Merhaba Arkadaslar; 1.6 e-hdi mcp sanziman aracimda yazilim bulunmakta, dpf egr iptali ve dp yapilmasi bir sikintiya yol acar mi? Tavsiye eder misiniz?
Merhaba Arkadaslar; 1.6 e-hdi mcp sanziman aracimda yazilim bulunmakta, dpf egr iptali ve dp yapilmasi bir sikintiya yol acar mi? Tavsiye eder misiniz?
Herhangi bir sıkıntı olmaz. 52mm den kalın olmasın dp. Yazılım seviyesine göre duman görülebilir
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Ustalara sordugun kadariyla, dpf ve ozellikle egr sokumu ugrastirir dediler, yarin obur gun muayene icin tekrar ugrastiricak, buna da degmesi lazim, ama olur mu bilmem.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Dpf içini boşaltmanızı tavsiye etmem ucuz bişey değil
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
kardeşim yanlış anlama sana muhalefet olmak istemem amaç o değil yani.
ama hangi muyane elemanı dpf ve egrsi iptal edilmiş üzerine yazılım atılmış arkasından lokomotif gibi duman atan aracı anlamayacakki ?
tek kelime ile harbi mal olması lazım, bahsetiğiniz elemanların çoğu genç ve yeni nesil fırlamalıkların hepsinden senden benden daha bilgili.
ABİ .kaçkere dpf-kat-egr si hem manuel hem yazılımsal iptalli 1.5bar basan araçla muayneden geçtiniz.ben şimdi muayne istasyonundakilere malmı diyeyim.bunun konusunuda açtım aynı aracın stock halinden daha iyi emisyon degeri yakaladım.bencede yanlış anlamayın ama muhalefet yapıyorsunuz.
desenize yazılımlı corsalar muayneden hiç geçemiyorlar
fırlamalık derken neyi kastediyorsunuz bilemedim.dpf si ve egr si yazılımsal ve manuel iptal araç.ekstra basınç açılmadıktan sonra std.ecu ayarlarıyla duman atmaz.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
https://www.youtube.com/watch?v=wfmyBN7BFok
burdaki demodanda anlaşıcağı üzere egr nin iptal edilmesi motor içindeki sıcaklığı artırmaz mı buda zaten yüksek basınç ve sıcaklıkta çalışan dizel motorun daha da ısınarak zorlanmasına sebep olup zarar vermez mi ? egr iptal ve egr iptal olmayan motorların iç çalışma sıcaklıkları hakkında bilgisi olan var mı? İşinbu kısmını hala anlamış değilim
Peugeot 206 RC Feline -1.4 Hdi
http://www.techturkey.com/forum/maka...faydalari.html
sizde elm var die biliyorum.testini yapabilirsiniz iptalinde manifold sıcaklıgı ne oluyor bir bakın.bu arada egr tam rakam olmasada 2000-2500 devir aralıgında açar ve kapar.yani yuksek devirlerde ısıya pek etkisi olmaz.yani bana göre durması anlamsız.sonuçta temizlettiniz ama 2000km sonra tekrar bir bakın isterseniz![]()
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Ben yine de tam olarak emin olamiyorum deger mi degmez mi diye, birde citroen ustalarim bu sokme takma isinin de ugrastirici oldugunu soyluyor.
-Yapmayin etmeyin ya,egr iptalli dpf iptalli araba orjinalinden nasil daha iyi deger yakalasin...Iptalinde arabanin A sindan anlamayan adam bile AFR'yi olcebilir koklayarak
-Neyse egr-Dpf bozulana kadar devam edin durduk yere kasmanin manasi yok bence...
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
aynı yerde eksoz muaynesine girdik.degerlerde burda daha nediyim.http://www.techturkey.com/forum/dize...yon-farki.html
aracınım aynı istasyonda 2 sene önceki stock degerleride elimde.pek fark yok. sonuçta elimde kanıtımda var.kat-egr yazılımlı halde aracım daha az yaktıgımda bir gerçek.ve eksoz muaynesindende sorunsuz geçiyor.
ben kimseye illa dpf yi egr yi iptal edin demiyorum.ama iptal sonrası veriler hiçte öyle abartıldıgı gibi degil.
benim motor kodum d4fb uzun yolda 5lt ortalamanın altına düşmedim.aynı araçtan dpf-egr iptal yazılımlısı 3.9lt ortalamayı görüyor.az yakıt az salınım.yanlışmıyım![]()
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
yazılımlı,egrsi ve dpfsı iptal araçla testden geçtim demek birşey
yazılımlı egrsi ve dpfsi iptal araçla daha iyi emisyon değerleri yakaladım demek bambaşka birşey.
sizin ikincisinin ihtimal olduğunu bile düşünüyorsanız ben muhabeti devam ettirmenin gereksiz olduğunu düşünüyorum hayırlı günler kardeşim
elinde böyle bir test sonucunun olması testi uygulayan personelin hata yapmadığına yada ölçüm aletinin kalibre olmadığını göstermez değilmi?
2+2= 7 olduğu konulardan uzak duruyorum hele ramazan ramazan hiç çekilmez.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
dpf egr iptalli araba daha iyi emisyon değeri yakalamayabilir ama o değerin çok yükselmemesi tunerin elinde olan bi durum birazda.
kaç mg yakıt basıyor enjektörler, manifold basınçları ne alemde? bunlar detaylandırılarak muayene işi çözülür..
siz ben dpf yi iptal ettim dibine kadar aç ustaa derseniz turboyu limite çekip yakıta abanıcak tuner de ne yapsın müşteri isteğine göre yapılıyor sonuçta yazılımlar %90.
gayet smoke free gezen ve emisyon değeri tutturan araçlar mevcut tr de de yurt dışında da ki m alumunuz yurt dışındaki muayene bizdekine kıyasla baya katı
egr konusu için ekleme yaparsam, 2 yıldır yazılımsal iptal egr benim arabada, kışın 3 km yerine 4 km de ısınması (tam ısınma) dışında bir negatiflik söz konusu değil, hatta kurum açısından faydası var, soğuk motor ısınsın diye ekzoz gazını geri çevirdikçe soğuk motor avansının daha fazla olması yani daha çok yakıt püskürtmesi sonucunda kurumlanma çok daha fazla egr aktifken, özellikle kısa mesafe kullanılan araçlarda.
aynen bu işlerde yazılımcı çok önemli,aracıda iyi tanımak lazım
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)