aynisi benim basima da gelmisti. Servis kayis degisecek dedi sanayide bi ustaya gosterdim camur olmus kayisa su tuttu ses mes kalmadi sonra motoru yikattim :)
Printable View
Hatta her orjinaline dondugunuzde counter 1 tane daha artacaktir :)
Tabi o OBD üzerinden yapılan işlemlerde artıyor :) Boot mode üzerinden flashlama aslında en garantisi tabi ama OBD üzerinden erişilebilen ECU'lar için kimse Boot mode tercih etmez zorunda kalmadıkça.
Anladım.Bu servisler garip, garantisi olan araca sorun yok garantisi bitene kayış değişcek diyorlar :) Bugün iki servis gezdim biri sorun yok dedi kavga ettim, diğerine geçtim konuştuk.Yarın akşam bırakıyorum sabahına inceleyecekler.Umarım önemli bir şey yoktur.İlginize teşekkürler.
abi bu ses nedir ya servis mal mal suratıma bakıyor bırakacakmışım arabayı da inceleyeceklermiş her stop edişimde bazen de vites atarken geliyor uyuz olmaya başladım..
garip ses - YouTube
Arkadaşlar merhaba forumda kısa bir araştırma yaptım konununda bir kısmını okudum. Ancak aradığımı bulamadım aracımda fitre egzoz cooler yazılım var. Günümüzde orjinal turboyla 180 hp gibi güçler rahatlıkla alınıyor 2.0 tdi turbosu ile enjektör kullandığımızda ortalama ne elde edebiliriz setupı uygulayan varmıdır? Görüşleriniz cok önemli
1549 düşünüyorum bide fazla parçalanmak istemiyorum alt tak şeklinde olması bana cok kolaylık sağlar. Enjektörle 240 civarı yeterli olabilir herlde araba zaten hafif
gtc1549 turboyla vs yle yüklediğimizde 1.6 tdi için sağlıklı olur mu ? yoksa çok mu yüklenmiş oluruz motora ?
Yapıp hiç sorunsuz kullananlar var
gtc1549vz cay için gtd1449vz clh için sök tak olur en başta vnt versiyonları değişik daha turboları görmeden görebileceğiniz farklara bakın
enjektör sorunu yaşamıyor musunuz turbo dp falan sonrası? ben stock araçla bile yaşamıştım merak ettim o yüzden soruyorum