Arkadaşlar merhaba,
Yaklaşık 5 senelik GrandePunto maceramdan sonra yola yine FİAT grubundan Bravo ile devam ediyorum. Tabii GP' den sonra bu makina uçurtma gibiBastınmı gidiyor meret...
Ancak size sormak istediğim bir konu var şöyleki;
105 hp Multijet aracımda tam turbonun wastgate çıkışının altındaki bağlantı yerinde ve altttaki hortum bağlantı kelepçesinin motor içine uzanan kısmında oldukça yoğun kıvamda yağ sızıntısı gözlemliyorum. (Ki bu sızıntı aracı yüksek devirde kullandığım zamanlar sıçrama şeklinde radyatör hortumunun üzerine kadar geliyor) Turbo dizellerde az bir miktar yağ buharı sızıntısı normal olsada eski aracım GrandePunto' da box+chip ile yürürken bile hiç bu tarz bir sızıntıyla (Gerçi onun turbosu altta ulaşılması ve gözlemlenmesi zor bir yerdeydi) karşılaşmadım. Konu ile ilgili yorumlarınızı alabilirmiyim?
Teşekkürler...