemler kendi bünyemizde yapıldı
-Arka sağ kapı lokal boya
-Sağ marşbiyel boya
-Kaput taş izleri rötuş+zımpara
-Derin çizik tamiri
-Far yenileme
-Boya düzeltme polisaj+fusso12 koruma
-Trim yenileme
-Krom parlatma
Aracı teslim aldığım ilk gün marşbiyeli sökmek ve kapının boyaya hazırlığıyla başladık.
http://i.imgur.com/LhnNb6A.jpg
http://i.imgur.com/XZqgpxY.jpg
Kapının boyası fabrikasyon değildi, 250-280 mikron civarında çıkıyordu.
http://i.imgur.com/0Lr7Reh.jpg
http://i.imgur.com/DmNtpQn.jpg
http://i.imgur.com/sUAsL0a.jpg
Yanık olan kısım ve devamındaki derin olan çizik kapının üst kordonunun altında kalıyor, Bizde kordondan üstünü maskeledik, kapıyı çeşitli zımparalarla zımparaladık, çizik saca kadar inmişti, yoklama macunu çekildikten sonra tekrar zımparaladık. Çiziğin olduğu bölgeyi boyayıp aşağı taraflara vernik taşırıp işlemi bitirdik.
http://i.imgur.com/vz9AEO9.jpg
http://i.imgur.com/k2k1smc.jpg
Marşbiyel de daha önceden tamir görmüş ve boyanmıştı. Üstünde çatlaklar oluşan macunu kazıyıp tekrar gerekli yerleri macunladıktan sonra komple zımparaladık ve boyadık. Boya ve vernik olarak standox tercih ettik.
http://i.imgur.com/0VBQWJo.jpg
http://i.imgur.com/567jZfr.jpg
http://i.imgur.com/1PRhczD.jpg
http://i.imgur.com/hZ2GmW9.jpg
http://i.imgur.com/DYWHhTd.jpg