User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: DTI Bi Tık Daha Yükleme

  1. #1
    aspensilber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Aydın-İzmir-Bursa
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    DTI Bi Tık Daha Yükleme

    Merhabalar aracımda yaklaşık 7000 kmdir hybrit turbo egr/kat iptal hard yazılım var. Ben bu yürüyüşüne alıştım şu anda 1,8 bar basıyorum yazılım ve turboya dokunmadan
    Cooler büyütme (orjinal intercooler mevcut)
    Motor içi boruların kroma çevrilmesi
    Hava Filtresi
    Downpipe ve komple krom boru (kaç mm olması gerek bilmiyorum)
    veya aklıma gelmeyen yapılabilecek birşey neler yapabilirim yardımınızı bekliyorum açıkcası. Bu yazdıklarım neye mal olur bilmiyorum çok maliyetli olacaksa daha çok bar basan daha güzel bir turboya geçiş yaparım belkide Saygılarımla

  2. #2
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunlar ile çok fazla güç alamazsın.
    Bence direk Insignia turbosu tak 2bar ile güzel güzel kullan.
    Turbo+ manifolt alıp manifolta flanş yaptırmalısın. Şuan DP falan uğraşma çünkü turbo değişirsen mecbur DP değişecek.

  3. #3
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emmeyi açtırabilirsiniz ilk etapta

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DTI lara üfleyen adam Fehmi Tekin le görüş bence kardeşim. Ne yapılır ne yapılmaz söyler. Tekinsupap sanırım kullanıcı adı forumdaki.

  5. #5
    aspensilber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Aydın-İzmir-Bursa
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunlar ile çok fazla güç alamazsın.
    Bence direk Insignia turbosu tak 2bar ile güzel güzel kullan.
    Turbo+ manifolt alıp manifolta flanş yaptırmalısın. Şuan DP falan uğraşma çünkü turbo değişirsen mecbur DP değişecek.
    valla mantıklı ne diyeyim sadece insignia turbosunu alıp taktırmak ekonomik açıdan açarmı beni acaba diye düşündüm ondan bu formülleri geliştirdim Teşekkür ederim yorumunuz için

  6. #6
    aspensilber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Aydın-İzmir-Bursa
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emmeyi açtırabilirsiniz ilk etapta
    onu yazmayı unutmuşum emmeler fehmi tekin tarafından genişletildi teşekkürler yorumunuz için

  7. #7
    aspensilber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Aydın-İzmir-Bursa
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jeffy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DTI lara üfleyen adam Fehmi Tekin le görüş bence kardeşim. Ne yapılır ne yapılmaz söyler. Tekinsupap sanırım kullanıcı adı forumdaki.
    emmeler orda genişletildi zaten bu hafta uğrayabilirsem bi yanına gidicem onada sormadan yaptırmak istemedim zaten yinede önceden burada bir bilgi alışverişi yapmak istedim teşekkürler

  8. #8
    MEGFB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    konya
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    volan(isteğebağlı jant) hafifletmesinden sonra dişli oranlarıyla oynamak, egzantrik olabilir
    konu açılmışken insignia turbosu kullananlar mevcut
    alt devir ölülüğü, wastegate hakkında bilgi verebilir mi ?

  9. #9

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba corsa için k04 mu yoksa insignia turbosu mu daha iyidir ?

  10. #10
    aspensilber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Aydın-İzmir-Bursa
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim gördüğüm k03 insigniadan iyi rollerde genelde k03 daha sağlam yürüyor

  11. #11
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fehmi Tekin e bi ulaş faceden.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •