olduu ozaman :D:D
Printable View
Ama goruntu cok orjınal ve sıkıntısız montajı zaten kendım yaparım eger orjınalı alırsam
http://img839.imageshack.us/img839/5047/dsc02403fd.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/837...disport012.jpg
Ben orjınal boruyu alamaya kalksam dırseklerım mevcut sadece o L tıpı boru yeterlı olurmu? dıger parcalar hemen hemen tutuyor Etka resımlerınıde eklıyorum fıkır verımsnız?
Bagajta tasıdıgım seat sport ıntercooler
http://img411.imageshack.us/img411/610/97665859.png
Suan ustundekı Stock ıntercooler
http://img194.imageshack.us/img194/2853/51251310.png
Aslında üstten geçen intercooler soğuk hava çıkış kısmında kalan plastik borudaki geçişler benim pek hoşuma gitmedi çok dönüyor :( Geçenlerde intecooler ı söktüğümde baya bi inceledim tamponu yada koruma demirini bozmadan boruyu düz geçirme şansı pek yok gibi :( Ama orjinal işte :D
Guncell arkadaslar yokmu tek boru yeter dıyen detaycı gozzz :D
görünen borular ilerde basınçla ilgili bir sıkıntı yaratmazsa gayet güzel gibiler... çünkü orjinal borular bazen yüksek basınçlara dayanamıyor :)
3 bara dayanıyor o plastik boru.
yanlış görmediysem fotoğraflarda görünen sistemin hemen hemen aynısını kullanıyorsun değil mi?
http://img341.imageshack.us/img341/1...4228798287.jpg
1.9 TDI PD130 Lupo
433 hp 786 nm
araç bahsettiğiniz gibiyse bunu da geçmesi lazım :beuj:
bu lupo 4 çeker ve 10 saniyelerde yarışıyor :)
sonuçta dizel :D
bu arada Portekiz de ki bir çok PD130 NOS 'suz 350 hp 590 nm civarı güç çıkartıyor
Suan benım aracta orjınal borular var ya 51 ya 55 sızce 61/63 cok fark edermı ona gore yaptırcam?
63 lük boru için ideal deniliyor bildiğim kadarıyla.
cahit ben 70lik kullanıyorum boruları. 63 orjinal turbo için idealdir. 63lük düz boru ve sona güzel bi susturucu ile cok güzel ses alırsın.