User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Enjektor temizligi hakkinda

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Enjektor temizligi hakkinda

    Bir arkadasimin dizel focusu icin enjektor temizligi yaptirmayi dusunuyoruz. Yakin zamanda yaptirip fayda goren oldu mu ve bu enjektor temizliginin ortalama fiyat araligi nedir acaba hic bilgim olmayan bir islem kaziklanmayalim

  2. #2
    Burak K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Bursa
    Mesaj
    2.909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yiğit,STFC petrol içindeki bosch servisten fiyat almadan yaptırmayın. Fiyatlar hakkında bilgim yok hiç.
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kabarırsa

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçta geç yada zor çalışma yoksa hiç elletmeyin. Eğer araçta çekiş düşüklüğü yada siyah duman nedeniyle enjektörlere işlem yaptırmayı düşünüyorsanız sorunu öncelikle hava ve emme sisteminde arayın.

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soguk havalarda ilk calismalarda hafif pis kokulu beya duman attigini soyluyor arkadasim her dizelde attigini biliyorum ama servis enjektorlere baktirin demis km 100binin altinda

  5. #5
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soguk havalarda ilk calismalarda hafif pis kokulu beya duman attigini soyluyor arkadasim her dizelde attigini biliyorum ama servis enjektorlere baktirin demis km 100binin altinda
    252.000 deki arabamda sabahları geç çalışma, marş aldıktan sonra ilaçlama aracı modunda egzoz'dan duman bulutu salınımı mevcuttu iğrenç kokusu ile birlikte camı açık unutursam boğuluyordum arabanın içinde dışarıdan o derece yoğun geliyordu duman. Çekiş anlamında stabil değildi araba farklı zamanlarda çekiş kaybı yaşadığım oluyordu. Bu anlarda gaza oturduğumda arka tarafta duman festivali yaşanıyordu

    Tüm bu yaşananlar sonrası Bosch'da 2500 liraya 6 tane enjektörümü revizyona soktum. Yukarıda yazdıklarımın tamamı ortadan kalktı Focus'un enjektör fiyatı nedir bilmiyorum ama benim arabanınki 1850 liraydı tane fiyatı. Enjektöre daha fazla zarar vermeden yaptırmasında fayda var bence ve kesinlikle yakıt aldığı yeri değiştirmeli 100k km altındaki bir araç için bu sorunların başlaması normal değil çok erken km'de oluşmaya başlamış problemler ki bunların yakıt kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  6. #6
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    dizel arabada bu var işte.. Yakıtta ekonomi yapıyorsun ama bir büyük bakıma girmeye görsün yada bir arıza vermeye görsün o yakıttan yaptığın tüm ekonomiyi bir hamlede bakıma veriyorsun gene aynı kapıya çıkıyor..

    ben sorentonun enjektörlerin içini değiştirmişdim 2500-2600 tl mi öyle bir şey vemişdim..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  7. #7
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizel arabada bu var işte.. Yakıtta ekonomi yapıyorsun ama bir büyük bakıma girmeye görsün yada bir arıza vermeye görsün o yakıttan yaptığın tüm ekonomiyi bir hamlede bakıma veriyorsun gene aynı kapıya çıkıyor..

    ben sorentonun enjektörlerin içini değiştirmişdim 2500-2600 tl mi öyle bir şey vemişdim..
    iyi bakmak yada iyi bakılmışını almak gerekiyor ama kavun değilki enjektörün kıçını koklayıp anlayasın

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  8. #8
    free-hifi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    Vatan 59 / Mekan 34
    Mesaj
    6.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim getz turbo devrede olduğunda duman atıyor, devreden çıkınca toplayınca kesiyor. Sorun enjektör olabilir mi?

  9. #9
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    252.000 deki arabamda sabahları geç çalışma, marş aldıktan sonra ilaçlama aracı modunda egzoz'dan duman bulutu salınımı mevcuttu iğrenç kokusu ile birlikte camı açık unutursam boğuluyordum arabanın içinde dışarıdan o derece yoğun geliyordu duman. Çekiş anlamında stabil değildi araba farklı zamanlarda çekiş kaybı yaşadığım oluyordu. Bu anlarda gaza oturduğumda arka tarafta duman festivali yaşanıyordu
    Aynı benim araba bende egsozda kaçak var zannediodum serviste enjektör deyip duruyor.. değiştiricez o zaman mecburen

  10. #10
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı benim araba bende egsozda kaçak var zannediodum serviste enjektör deyip duruyor.. değiştiricez o zaman mecburen
    Değişim değil ben revizyon yaptırdım

    değişim olsa 11.000 tutardı + işçilik

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  11. #11

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soguk havalarda ilk calismalarda hafif pis kokulu beya duman attigini soyluyor arkadasim her dizelde attigini biliyorum ama servis enjektorlere baktirin demis km 100binin altinda
    Öncelikle yakıtınızı değiştirin 1 depo farklı yakıt kullanımı sonrası yakıt filtrenizi değiştirin. Sabahları soğuk çalıştırmada motor zengin karışımda çalıştığından koku yapması normaldir. Mecbur kalmadıkça enjektörleri söktürüp dağıttırmamak gerek.

    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    252.000 deki arabamda sabahları geç çalışma, marş aldıktan sonra ilaçlama aracı modunda egzoz'dan duman bulutu salınımı mevcuttu iğrenç kokusu ile birlikte camı açık unutursam boğuluyordum arabanın içinde dışarıdan o derece yoğun geliyordu duman. Çekiş anlamında stabil değildi araba farklı zamanlarda çekiş kaybı yaşadığım oluyordu. Bu anlarda gaza oturduğumda arka tarafta duman festivali yaşanıyordu

    Tüm bu yaşananlar sonrası Bosch'da 2500 liraya 6 tane enjektörümü revizyona soktum. Yukarıda yazdıklarımın tamamı ortadan kalktı Focus'un enjektör fiyatı nedir bilmiyorum ama benim arabanınki 1850 liraydı tane fiyatı. Enjektöre daha fazla zarar vermeden yaptırmasında fayda var bence ve kesinlikle yakıt aldığı yeri değiştirmeli 100k km altındaki bir araç için bu sorunların başlaması normal değil çok erken km'de oluşmaya başlamış problemler ki bunların yakıt kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
    Sizin revizyon yaptırttığınız 2500 TL fiyatın daha altı bir rakama yaklaşık 1800 TL'ye Focus tdci aracın 4 enjektörü sıfır olarak alınır ve takılır.

  12. #12
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı mbulur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yakıtınızı değiştirin 1 depo farklı yakıt kullanımı sonrası yakıt filtrenizi değiştirin. Sabahları soğuk çalıştırmada motor zengin karışımda çalıştığından koku yapması normaldir. Mecbur kalmadıkça enjektörleri söktürüp dağıttırmamak gerek.



    Sizin revizyon yaptırttığınız 2500 TL fiyatın daha altı bir rakama yaklaşık 1800 TL'ye Focus tdci aracın 4 enjektörü sıfır olarak alınır ve takılır.
    Alsın taksın hayırlısı olsun ne diyim

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  13. #13
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de 3 aşağı 5 yukarı Koray kadar para verdim enjektör revize işine.

    km:290k şu anda.

    Önemli olan revizenin kim tarafından nasıl parçalarla ve ne kadar derin yapıldığına bağlı. Mesela benimkiler gövde ve bobin hariç komple değişti ve orj. parça kullanılarak yapıldı. Revize yeri için baya araştırma da yaptım. Allah a şükür taş gibiler.

    Benim şikayetlerim; Marş süresinde minor bir uzama. Tam gazda fazla duman. belirli devir bandında güç kaybı.
    Hepsinden kurtuldum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •