User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Ford Focus Dizel Gaz Kesme Sorunu ?

  1. #1
    mobil61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Ford Focus Dizel Gaz Kesme Sorunu ?

    Merhaba arkadaşlar,
    2009 ford focus disel 110hp araç 140binde
    yaklaşık 5ay önce araç 3000 deviri geçmiyordu dpf iptali yapıldı
    herhangi bir sorun kalmadı, son bir aydır araç ara sıra hızlı veya yavaş süratte gaz kesiyor
    bakımı yeni yapıldı yapılanlar şunlar
    hava filtresi
    yağ filtresi
    mazot filtresi
    polen filtresi
    ve yağ orjinal olarak yetkili serviste değişti
    serviste bilgisayara bağlandı çıkan arızalar şunlar:
    Egr valfi
    Cmp Sensörü
    Debriyaj Müşürü
    ve hala gaz kesme devam ediyor neyden kaynaklı olabilir
    ne yapılabilir
    önerebileceğiniz birşey varmı ?

  2. #2
    CemBerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    921
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akışmetre olabilir mi ?

  3. #3
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herhangi bir ağrıza kodu veriyormu?

  4. #4
    mhuratboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu Takipteyim Aynı Sorun Clio 4 Aracımdada Var.1.5 Dci 90Bg Ss
    Dpf İptali Ve Yazılım Var. Egr İptali Yook.Sona Kadar Düz Boru Susturucu Hiç Yok.Bakımı Yağı Suyu Cardu Curdu Her şeyi Eksiksiz.Kafasına Göre Bazen 2000 Devirde Yokuş Çıkarken Kesiyor,Bazen Düzde 3000e Gelince Tamamen Kesiyor.Ve Açıldığı Zamanda Tamamen Açılmıyor Yavaş Yavaş Bende Zorlamıyorum. Ara Sıra Enjeksiyon Hatası Verip Gidiyor.

    Gaz Kesme Sırasında Kesinlikle ARIZA Vermiyor.Keza Cihaza Bağlandığı Zamanda

  5. #5
    mobil61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CemBerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akışmetre olabilir mi ?


    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herhangi bir ağrıza kodu veriyormu?
    Yazdıklarım dışında hayır başka bir arıza yok

  6. #6
    CemBerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    921
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akışmetrenin fişini çekip 1 gün dene bence

  7. #7
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.840
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akışmetreyi bir temizleyip kontrol edin bence.
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  8. #8
    mira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kızdırma bujilerini kontrol ettirin. Ford grubunda patlak bujiler çekiş düşüklüğü yapar gaz yemez araç. Arıza lambası yakmaz. Çoğu test cihazında gözükmeyebiliyor. Bi kontrol ettirmende fayda var

  9. #9
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mira Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kızdırma bujilerini kontrol ettirin. Ford grubunda patlak bujiler çekiş düşüklüğü yapar gaz yemez araç. Arıza lambası yakmaz. Çoğu test cihazında gözükmeyebiliyor. Bi kontrol ettirmende fayda var
    Kızdırmalardan biri bile bozulduğu anda arıza yakar. Arıza yakınca limp mode'a geçer.
    Kontak aç kapa yapınca limp mode dan çıkar.
    Glow plug- p0380 diye arıza düşer. Benim eski focusumda sadece 1 tanesi arızalıydı ve çatır çatır arıza yakardı.

  10. #10
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim anlamadığım peugeot servisindede kızdrımadan dolayı çekiş düşüklüğü olmaz diyolar. arıza ışığı yakıyor kızdırmadan dolayı. ve herzaman değil ama 2000-3000 devir arası turbo yokmuş gibi hızlanıyor araç 3000 den sonra enteresan bi ivmelenme başlıyor.
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  11. #11
    Satanael - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Bursa
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    garip bi sorun benim aractada vardı.Turbo bazen devreye giriyor bazen girmiyordu.bazen kasıyor bazen ucuyordu.ilk bagladıgımızda selenoid valf direk hata verdiği icin onu değiştirdik ama bu seferde 2700 d/d civarı 3000 d/d larda hafif bi kesilip gene toparlıyordu arac. baya bi yol testine falan cıktık hatta cihazada bağlı şekilde hata yok bi sıkıntı yok ama 3000 devirlerde turbo basıncı 2000 lerde olması gereken değerler 1700 lere düşüyordu sonra yeniden toparlıyordu. Sorun katalizörde dedi arkadaş sonradan hakkatende söktük bi daha yapmadı. ilk bi hafta yakıt acaib yükseldi ama şimdi normal değerlere indi.üstler serileşti evet altlar öldü gibi desemde cok belli olmuyor. dizel araba bazen uğraştırabiliyor dediğiniz gibi.
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konularda bordo klavyeli hızlıların yazıları yok mu öldürüyor beni

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga_55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anlamadığım peugeot servisindede kızdrımadan dolayı çekiş düşüklüğü olmaz diyolar. arıza ışığı yakıyor kızdırmadan dolayı. ve herzaman değil ama 2000-3000 devir arası turbo yokmuş gibi hızlanıyor araç 3000 den sonra enteresan bi ivmelenme başlıyor.
    Peugeot'da çekiş düşüklüğü olmaz kızdırmadan dolayı, Ford'lar direk limp mode girer.

  13. #13
    Emre911 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi kaç yerde daha yazmıştım hatta direk enjektör bile diyebilirim würth enjektör katkısı kullanın yavaş yavaş geçecektir.

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    27
    Şehir
    TÜRKİYE ELAZIĞ
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kızdırma bujileridir benim tahminim bizim arabada aynı şikayetler vardı kızdırma bujileridir tahminen.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •