Herkes kendine yakışanı yapar üstadım :)
Printable View
Yaşanılan örneklere bakınca.. Dyno daha çok amacının dışında pazarlama ve müşteriyi doyurma amaçlı kullanılmaya başlanmış gibi gözüküyo. Mutlaka işini dynoda doğru ve dürüst yapan vardır ama dyno tune bana mantıklıda gelmiyo, yolda log alınıp sonrasında yazılması daha verimlidir diye düşünmekteyim. Tartışmaya açık bir konu tabi :D
Aracıma bugün akşam paşaoğlu elazığ bayisinde yazilım atıldı. Akşamın 9:30 unda dükkanı açan Muzaffer Türkay a ve yazılımı yapan bekir beye çok teşekkürler. Fark bariz belli oldu.
Yazilimsiz 6.vites de baslayarak 100-180 30 saniye yazilimli 22 saniye video yarın. önceden 206 ile bitirdigim yeri 220 ile bitirdim.
Hayırlı olsun; keyifle kullanin
Dr ecu 140 hp 310 tork-paşaoğlu 140 hp 310 tork karar izleyicilerin.
hayirli olsun
EGR iptal edildikten sonra (yazılımsal+fiziksel) DPF fonksiyonlarının hiçbiri kurum basınç vs ne VCDS ne de ODIS ile gözüküyor. ODIS ile servis rejenerasyonu yapılamıyor.
Normal aktif rejenerasyona girip girip yapamıyor araç köfteci gibi geziyor sonunda DPF ışığı yakıyor, ki EGR iptaline kadar 150bin kmye kadar bir kere bile yakmışlığı yok, yola çıkınca bir süre sonunda neyse ki sönüyor. Başına gelen var mı? Bu CAY 1.6 tdi da DPF rejenerasyon ve EGR ilişkisi nedir?
(EGR mekaniksel olarak komple kapalı)
EGR kapatılırken DPF kanallarıda kapatılmış sorunun cevabı bu kadar basit. Sadece EGR kapalı değil durum bu :)
@CVK yanlış yazılım